Spelletjes avond in Rotterdam!

11-12-2016 16:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kolonisten van Catan, 30seconds, Risk, Jenga, spelletjes spelen, ik hou ervan. Helaas wonen de vrienden die daar van houden niet echt dichtbij. Daarom lijkt het me leuk om bijvoorbeeld ééns in de maand een spelletjes avond te organiseren.



Even voorstellen...

Mijn naam is dus Ilse. Ik ben 30, woon nu 10 jaar in Rotterdam en sinds afgelopen zomer in Katendrecht. Ik heb geen kinderen, wel een vriend.



Het idee...

Een spelletjes avond dus. Mocht er wat interesse zijn, dan misschien eerst iets gaan drinken/lunchen/eten met elkaar. Leeftijd maakt voor mij niet uit. Wat betreft de avond staat er nog niets vast en zijn ook alle ideeën welkom.

Mocht het je aanspreken, stuur een PB of laat een reactie achter en zorg even dat je zelf een privé bericht kunt ontvangen (dat moet je aanzetten in je profiel).



Groetjes! Ilse
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ilse,



Wat een leuke oproep! Ik ben Sharon, 28 jaar en ik ben deze maand van Brabant naar Delft verhuisd om samen te wonen met mijn vriend.

Ik houd ook van spelletjes, maar doe het helaas te weinig mede doordat het lastig is mensen te vinden die het ook leuk vinden.

Een maandelijks spelletjesdate zou helemaal top zijn!



Groetjes Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sharon,



Bedankt voor je berichtje! Leuk om iets te horen, want ik dacht even dit gaat niks worden...

Zijn we in ieder geval al met zijn tweeën!

Misschien goed om het nog even één of twee weken aan te kijken voor we iets afspreken. Kunnen er nog wat mensen aansluiten (zou leuk zijn). Anders gaan we gewoon alvast met zijn tweetjes van start. Vind je het handig om via dit forum contact te blijven houden? Eventueel kan ik ook een mail adres aanmaken, zodat we veiliger telefoonnummers enzo kunnen uitwisselen.



Groetjes, Ilse
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ilse,



ik heb je een PB gestuurd.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ilse en Sharon!



Is het nog te laat om aan te sluiten? ;)



Ik ben Shanna, 33 jaar en woon ook in Delft.

Ik ben gek op spelletjes maar helaas weinig mensen om mee te spelen.

Daarom een leuk idee van je Ilse om dit op te richten!!



Groetjes Shanna
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Het lijkt mij ook heel erg leuk om aan te sluiten! Kan dat nog? Ik vind spelletjes erg leuk, ben 32 jaar en woon in Rotterdam. Groetjes Lotte
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lotte en Shanna,



Dank voor jullie berichtjes! En excuus voor de late reactie.

Natuurlijk kunnen we altijd kijken wat de mogelijkheden zijn. Misschien handig om in een persoonlijk bericht contactgegevens uit te wisselen? Gaat wat makkelijker dan via het forum.



Ik hoor het wel.



Groetjes, Ilse
Hi!



Ik zou het ook leuk vinden om aan te sluiten. Ik ben 28 en zit op dit moment in India maar ben vanaf half februari weer in Rotterdam (blijdorp). Ook ik houd van spelletjes maar de vriendinnen die er ook voor in zijn wonen ver weg. Was benieuwd of er al oproepjes waren en toen zag ik deze recente.



Ik hoor graag van jullie!

Als het goed is kan je me een pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Wat een leuk idee! Ook ik woon in de omgeving van delft, ben net 34 geworden en lijkt me heel leuk om aan te sluiten. Hebben jullie al een datum staan met de mensen die gereageerd hebben?

Groetjes,

Fleur
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik ben pas net lid van dit forum dus mijn reactie komt misschien erg laat... Ik was juist aan het googlen op spellengroepen omdat ik op zoek ben naar mensen die net als ik van tactische gezelschapsspellen houden. Ik woon in de Hoeksche Waard, net onder Rotterdam, en heb helaas geen vrienden die mijn spelletjeshobby delen. Ik ben benieuwd of jullie elkaar al een keer ontmoet hebben en of ik nog zou kunnen aansluiten...



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook interesse om me aan te sluiten! Wie kan ik het beste een pm sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik weet niet of Ilse inmiddels gereageerd heeft op jullie berichtjes maar ik heb al een keer een spelletjesavond met Ilse en andere meiden gedaan. Errug leuk, dus zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Misschien leuk om binnenkort eens wat af te spreken?

Als jullie me een PM sturen kan ik jullie wellicht toevoegen in een app groep?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Dit lijkt me superleuk! Ik zou graag eens aansluiten als dat kan.

Hou erg van gezelligheid en spelletjesavonden.

Ik stuur een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



ik heb even een Facebook pagina aangemaakt, genaamd 'Spelletjesavond Zuid-Holland'

Wellicht iets makkelijker om met elkaar te communiceren en zo ook te komen tot een datum om

een spelletjesavond te organiseren.

Jullie kunnen allemaal lid worden!



Groetjes Sharon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven