Beschrijf je laatste ban

01-12-2016 18:21 476 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.

Relevant is :



- wat had je gedaan

-wat ging er aan vooraf

-was het terecht

- wat heb je er van geleerd

- gaat het je nog een keer gebeuren





Shoot !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 14 april 2017 @ 11:37:

een nieuwe vf'fer schreef: ik heb een man, twee kinderen een huis en een hond. En nog een heel epistel. En toen haalde ze de OP weg en vroeg ik: hoe heet de hond?





Fout. Dat was een provocatie Ik vind 'm geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verwijderd van een FB-groep over medische weetjes omdat ik een aantal keer wetenschappelijk bewijs/links had wat hun beweringen tegensprak.
quote:snowy2 schreef op 14 april 2017 @ 19:40:

Ik ben verwijderd van een FB-groep over medische weetjes omdat ik een aantal keer wetenschappelijk bewijs/links had wat hun beweringen tegensprak.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niet

Maar heeeel lang geleden toen er nog chatboxen waren heeeeel vaak. Er braken nog wel eens rellen uit in de chatboxen.

Ook bij een triviachat waarbij je geen scheldwoorden mocht gebruiken enz. Maar de trivia vraag was: Noem een ziekte waar je aan dood kan gaan? Ik geloof dat op dat moment iedereen een 24uurs ban kreeg lag het spel plat.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier wel eens een 24 uursban gehad maar kon gewoon inloggen met mijn andere nick. Handig joh.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 april 2017 @ 22:11:

Ik heb hier wel eens een 24 uursban gehad maar kon gewoon inloggen met mijn andere nick. Handig joh.Die mazzel heb ik ook wel eens gehad. Maar ik ben ook wel eens na de eerste de beste post al gesnapt .
Alle reacties Link kopieren
Oh echt? En toen werd je weer geband?

Ik vertel altijd gewoon dat ik joehoe Rooss ben maar dan met een andere nick. Heeft nooit een haan naar gekraaid!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 april 2017 @ 22:16:

Oh echt? En toen werd je weer geband?

Ik vertel altijd gewoon dat ik joehoe Rooss ben maar dan met een andere nick. Heeft nooit een haan naar gekraaid! Nee, alleen mijn reservenick kreeg een perma. Volgens de regelen der kunst hadden ze de ban van mijn hoofdnick moeten verlengen, maar dat zijn ze vergeten .
Alle reacties Link kopieren


Nog even en ze gaan aan de forummers vragen wat het beleid ook weer is! Net als mijn moeder vroeger, "Rooss, hoeveel zakgeld kreeg je ook weer? Rooss, hoe laat moest je nou thuiskomen na het stappen, half 1 of 1 uur? Rooss, hoeveel straf stond er ook weer op zoenen op het hoekje?"
...
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 april 2017 @ 22:18:

[...]





Nee, alleen mijn reservenick kreeg een perma. Volgens de regelen der kunst hadden ze de ban van mijn hoofdnick moeten verlengen, maar dat zijn ze vergeten .
Ik heb ooit een ban gehad voor teveel staffen



Voor de duidelijkheid: ik had 3 vermoedelijke trollen gestaft.
quote:Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 22:27:

Ik heb ooit een ban gehad voor teveel staffen



Voor de duidelijkheid: ik had 3 vermoedelijke trollen gestaft.
Tvp
Ooh en ik vergeet de ban voor banaansmeren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een permaban op een Facebook groep voor ongewenst kinderloosheid. Ik ben geblokkeerd omdat ik te positief met mijn kinderloosheid omging en daar uiting aan gaf op de Facebook groep.

Nouja een groot verlies is het niet... het had een groot slachtoffer-gehalte en berichten waten doordrenkt van afgunstige jaloezie naar vrouwen die zwanger zijn of kinderen hebben.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 22:32:

Ooh en ik vergeet de ban voor banaansmeren Banaansmeren?
quote:Luna_ schreef op 14 april 2017 @ 23:21:

[...]





Banaansmeren?

Ja banaansmeren.

Zo stond het in het bantopic.
Oh ik hoop dat ik niet ook per ongeluk banaan ga smeren.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe nog geen ban gekregen (tenminste niet op dit forum :clown: ), maar wel m’n eerste waarschuwing. Een TS vond mijn sarcastische suggestie over dat ‘hij’ ‘hem’ niet meer omhoog krijgt wel eens zou kunnen komen omdat TS kort haar heeft, te dik is en drie krijsers heeft niet leuk :rofl: Man, man, man.. als je daar al niet meer tegen kunt, dan ben je echt een zure muts of het is gewoon de waarheid :mrgreen:
Don't follow me. I'm lost too..
Ik heb alleen hier ooit een tijdelijke ban gekregen, voor ‘diagnose stellen’ omdat ik aan een TO iets vroeg van: jij hebt zeker borderline? :rofl: Ik heb daar niks van geleerd en het kan me zo weer gebeuren. Mensen hebben hier blijkbaar nogal lange tenen. Ik lig daar niet wakker van, het is maar internet. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mag ik de award voor snelste perma? Ik wist nog niet dat het forum bestond en ik had er al een te pakken!
Op een forum waar zowel 'wij' als 'zij' kwamen en waar een deel van de oudere garde de 'enig echte deskundigen' uithingen, ging ik met een aantal anderen zelf nadenken en informatie verzamelen. Met deze info kregen we heel goede resultaten (wat die resultaten waren houd ik even zo, zou heel erg herkenbaar zijn), maar we zaagden hiermee teveel aan de stoelpoten van de 'echte' deskundigen. Via pb gingen ze samenwerken om ons onderuit te halen, ze vroegen om bannen voor ons vanwege gevaarlijke adviezen en toen dat allemaal niet lukte, zijn ze een eigen forum begonnen. Natuurlijk met een IP-bannen voor onder andere mij. Succesvol forum geworden? Geen idee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ban op een Facebook groep over koolhydraat beperkt afvallen. Daar wordt via een aantal fake account gesuggereerd dat mensen enorm zijn afgevallen door gebruik van een bepaald boek. Als je wat dieper op de zaak ingaat komt er geen reactie.
Dus ik heb alle overige leden gewezen op het feit dat het hartstikke nep is. En dat heeft me nu 2x een ban opgeleverd 😂
Alle reacties Link kopieren
Op mijn oude account een permban gekregen omdat ik een topic had gemaakt, wat wel zo stom was dat ze dachten dat ik aan het trollen was. (dit was mijn eerste en ook gelijk mijn laatste ban op dat account)

Terecht? nee, want ik meende het echt. weet allang niet meer waar het topic over ging

Op dit account een waarschuwing, geen idee meer waarom.
Alle reacties Link kopieren
anoniem2022017 schreef:
14-12-2016 07:21
Ik ben laatst verwijderd uit een lokale facebookgroep. De reden, ik had een opmerking gemaakt over het hondje van de beheerder, die niet zo lekker viel. Ik vond het hondje een beetje dik, en het viel me op dat ie zowat de hele dag online was, wanneer loop je dan met dat hondje? Niet zo gek dan, dat ie te dik is he. Okee, was niet erg genuanceerd. Maar, heb het woord rolmops niet eens genoemd! (dacht het er wel bij )



Ik zou het zo nog een keer zeggen. Nee, ik heb er niks van geleerd. Ik maak wel eens een minder handige opmerking, soit, voor mensen met tenen van een kilometer lang, gebeurt dat snel he.
Wat onaardig om lacherig te doen over een ban voor zo'n opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
06-12-2016 21:33
En een keer op weer een ander forum een mod helemaal over de zeik dat ik mijn e-mailadres op het forum had gezet want 'dat moet je nooit doen en hoe kun je nou zo dom zijn'.

Was iets van Pieternel3@nogwat.nl ofzo, aangemaakt voor Viva in de tijd dat hier nog geen privéberichten verstuurd konden worden. Daar liet ik alle meuk op komen en uiteraard bevatte het niet mijn echte voor- of achternaam.



Dan denk ik ook, wie is hier nou dom?
Het had ook iemands anders mailadres kunnen zijn. Dus die ban is niet dom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven