1. In het kader van " we willen alles van elkaar weten " beschrijf hier je laatste ( of raarste of eerste ban / waarschuwing . Mag op dit forum zijn, maar ook op andere fora.
    Relevant is :

- wat had je gedaan
    -wat ging er aan vooraf
    -was het terecht
    - wat heb je er van geleerd
    - gaat het je nog een keer gebeuren

Shoot !!!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Log nu in om te reageren
  1. quote:
    S-Meds schreef op 14 april 2017 @ 11:48:
    Yasmijn zei vanwege privacy van de hond natuurlijk
    Allicht. Privacy van honden wordt onderschat.

I have to be seen to be believed
  2. Ik heb laatst een waarschuwing gehad. Ik had een verband gelegd tussen het imago van een stad in NL en het gedrag van een forummer. Was op de man spelen...
  3. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

4. quote:
    fietsertje schreef op 14 april 2017 @ 15:52:
    Ik heb laatst een waarschuwing gehad. Ik had een verband gelegd tussen het imago van een stad in NL en het gedrag van een forummer. Was op de man spelen...
    :rofl:

I have to be seen to be believed
  5. quote:
    S-Meds schreef op 14 april 2017 @ 11:37:
    een nieuwe vf'fer schreef: ik heb een man, twee kinderen een huis en een hond. En nog een heel epistel. En toen haalde ze de OP weg en vroeg ik: hoe heet de hond?

Fout. Dat was een provocatie
    :rofl: Ik vind 'm geweldig.
  6. Ik ben verwijderd van een FB-groep over medische weetjes omdat ik een aantal keer wetenschappelijk bewijs/links had wat hun beweringen tegensprak.
  7. quote:
    snowy2 schreef op 14 april 2017 @ 19:40:
    Ik ben verwijderd van een FB-groep over medische weetjes omdat ik een aantal keer wetenschappelijk bewijs/links had wat hun beweringen tegensprak.
  8. Hier nog niet ;-)
    Maar heeeel lang geleden toen er nog chatboxen waren heeeeel vaak. Er braken nog wel eens rellen uit in de chatboxen.
    Ook bij een triviachat waarbij je geen scheldwoorden mocht gebruiken enz. Maar de trivia vraag was: Noem een ziekte waar je aan dood kan gaan? Ik geloof dat op dat moment iedereen een 24uurs ban kreeg lag het spel plat.

you go girl
  9. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

10. Ik heb hier wel eens een 24 uursban gehad maar kon gewoon inloggen met mijn andere nick. Handig joh.

...werpe de eerste steen.
  11. quote:
    Rooss4.0 schreef op 14 april 2017 @ 22:11:
    Ik heb hier wel eens een 24 uursban gehad maar kon gewoon inloggen met mijn andere nick. Handig joh.
    Die mazzel heb ik ook wel eens gehad. Maar ik ben ook wel eens na de eerste de beste post al gesnapt X-D .

Trut! Met de T van timeo danaos et dona ferentes!
  12. Oh echt? En toen werd je weer geband?
    Ik vertel altijd gewoon dat ik joehoe Rooss ben maar dan met een andere nick. Heeft nooit een haan naar gekraaid! ;-)

13. quote:
    Rooss4.0 schreef op 14 april 2017 @ 22:16:
    Oh echt? En toen werd je weer geband?
    Ik vertel altijd gewoon dat ik joehoe Rooss ben maar dan met een andere nick. Heeft nooit een haan naar gekraaid! ;-)
    Nee, alleen mijn reservenick kreeg een perma. Volgens de regelen der kunst hadden ze de ban van mijn hoofdnick moeten verlengen, maar dat zijn ze vergeten ;-) .

14. :rofl:
    Nog even en ze gaan aan de forummers vragen wat het beleid ook weer is! Net als mijn moeder vroeger, "Rooss, hoeveel zakgeld kreeg je ook weer? Rooss, hoe laat moest je nou thuiskomen na het stappen, half 1 of 1 uur? Rooss, hoeveel straf stond er ook weer op zoenen op het hoekje?"

15. quote:
    Lady_Voldemort schreef op 14 april 2017 @ 22:18:
    [...]

Nee, alleen mijn reservenick kreeg een perma. Volgens de regelen der kunst hadden ze de ban van mijn hoofdnick moeten verlengen, maar dat zijn ze vergeten ;-) .
  16. Ik heb ooit een ban gehad voor teveel staffen 8-P

Voor de duidelijkheid: ik had 3 vermoedelijke trollen gestaft.
  17. quote:
    Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 22:27:
    Ik heb ooit een ban gehad voor teveel staffen 8-P

Voor de duidelijkheid: ik had 3 vermoedelijke trollen gestaft.

18. If you think you are too small to make a difference, you haven't spend a night with a musquito!
  19. Ooh en ik vergeet de ban voor banaansmeren :A:
  20. Ik heb een permaban op een Facebook groep voor ongewenst kinderloosheid. Ik ben geblokkeerd omdat ik te positief met mijn kinderloosheid omging en daar uiting aan gaf op de Facebook groep.
    Nouja een groot verlies is het niet... het had een groot slachtoffer-gehalte en berichten waten doordrenkt van afgunstige jaloezie naar vrouwen die zwanger zijn of kinderen hebben.

Here I am - now what are your other two wishes...
  21. quote:
    Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 22:32:
    Ooh en ik vergeet de ban voor banaansmeren :A:
    Banaansmeren?
  22. quote:

Ja banaansmeren.
    Zo stond het in het bantopic.
    anoniem23042017 wijzigde dit bericht op 14-04-2017 23:25 met 11%
  23. Oh ik hoop dat ik niet ook per ongeluk banaan ga smeren.