Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist helemaal niet dat er zoveel geband werd? Hahaha naief.

Ik heb met een andere nick (toen ik nog jong en wild was) wel eens een waarschuwing gehad omdat ik me negatief uit had gelaten over het mannelijk geslacht. Iets in de zin van "gewoon gebruiken en dan next".... dat mocht niet. Mannen zijn geen gebruiksvoorwerp.

Heb ik er van geleerd? Ja. Niet meer zo expliciet mijn mening verkondigen. En een andere nick genomen.
Ik ben laatst verwijderd uit een lokale facebookgroep. De reden, ik had een opmerking gemaakt over het hondje van de beheerder, die niet zo lekker viel. Ik vond het hondje een beetje dik, en het viel me op dat ie zowat de hele dag online was, wanneer loop je dan met dat hondje? Niet zo gek dan, dat ie te dik is he. Okee, was niet erg genuanceerd. Maar, heb het woord rolmops niet eens genoemd! (dacht het er wel bij )



Ik zou het zo nog een keer zeggen. Nee, ik heb er niks van geleerd. Ik maak wel eens een minder handige opmerking, soit, voor mensen met tenen van een kilometer lang, gebeurt dat snel he.
Of misschien denk jij gewoon niet zo goed na voor je je toetsenbord een douw geeft.

Zou je ook kunnen proberen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2016 @ 07:49:

Of misschien denk jij gewoon niet zo goed na voor je je toetsenbord een douw geeft.

Zou je ook kunnen proberen natuurlijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Bedoel je moi? Ik zeg eigenlijk nooit veel onaardige dingen. Vond het nogal overdreven om alleen vanwege kritiek om zoiets kleins iemand eraf te gooien. Ik kan zelf vaak wel lachen om kritiek, als het niet terecht is.
Als jij bent wie ik denk dat je bent, heb ik toch mijn enige waarschuwing aan jouw lange tenen te danken
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 05 december 2016 @ 20:59:

[...]





Aeon heeft de sneerleverworst gewonnen! Lekkah! Met vlaggetjes prikkers?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 14 december 2016 @ 09:46:

[...]





Lekkah! Met vlaggetjes prikkers?Absoluut! Kan nu geen plaatjes plakken maar het ziet er pjachtig uit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
- Ik leverde kritiek op Facebook op een dierenopvang (in New York) waar ook elke dag jonge honden/katten een spuitje krijgen.

- Ik had me vooraf dagenlang informeren over wat er allemaal daar gebeurd. Mensen werd afgeraden om op het laatste moment een hond te adopteren of mensen die een hond hadden geadopteerd kregen hun hond niet mee, want die bleek al een spuitje te hebben gehad etc. etc.

- Ik vond het niet terecht, want ze hadden ook het dialoog aan kunnen gaan. Maar in plaats daarvan kan ik niets meer plaatsen op hun pagina. En ik ben niet de enige.

- Niets.

- Misschien
Alle reacties Link kopieren
Up alvast voor Meds en Star.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dit topic actueel blijft, want er is weer een willekeur gaande in modland.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een ban gehad wel een waarschuwing
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 14 april 2017 @ 10:28:

Ik heb nog nooit een ban gehad wel een waarschuwingWaar was die voor ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2017 @ 10:29:

[...]



Waar was die voor ?Medisch advies gevraagd, was dom natuurlijk
een nieuwe vf'fer schreef: ik heb een man, twee kinderen een huis en een hond. En nog een heel epistel. En toen haalde ze de OP weg en vroeg ik: hoe heet de hond?





Fout. Dat was een provocatie
Alle reacties Link kopieren
Honden liggen ook gevoelig!



Welkom terug
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Yasmijn zei vanwege privacy van de hond natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
- wat had je gedaan: een manspersoon beticht van het hebben van een klein geslachtsdeel

-wat ging er aan vooraf: een in mijn ogen volstrekt imbeciel verhaal over bizarre seksuele voorkeuren

-was het terecht: nee, ik constateerde een feit

- wat heb je er van geleerd: dat het gevoelig ligt om een klein geslachtsdeel te hebben

- gaat het je nog een keer gebeuren: nee, voortaan beticht ik elk manspersoon van het hebben van een ENORM geslachtsdeel
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 14 april 2017 @ 11:54:

- wat had je gedaan: een manspersoon beticht van het hebben van een klein geslachtsdeel

-wat ging er aan vooraf: een in mijn ogen volstrekt imbeciel verhaal over bizarre seksuele voorkeuren

-was het terecht: nee, ik constateerde een feit

- wat heb je er van geleerd: dat het gevoelig ligt om een klein geslachtsdeel te hebben

- gaat het je nog een keer gebeuren: nee, voortaan beticht ik elk manspersoon van het hebben van een ENORM geslachtsdeel
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 14 april 2017 @ 10:28:

Ik heb nog nooit een ban gehad wel een waarschuwingIk ook.
Alle reacties Link kopieren
Op Het VF nog nooit een ban gehad. Wel twee waarschuwingen, waarvan onlangs eentje voor 'spoileren' in het BZV topic.



Heb in 1999 een ban gehad op een soort besloten vriendenforum. Was toen 14/15 jaar en zat alleen maar ruzie te zoeken met een ander persoon via dat forum ... tja
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 14 april 2017 @ 11:48:

Yasmijn zei vanwege privacy van de hond natuurlijkAllicht. Privacy van honden wordt onderschat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een waarschuwing gehad. Ik had een verband gelegd tussen het imago van een stad in NL en het gedrag van een forummer. Was op de man spelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsertje schreef op 14 april 2017 @ 15:52:

Ik heb laatst een waarschuwing gehad. Ik had een verband gelegd tussen het imago van een stad in NL en het gedrag van een forummer. Was op de man spelen...
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven