Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ook fan. Zo leuk om zelf te denken dat het wel iets kan worden en dan ze dan toch beiden zeggen...neu.



Die gastheer is zeer charmant, soms een beetje te lange baard naar mijn smaak. Maar allez....toch leuk kijkmateriaal. Die donkere vrouw van gisteren met 2 kinderen..Wat een berg make-up. En die wimpers. enorm lelijk. Volgens mij is ze wat naturerel veel leuker. Vond de brandweerman wel een match en ook niet; want hij wil graag een kind en zij niet meer.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik vind het een heel smaakvol programma, goed gemaakt, vlot, spannend.



Als ze dat in NL gaan namaken wordt het natuurlijk weer ordinair en langdradig.

Maar niet doen dus.



Oh, ik zie nu dat het al wel in het Nederlands gemaakt is, ga ik niet naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Heb de helft nu gekeken, zo schattig weer! Dat meisje wat de vorige keer alleen aan de bar achterbleef nu wel haar date met haar dreamguy! Die reactie, zo leuk! Maar ook hoe hij over haar praatte

Ben benieuwd hoe dat afloopt.



Het homostel vond ik niet bij elkaar passen, die "van alle landen thuis"man was wel echt heel lief, wilde wel heel graag. Zo sneu dat koppie te zien dat hij al merkte dat het niets zou worden omdat hij geen kinderen heeft en dat zelf wel echt zo graag wil.

Maar de alleenstaande vader..daar kreeg ik niet echt hoogte van.



Oh en de brandweerman met de visagiste.. als zij nog geen kinderen had gehad en/of nog wel kinderen wilde dan was het echt raak geweest tussen die twee. Kinderen lijken dus deze aflevering een grote rol te spelen!



Op naar de rest!
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ohja en dan Bengina met de psychologe.. Ze wil dan wel een 2e date maar ik geloof niet dat het er van gaat komen/ echt wat kan worden. Daarvoor schrok ze te veel van zijn drag-queenverhaal.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Oh... wat zat ik er naast! Zowel bij Bengina als bij het meisje van de bar.....
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 14 april 2017 @ 15:06:

Ik vind het een heel smaakvol programma, goed gemaakt, vlot, spannend.



Als ze dat in NL gaan namaken wordt het natuurlijk weer ordinair en langdradig.

Maar niet doen dus.



Oh, ik zie nu dat het al wel in het Nederlands gemaakt is, ga ik niet naar kijken.Oh ja, heet het dan ook First Dates?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ja, je kunt ze vinden op internet!
quote:Ananee schreef op 16 april 2017 @ 14:08:

Ohja en dan Bengina met de psychologe.. Ze wil dan wel een 2e date maar ik geloof niet dat het er van gaat komen/ echt wat kan worden. Daarvoor schrok ze te veel van zijn drag-queenverhaal.Ja was ook niet zo handig van hem om dat gelijk al op date 1 te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 16 april 2017 @ 19:40:

Ja, je kunt ze vinden op internet!Maar toch niet meer beschikbaar om te kijken??
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ooooooh wat een heerlijke aflevering was het weer!



Toevallig had ik al in YouTube gezien dat die twee homomannen inmiddels gaan trouwen! Dus dat was een zeer geslaagde date.



Ook de twee 'nerds' (aldus eigen zeggen) leken een leuke match.

En die jongen die vaak voor homo wordt aangezien, dat leek ook super te klikken met dat meisje met blonde krullen.

Alleen die jongen met rode baard is zoooo onzeker dat hij het elke keer voor zichzelf verpest. Met een grove seksgrap deze keer... Zoveel stoeren praat om zichzelf te overbluffen, zonde. Het is volgens mij een schat van een jongen als hij gewoon zichzelf zou durven zijn.



De zogenaamde 'wetenschappers' van Married at First Sight zouden nog wat kunnen leren van de matchmakers van First Dates. Veel logischere matches. Althans die in beeld komen wel.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wat was het weer een heerlijke aflevering. Echte feelgood TV. Alles is leuk hieraan: de hele ambiance, die Fransman die het presenteert ('..to luv, or to be luved'), de heerlijke gerechten en toetjes, de telefoongesprekjes in de 'lavatory', de ouderwetse taxi's na afloop, en natuurlijk de duidelijk zorgvuldig uitgekozen matches. Love it.
Superleuk weer ja en ik vond het echt leuk en lief voor die gay mannen. Die nerds waren ook erg leuk met hun zombieverhaal hahaha
Alle reacties Link kopieren
Oh ik kan niet wachten om het vanavond te bekijken!

Het leuke is inderdaad dat we hier een jaar of 2 achter lopen en je dus kunt googlen op verloop.

Die zangeres, Alexandra Burke, is niet meer met dat model. Zag dat wel goed gaan, helaas dus niet. Gelukkig voor haar is zij alweer gelukkig in de liefde met een andere.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat een heerlijk programma

Wat was die ene jongen, die player, gemeen zeg, aan de telefoon tegen zijn vriend over dat meisje..



Mooiste dates waren natuurlijk de mannen, de nerds en dat laatste stel. Zo mooi om die aantrekkingskracht te zien, dat die koppies gaan stralen bij bepaalde gesprekken!
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
quote:miza schreef op 20 april 2017 @ 10:07:

Inderdaad wat een heerlijk programma

Wat was die ene jongen, die player, gemeen zeg, aan de telefoon tegen zijn vriend over dat meisje..



Mooiste dates waren natuurlijk de mannen, de nerds en dat laatste stel. Zo mooi om die aantrekkingskracht te zien, dat die koppies gaan stralen bij bepaalde gesprekken!



Ik schrok er ook van : '' ze is dik''

Wat een oetl*l, het meisje had een prachtig figuur.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 20 april 2017 @ 01:15:

Ooooooh wat een heerlijke aflevering was het weer!



Toevallig had ik al in YouTube gezien dat die twee homomannen inmiddels gaan trouwen! Dus dat was een zeer geslaagde date.



Ook de twee 'nerds' (aldus eigen zeggen) leken een leuke match.

En die jongen die vaak voor homo wordt aangezien, dat leek ook super te klikken met dat meisje met blonde krullen.

Alleen die jongen met rode baard is zoooo onzeker dat hij het elke keer voor zichzelf verpest. Met een grove seksgrap deze keer... Zoveel stoeren praat om zichzelf te overbluffen, zonde. Het is volgens mij een schat van een jongen als hij gewoon zichzelf zou durven zijn.



De zogenaamde 'wetenschappers' van Married at First Sight zouden nog wat kunnen leren van de matchmakers van First Dates. Veel logischere matches. Althans die in beeld komen wel.+ 1000
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 april 2017 @ 11:04:

[...]





Ik schrok er ook van : '' ze is dik''

Wat een oetl*l, het meisje had een prachtig figuur.!

Ik heb ook ooit een date gehad waarbij ik zijn telefoongesprek hoorde. "Ja het is erg gezellig, maar ze is wel dik"

Je raadt al dat het nooit wat is geworden! (Als ik toen iets niet had was het wel overgewicht).

Later is hij met een vage kennis van me getrouwd, heb me toen even verbaasd en haar veel succes gewenst.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Wow bedankt voor dit topic! Heb net de aflevering teruggekeken, wat een leuk programma zeg!

Wat jammer dat ik de andere afleveringen niet terug kan kijken!



En die twee homo's, zo'n leuk koppel! Zelfs ik voelde de romantiek in de lucht haha
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananee schreef op 20 april 2017 @ 11:16:

[...]



Ik heb ook ooit een date gehad waarbij ik zijn telefoongesprek hoorde. "Ja het is erg gezellig, maar ze is wel dik"

Je raadt al dat het nooit wat is geworden! (Als ik toen iets niet had was het wel overgewicht).

Later is hij met een vage kennis van me getrouwd, heb me toen even verbaasd en haar veel succes gewenst.Die moet waarschijnlijk de rest van haar leven op wortels en sla leven om manlief tevreden te houden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananee schreef op 20 april 2017 @ 11:16:

[...]



Ik heb ook ooit een date gehad waarbij ik zijn telefoongesprek hoorde. "Ja het is erg gezellig, maar ze is wel dik"

Je raadt al dat het nooit wat is geworden! (Als ik toen iets niet had was het wel overgewicht).

Later is hij met een vage kennis van me getrouwd, heb me toen even verbaasd en haar veel succes gewenst.



Woh, sneu voor die kennis inderdaad! En alles in overweging nemende is het wel goed dat jij het hebt gehoord. Wist je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.



Zoals die Fransman het zei, sommige jagers spelen als een kat met een muis, en verliezen dan snel de interesse. "Lucky mouse!" Beter dat je op tijd ontsnapt bent in plaats van later pas er achter komen wat voor lul iemand is.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:miza schreef op 20 april 2017 @ 10:07:

Inderdaad wat een heerlijk programma

Wat was die ene jongen, die player, gemeen zeg, aan de telefoon tegen zijn vriend over dat meisje..



Ja ongelooflijk, wat een eikel. Alsof hij zelf god's gift to women is.



Je zou hopen dat hij nu overal bekend staat als klootzak en dat vrouwen hem dan niet meer hoeven. Maar gek genoeg vinden veel vrouwen zo'n klootzak juist wel leuk en sexy. Een beetje aandacht en veel vrouwen drijven al van hun krukje.



Maar al met al, 'his loss'. Hij is nog nooit verliefd geweest, en behalve lust en seks kent hij dus niet het veel mooiere in het leven: liefde!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 20 april 2017 @ 03:50:

Inderdaad, wat was het weer een heerlijke aflevering. Echte feelgood TV. Alles is leuk hieraan: de hele ambiance, die Fransman die het presenteert ('..to luv, or be luved'), de heerlijke gerechten en toetjes, de telefoongesprekjes in de 'lavatory', de ouderwetse taxi's na afloop, en natuurlijk de duidelijk zorgvuldig uitgekozen matches. Love it.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke show ben na het kijken ervan altijd erg vrolijk!
Net even teruggekeken, weer met een glimlach. Dat homo stel, geweldig! Leuk dat ze gaan trouwen! Dat spatte er ook vanaf. Super.



Dat playertje was echt een eikel ja, met z'n 'tataa' aan de telefoon. Beter voor haar, vond haar veel te leuk en lief voor hem.



Ik heb een zwak voor rooie Britten. Vind die baardman leuke gast, wel heel verkeerd gekozen shirt aan. Jammer dat ie weer ge-friendzoned werd.



Zombie stel en laatste blonde stel waren ook leuk! Eigenlijk allemaal leuke dates vanavond, behalve playertje.



Heerlijk programma
Die rode baardmans friendzonede zichzelf vond ik, met zijn opmerking over de rekening en nog zo'n flauwe mannengrap . Maargoed, hij maakt progressie. Leuk was dat met de nerd en de nerdin (zoals ze zichzelf omschrijven) en hoe enthousiast hij inging op haar vraag over zombies. Match made in heaven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven