Lijf & Lijn alle pijlers

'Van XL naar S', topic 2 met tabel

19-03-2017 13:30 346 berichten
Hoi fitgirls,



Omdat de TO van het andere topic weg lijkt te zijn, hebben we hier een nieuwe geopend. Ik ga mijn best doen om de tabel bij te houden. Sorry als dat niet goed lukt, ik heb er niet eerder mee gewerkt. Wees welkom om mee te kletsen over jouw afvalavontuur ;).



De tabel, met dank aan Isayez! :D



NaamStart gewichtStreefgewichtHuidig gewichtTotaal afgevallen Isayez 72,76564,68,1 Caribgirl 736871,91,1 Maria002016 66.960651,9Nav__736568,54,5 MevrouwStippel 69,76066,43,3 kitchenwitch 64,75560,54,2 sunflower81 696467,51,5zsa-zsaa 70,45861,58,9Aspirientje 746770.63,4
Small progress is still progress, toch?
Zeker, babysteps...maar ik kom er wel.



Ik eet groenten overdag graag met een beetje humus om in te dippen. Of als lunch huttenkase olijven tomaat komkommer peper en zout. Of een salade of door de couscous.

In de winter liever groentensoep.
Wat ik heb ontdekt via mijn diëtiste en echt, het is mijn verantwoord snoepertje geworden: cracker, laagje ricotta, laagje tomatentapenade. Lekkerrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik sla de weegdag deze week over, was vanochtend nog niet thuis van de midweek.

Ik zie dat er een foutje in de tabel staat, mijn laatst doorgegeven gewicht was 67.9 ipv 67.0, typfoutje denk ik!

Maar zet anders maar 68.3 voor mij in de tabel, dat woog ik maandag voor we vertrokken naar ons midweekje weg.



Ik hoop volgende week weer rond dat gewicht te zitten, nu na de midweek weg zal ik wel aangekomen zijn vrees ik. Maandag en dinsdag gingen helemaal prima en gezond, maar woensdag en donderdag vloog ik toch uit de bocht en als ik dan eenmaal 'fout' bezig ben raak ik de rem kwijt. Dat is iets waar ik echt nog aan moet werken!

Vandaag wel weer gezond bezig gelukkig. Nu weer terug in het goede ritme zien te komen en te blijven ! Ik mijd de weegschaal de komende dagen even, anders raak ik gedemotiveerd door de stijging ... weeg me vrijdag weer!



Heb zondagavond een etentje, volgende week mijn verjaardag en nog een daarbij horend etentje.... hoop dat ik a.s. vrijdag in elk geval rond de 68 zit.



Gefeliciteerd iedereen die afgevallen is - goed bezig !
quote:aspirientje schreef op 07 april 2017 @ 11:28:

Wat ik heb ontdekt via mijn diëtiste en echt, het is mijn verantwoord snoepertje geworden: cracker, laagje ricotta, laagje tomatentapenade. Lekkerrrrrr



Klinkt heerlijk. Ga ik eens proberen.



Ik vind huttenkase met zwarte peper en gerookte zalm zo heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het leuk gehad sunflower?



Nog meer mensen vandaag de "uitdaging" van een terrasje in de zon? Ik wil in ieder geval de alcohol en de borrelhapjes laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Geen terrasje, maar we gaan wel varen. En dat wordt eettechnisch gezien vaak ook wel een rommeltje. Enfin, we zien wel waar het schip strandt...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als het warm is wel minder honger! Alleen al die borrelhapjes enzo, drankjes op het terras..

Ik ben begonnen met thuisoefeningen via fitchannel, zag er iets over via Linda Lijnt. Aaah spierpijn!!! Kan echt amper de trap op komen, mn kindje optillen, of op de wc gaan zitten haha. Maar dat betekent dus dat het werkt denk ik dan maar ;)

Elke week komen 3 nieuwe video's online, ik ga ook echt proberen ze alle drie te doen elke week. Ben benieuwd of ik zo eindelijk onder die 70 kan komen
Geluk groeit door te delen!
Goedemorgen ladies,



De tabel is weer up to date. Sorry voor de typfout, MevrouwStippel! Het is aangepast. Ik ben dit weekend heel druk geweest, dus was het even helemaal vergeten. Ik heb me daarom vanochtend maar even gewogen en ik ben nog steeds 70,8. Ik was zaterdag vast iets lichter (want zaterdag en zondag heb ik wat minder goed gegeten dan doordeweeks), maar ach, ik laat het even zo staan deze week. Ik ben ook ongesteld dus dan houd ik wat meer vocht vast.



Iedereen fijn genoten van het warme weer? Mag van mij iedere dag wel 20 graden zijn, heerlijk! :D Fijne gezonde week allemaal, we gaan er weer voor!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Nav!

Als je nog tijd hebt, zou je het voor mij ook kunnen aanpassen?

Ik weeg nu 71.9 dus ben 1.1 kilo afgevallen in totaal.

Heel blij mee want begin deze week was ik nog weer terug op de 73!
Geluk groeit door te delen!
quote:caribgirl schreef op 10 april 2017 @ 12:17:

Dankjewel Nav!

Als je nog tijd hebt, zou je het voor mij ook kunnen aanpassen?

Ik weeg nu 71.9 dus ben 1.1 kilo afgevallen in totaal.

Heel blij mee want begin deze week was ik nog weer terug op de 73!Check!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het bijwerken Nav! En goed bezig caribgirl!



Heb me vanochtend stiekem gewogen. Was voor het eerst niet aangekomen in het weekend. En ben ook ongesteld dus dan meestal wat zwaarder. Kortom goede hoop voor deze week!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn weegdag verplaatst naar dinsdag omdat ik dan weer een week verder ben in de zwangerschap (nu 8 weken)

Vanmorgen 65.7 dus ben tevreden

Broeken zitten bij benen lekker en een stuk losser. Alleen bij mijn buik zit het niet lekker meer.

Voor nu is het doel niet meer afvallen, maar gezond eten en toch wel gewicht in de gaten houden.

Heb vrijdag de eerste echo gehad, hartje klopte gelukkig! Was heel bijzonder om mee te maken!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd isayez !
Alle reacties Link kopieren
Zwanger Isayez? Wat leuk, gefeliciteerd!
Wat fijn om een kloppend hartje te zien.

Erg bijzonder inderdaad.



Ik heb zondag echt teveel lekkers gegeten en wijntjes gedronken. Gisteren en vandaag zijn gelukkig weer betere dagen. Ben benieuwd naar de weegschaal vrijdag. Ik blijf in ieder geval slanke keuzes maken en voldoende bewegen.



Ik vond het gisteren wel weer even moeilijk om in het gareel te komen na zo'n losse eetdag. Maar dat is ook een goede leerschool want zulke dagen hou je toch. Die horen "gelukkig" ook bij het leven.
Wat goed Isayez. Bijzonder he, zo een echo.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Isayez!



Goed dat je jezelf weer herpakt hebt mevrouw Stippel!



Mijn uitdaging gister was dat ik vanuit werk nog een cursus had en niet thuis kon eten of pas heel laat. Was erg bang dat ik tussendoor zou gaan snaaien maar het is goed gegaan. Wel jammer dat ik hier dan wel heel erg over na ga denken en mee bezig ben. Hoop dat dit wat meer ontspannen wordt nog.
Goed gedaan zsa zsaa. Het moet nog een automatisme worden ons nieuwe eetpatroon. En vooral ook onze relatie met eten en gedachten daarover.



Ik woog vanochtend 68 kilo. Maar liefst 1,1 kilo meer dan afgelopen zondag. Beetje veel schade van mijn weekend. Maar ik hou nog steeds vertrouwen dat het wel bij trekt.



Heb mijn gewichtschommeling ook ingevoerd in mijn grafiek op myfitnesspall. Omdat ik voor mezelf zichtbaar wil maken dat gewichtsschommelingen er gewoon ook bij horen.
Alle reacties Link kopieren
Hm. Afgelopen week had ik een nieuw plekje voor de weegschaal gezocht omdat hij onhandig in de weg stond. Vanmorgen ging ik erop staan: 59,7! Ik dacht "dat kan bijna niet". Ik heb redelijk netjes gegeten maar geen hongerkuur gevolgd.

Weegschaal min of meer op zijn oude plekkie gezet: 61,5. Maar toen had ik wel argwaan, dus weegschaal meegenomen naar de overloop: 62,2.

Ja en nu? Heb ik nu zo'n bijzonder huis wat de zwaartekracht betreft? Is mijn weegschaal stuk? En hoeveel weeg ik nu echt? Ben even de weg kwijt.....
Alle reacties Link kopieren
Wauw.. dat is wel bijzonder kitchen... en heel vervelend :(
Dat snap ik kitchenwitch. Misschien de plek aanhouden waar je de weegschaal gewoonlijk neerzet als je je weegt.
Alle reacties Link kopieren
Net gewogen 61,3 dat is -1,4 deze week en -9,1 in totaal. Denk dat er zoveel af is omdat ik vorige weegdag ongesteld moest worden. Heb er ook wel mijn best voor gedaan en kan het echt goed aan mijn lichaam zien en merken, geeft een goed gevoel dit!

Over een weekje gaan we op vakantie. Doel voor komende week is op de 61 uit te komen en met dat gewicht op vakantie gaan.



@ mevrouwstippel, goed dat je ook die schommeling bij houdt. Dat doe ik ook en als het dan weer zover is dan kan ik terug zien dat het erbij hoort en het daarna altijd weer "goed kwam". Succes!



Wat irritant v die weegschaal kitchenwitch. Ik heb een oud en scheef huis dus weeg altijd op dezelfde plek.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier inderdaad ook een oud huis waar niets echt helemaal recht loopt, maar nooit geweten dat dat zo'n invloed kan hebben.... de weegschaal deed vanochtend overigens helemaal niets meer, dus ik denk dat er een nieuwe batterij in moet. Of tenminste, dat hoop ik, want ik heb hem nog maar net. Zou niet goed zijn als die nu al kapot was.

Maar goed, ik houd dan toch mijn vaste plekkie maar aan, en dat zou betekenen dat ik gisteren 61,5 woog. Dat is ook het meest in lijn met de rest, dus het meest waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
67.9 voor de tabel vandaag voor mij!

Ondanks midweek weg vorige week en verjaardag deze week, toch iets er af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven