Entertainment alle pijlers

Temptation Island

30-01-2016 16:06 3083 berichten
Vanaf donderdag 4 februari komt temptation island eindelijk weer op tv.



Wie gaat er kijken?
Jeffy is 2 the point...
Jeffie heeft wel een punt.



Maar ik hou van drama dus kom maar op
3..2..1...
Alle reacties Link kopieren
Waarom doen mensen hier aan mee?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Die montage van Niels en Parastoe
Alle reacties Link kopieren
Nou wie geeft zich op voor een nieuw seizoen?
Ik moet nog wel ergens een scharrel vandaan halen en wat acteer lessen nemen
Jolien moet tegen zich zelf in bescherming worden genomen en deze l*l dumpen wat een zak is Herbert zeg.
quote:single1985 schreef op 13 april 2017 @ 21:37:

Jolien moet tegen zich zelf in bescherming worden genomen en deze l*l dumpen wat een zak is Herbert zeg.Bizar hoe laag zelfbeeld een mens kan hebben....
Inderdaad, hoe scheef liggen die verhoudingen?

Lekker makkelijk ook van Herbert om te zeggen dat het nu eenmaal zijn karakter is.



Ze had 'm gelijk de eerste keer moeten dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hufter, die Herbert
Alle reacties Link kopieren
Herbert en jolien, raar stel
Alle reacties Link kopieren
Als Jolien mijn dochter was en Herbert mijn schoonzoon dan had ik na deze beelden een knokploeg ingehuurd.
Wat een walgelijk mannetje die Herbert.....en een vreselijk onzeker volgzaam tutje is zij in zijn nabijheid. Zonder hem is ze veel leuker...
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook raar dat je bijna niks zag van de andere verleidsters
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het terugkijken maar ik vind het vooral hilarisch dat ze doen alsof ze de verleiders niet meer gaan zien terwijl het algemeen bekend is dat ze hierna nog een paar dagen in hetzelfde hotel zitten.
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk voor Herbert die bij alles wat hij doet, terug komt en er word gezegd 'ik vergeef u'



Als dat mijn dochter was geweest, had ik haar opgesloten en gezorgd dat ze eens normaal over zichzelf ging denken.



En Herbert had ik ook nog wel een appel mee te schillen dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook niet voorstellen dat de omgeving van Jolien hun relatie nog goed bekijkt.

Ik zou weigeren dat hij nog langskomt en ook niet langsgaan als hij thuis is.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 14 april 2017 @ 08:14:

Ik kan me ook niet voorstellen dat de omgeving van Jolien hun relatie nog goed bekijkt.

Ik zou weigeren dat hij nog langskomt en ook niet langsgaan als hij thuis is.



En wat denk je dat er dan gebeurd ?

Dan raak je je dochter helemaal kwijt want die kiest toch wel zijn kant..
Alle reacties Link kopieren
Ik zat meer aan vrienden te denken. Maar ik denk eigenlijk dat Jolien geen vrienden (meer) heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 14 april 2017 @ 08:40:

Ik zat meer aan vrienden te denken. Maar ik denk eigenlijk dat Jolien geen vrienden (meer) heeft.Dat zei ze in de eerste aflevering al dat ze geen vriendinnen meer had. Snap best waarom.
Ja, die is helemaal in de ban van Herbert. Ik hoop echt dat dit een ommekeer zal zijn, maar ben er bang voor.

Voor hem is het te makkelijk om een vriendin te hebben die alles toch wel pikt en ach, nu kan hij mooi weer 'wraak nemen' voor al dat gekus.



En zij is allang blij dat hij haar nog steeds wil.
Alle reacties Link kopieren
H&K: Bizar... Herbert kan en mag alles, maar één fout van Jolien betekent het einde van hun relatie. Jolien verdient beter!

M&L: Ik geloof Merijn niet. Hij zegt dat hij niet verder is gegaan dan zoenen met Pommeline en wat intieme aanrakingen.

N&R: Ze waren ontzettend blij elkaar weer te zien, tot Niels te horen kreeg dat ook Rosanna haar handen waren afgedwaald.

J&L: Lize heeft vanaf het begin af aan niet gevochten voor haar relatie met Jefferson. Hij zoende echter wel als eerste een ander.
Ja echt he die ommeslag bij Niels..... Zo blij en toen helemaal door het lint.... Alsof hij het zelf zo netjes heeft gedaan. Ja geen van twee natuurlijk, maar echt......
Alle reacties Link kopieren
quote:d-purevision schreef op 14 april 2017 @ 10:37:

H&K: Bizar... Herbert kan en mag alles, maar één fout van Jolien betekent het einde van hun relatie. Jolien verdient beter!

M&L: Ik geloof Merijn niet. Hij zegt dat hij niet verder is gegaan dan zoenen met Pommeline en wat intieme aanrakingen.

N&R: Ze waren ontzettend blij elkaar weer te zien, tot Niels te horen kreeg dat ook Rosanna haar handen waren afgedwaald.

J&L: Lize heeft vanaf het begin af aan niet gevochten voor haar relatie met Jefferson. Hij zoende echter wel als eerste een ander.Dat is waar, maar als ik zou moeten kiezen tussen hoe Jeffie zich heeft gedragen en hoe Lize zich heeft gedragen (tot aan de laatste beelden), dan zou ik liever hebben dat mijn vriend met drank op lustig zoent dan dat hij enorm verliefd gaat kwijlen op een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven