Trump is the new president, deel 2

20-02-2017 13:55 600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder discussiëren over het huidige presidentschap van Donald Trump.



Deel 1: Trump is the new president
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 11 april 2017 @ 10:33:

Ik lees op social media dat Ivanka haar vader heeft ingefluisterd dat hij Syrië moest aanvallen. Ivanka wijkt tegenwoordig helemaal niet meer van zijn zijde. Ivanka zegt, papa doet. Ik vind het echt absurd dat dit zomaar kan en dat zijn werknemers het accepteren dat zij zonder kennis van zaken of een greintje ervaring papa's personal advisor is geworden. Ze is werkelijk overal, ook tijdens staatsbezoeken. Ik vind haar een enge plastic pop. Brrr.Als dat zo is: "Ivanka zegt, papa doet," vraag ik me af wie de feitelijke president van de VS is. Zij of pa?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 april 2017 @ 10:49:

[...]



Als dat zo is: "Ivanka zegt, papa doet," vraag ik me af wie de feitelijke president van de VS is. Zij of pa?





Ik snap er in elk geval niets van. In Nederland zou dit ondenkbaar zijn. Zie je Rutte al met zijn (niet-bestaande) dochter? Ik heb bij de VS al vanaf het moment dat Trump werd gekozen zin om te schreeuwen: 'waarom doet niemand iets???' Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze man er nog steeds zit? Ik had al snel een impeachment verwacht, maar nee hoor, de Amerikanen glijden gewoon steeds verder af en slepen de rest van de wereld mee in hun val.

Waar is iedereen?
Alle reacties Link kopieren
quote:[lila01 schreef op 11 april 2017 @ 10:54[/message]:

[...]





Ik snap er in elk geval niets van. In Nederland zou dit ondenkbaar zijn. Zie je Rutte al met zijn (niet-bestaande) dochter? Ik heb bij de VS al vanaf het moment dat Trump werd gekozen zin om te schreeuwen: 'waarom doet niemand iets???' Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze man er nog steeds zit? Ik had al snel een impeachment verwacht, maar nee hoor, de Amerikanen glijden gewoon steeds verder af en slepen de rest van de wereld mee in hun val.

Waar is iedereen?heel veel landen staan achter de bombardementen, dus niks aan de hand voor Trump.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 april 2017 @ 10:49:

[...]



Als dat zo is: "Ivanka zegt, papa doet," vraag ik me af wie de feitelijke president van de VS is. Zij of pa?



Kushner. Die geen enkele relevante ervaring of opleiding heeft en niet gekozen of goedgekeurd is en ook nog eens op zijn aanvraagformulier voor de security clearance schijnt te hebben vergeten te melden dat hij in de maanden voor de inauguratie meerdere contacten met Russen heeft gehad.



quote:lila01 schreef op 11 april 2017 @ 10:54:

[...]





Ik snap er in elk geval niets van. In Nederland zou dit ondenkbaar zijn. Zie je Rutte al met zijn (niet-bestaande) dochter? Ik heb bij de VS al vanaf het moment dat Trump werd gekozen zin om te schreeuwen: 'waarom doet niemand iets???' Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze man er nog steeds zit? Ik had al snel een impeachment verwacht, maar nee hoor, de Amerikanen glijden gewoon steeds verder af en slepen de rest van de wereld mee in hun val.

Waar is iedereen?



Ik denk dat de Republikeinen te machtsgeil zijn om hem nu af te zetten. Pas als hun eigen herverkiezing in geding komt, zullen ze wat doen. Wat betreft de democraten... Ik ben er van overtuigd dat de zaak van de FBI ver en veelomvattend is en dat als gevolg daarvan duidelijk wordt dat niet alleen Trump, maar ook Pence, Ryan, Nunes, Kushner, Bannon, etc zwaar over de schreef zijn gegaan. Ik denk dat de democraten dat heel goed doorhebben en dat ze gewoon wachten totdat Comey naar buiten komt met zijn bevindingen. En dat ze ondertussen heel hard bidden dat Kate McKinnon in SNL geen gelijk had:



Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 11 april 2017 @ 10:59:

[...]





heel veel landen staan achter de bombardementen, dus niks aan de hand voor Trump.Ik vind het een steengoeie actie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 11 april 2017 @ 13:51:

[...]





Ik vind het een steengoeie actie.Serieus?
Alle reacties Link kopieren
quote:[Eindeloos schreef op 11 april 2017 @ 13:51[/message]:

[...]





Ik vind het een steengoeie actie.en als blijkt dat Assad niet de dader is?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 11 april 2017 @ 13:51:

[...]





Ik vind het een steengoeie actie.



Wat vind je er steengoed aan? Hij heeft een gebouwtje op een vliegveld en een start/landingsbaan gebombadeerd na eerst de russen ervan op de hoogte gesteld te hebben. Dezelfde dag was het vliegveld gewoon weer operationeel. De enige die er wat mee is opgeschoten is Trump; die wordt ineens als presidentieel gezien () en heeft even de aandacht van zijn banden met Rusland afgeleid. Die mensen daar zijn er volgens mij geen klap mee opgeschoten.



Edit: zelfs Eric Trump is het met me eens;



"If there was anything that [the strike on] Syria did, it was to validate the fact that there is no Russia tie," he said."



Bron: http://www.nbcnews.com/ne ... 45021?cid=sm_npd_nn_tw_ma



Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 11 april 2017 @ 13:51:

[...]





Ik vind het een steengoeie actie.



Ja joh?

En waarom dan wel?

Steengoed dat iemand die een oorlogshandeling pleegt maar geen lange termijn strategie lijkt te hebben.



Ik ben blij dat er wordt ingegrepen, ik had echter liever een onafhankelijk onderzoek gezien voorafgaand deze stunt.



Misschien bij Noord korea hetzelfde proberen, toekijken hoe Seoel en Tokio in vlammen opgaan en Noord Korea eindig in een Irak 2.0
quote:valentinamaria schreef op 11 april 2017 @ 13:54:

[...]





en als blijkt dat Assad niet de dader is?Dan niks.
Wat ik bijvoorbeeld vreemd vind is dat de USA marine een gebouwtje in de buurt of op het terrein dat ze met raketten hebben bestookt vermeden, omdat ze vermoedden dat er sarin gas werd opgeslagen, en hun experts tegelijkertijd beweren dat een explosie sarin gas vernietigt en niet activeert. Waarom dan zo'n opslagplaats van Assad vermijden? Juist goed toch als je die opslagplaats voor sarin gas vernietigt? Vooral dat gebouwtje, zou ik zeggen.





http://www.dailymail.co.u ... t-dropped-sarin-bomb.html

"Assad's regime maintains that it did not drop chemical weapons on Khan Sheikhoun, a farming village near Homs, and says it bombed Jihadi weapons stores which released the deadly nerve agent.



But experts have rubbished that theory, saying sarin gas would be destroyed by an explosion, rather than dispersed."



http://www.independent.co ... apons-idlib-a7672126.html

“There were measures put in place to avoid hitting what we believe is a storage of sarin gas, so that that would not be ignited and cause a hazard to civilians or anyone else,” he said."
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de opmerkingen van Sean Spicer over Hitler gezien?
quote:Sugarbaby schreef op 11 april 2017 @ 22:01:

Hebben jullie de opmerkingen van Sean Spicer over Hitler gezien? Ja, echt bizar
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 11 april 2017 @ 22:01:

Hebben jullie de opmerkingen van Sean Spicer over Hitler gezien?

Ik heb dat intussen ook gelezen. Zijn opmerking lijkt op een Auschwitzlüge of Holocaustontkenning. Toen de journalist vroeg wat hij precies bedoelde daarmee, werd het er niet beter op.



Daar sla ik nu steil van achterover!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 11 april 2017 @ 22:01:

Hebben jullie de opmerkingen van Sean Spicer over Hitler gezien?



Helaas wel. Telkens als je denkt dat het niet erger kan, oh nee hoor we doen er nog een schepje bovenop. Denkvermogen van een schuurspons.



Ik verlang zelfs terug naar de Bush Jr dagen met deze regering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 11 april 2017 @ 22:01:

Hebben jullie de opmerkingen van Sean Spicer over Hitler gezien? yes
Alle reacties Link kopieren
Als je de hoogleraar bij Pauw te gast mag geloven d.d. 13-4, is de 3e Wereldoorlog op komst.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Binnen afzienbare tijd.

Weet niet wat ik er van moet denken.



http://www.ad.nl/buitenla ... -un-op-ramkoers~af4658a0/



Citaat uit het interview:



Is er dan geen greintje hoop op een goede afloop?

,,Nee, we zitten met de gebakken peren. Het is te laat. Een oplossing, met onderhandelingen, op de korte termijn zie ik niet meer. Alleen met goddelijk ingrijpen misschien, maar ik ben niet gelovig dus ook die optie acht ik kansloos.’’
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gezellig he, dat de geschiedenis van dombo's aan de macht zich steeds weer herhaalt. De wereld zou zich meer moeten toeleggen op 'voorkomen is beter dan genezen', anders blijven we - zeker nu de wereld steeds sneller wordt - steeds achter de feiten aanhollen.
Alle reacties Link kopieren
quote:snug schreef op 14 april 2017 @ 11:29:

Gezellig he, dat de geschiedenis van dombo's aan de macht zich steeds weer herhaalt. De wereld zou zich meer moeten toeleggen op 'voorkomen is beter dan genezen', anders blijven we - zeker nu de wereld steeds sneller wordt - steeds achter de feiten aanhollen.



Noord Korea ligt al langer op ramkoers.

Obama is de schuldige in dit geheel.

Die heeft alles lekker laf aan laten sudderen.

8 jaar lang.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Eens met Eindeloos. Zo lang wij te zacht zijn in het optreden tegenover Rusland en Noord-Korea plaatsen zij ons voor voldongen feiten. Ten eerste: Oekraïne. Wij durven weinig te doen m.b.t. Oekraïne omdat we bang zijn dat Putin boos wordt. Maar Putin heeft een totaal andere denktrant: "We plaatsen Oekraïne voor en voldongen feite, dus we vallen doodleuk de Krim binnen, en annexeren dat." Later kwamen daar ook terroristische afscheidingen, de Doneckaja en de Luganskaja Narodnaja Respublika. Dat accepteren we ook zomaar. Dat moedigt Putin aan om verder te gaan.



Ten tweede: Noord-Korea. Dat kunstmatige land gaat steeds verder en steeds verder. Het heeft al raketten om Zuid-Korea en de VS aan te vallen of op zijn minst te bedreigen.



Het Westen voert niet graag oorlog en wil de lieve vrede bewaren, en dat weten de dictators dondersgoed. Schrikbewinden hebben daardoor geen redenen om zich te matigen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 14 april 2017 @ 11:47:

[...]





Noord Korea ligt al langer op ramkoers.

Obama is de schuldige in dit geheel.

Die heeft alles lekker laf aan laten sudderen.

8 jaar lang.Que?
Alle reacties Link kopieren
NK aanvallen zou enorme problemen met China opgeleverd hebben.

je kan niet zomaar wereldwijd landen gaan aanvallen, NK werd/wordt ,,gesteund,, door China en met China drijven we handel.



ik hoop maar dat er NK dissidenten zijn die evt een nieuwe NK regering kunnen vormen, mochten er aanvallen komen.

want wat moet er gebeuren nadat het land evt plat is geschoten?

krijgen we dan een nieuw Libie of Irak?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 14 april 2017 @ 13:16:

NK aanvallen zou enorme problemen met China opgeleverd hebben.

je kan niet zomaar wereldwijd landen gaan aanvallen, NK werd/wordt ,,gesteund,, door China en met China drijven we handel.



ik hoop maar dat er NK dissidenten zijn die evt een nieuwe NK regering kunnen vormen, mochten er aanvallen komen.

want wat moet er gebeuren nadat het land evt plat is geschoten?

krijgen we dan een nieuw Libie of Irak?



Dat is natuurlijk het probleem, val je NK aan heb je problemen met China maar stel je doet het niet en

over 5 jaar heeft hij een atoomwapen dat hij afvuurt op SEOEL , een stad met 10 miljoen inwoners op steenworp afstand van de grens.



Hoe leg je dat aan de slachtoffers uit.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:[hollebollegijs schreef op 14 april 2017 @ 13:22[/message]:

[...]





Dat is natuurlijk het probleem, val je NK aan heb je problemen met China maar stel je doet het niet en

over 5 jaar heeft hij een atoomwapen dat hij afvuurt op SEOEL , een stad met 10 miljoen inwoners op steenworp afstand van de grens.



Hoe leg je dat aan de slachtoffers uit.



en wat zou er gebeuren bij een ingrijpen van de VS?

NK heeft dan vast nog steeds mogelijkheden om Seoel te beschieten.



Ik begrijp niet waarom ze niet 1 van die Kim regeringen, de voltallige top dus, weggevaagd hebben.

daar moeten toch mogelijkheden voor zijn?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven