Waarheen op zomervakantie?

13-04-2017 08:40 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar tips voor onze zomervakantie!



Dit wordt de eerste vakantie met mijn nieuwe vriend. We kunnen weg in de periode juli-augustus, in die tussenliggende periode.

Staan overal voor open, auto/vlieg, Europa/verre reis. Budget is maximaal 1500 p.p en we willen graag ongeveer 14 dagen.

We zouden graag een strandvakantie gecombineerd willen met een paar leuke uitstapjes, een leuke boulevard, leuke plekjes om 's avonds te vertoeven.

Hoor graag!
Alle reacties Link kopieren
Zou gewoon thuis blijven. Sorry maar iemand die een viva forum nodig heeft om een vakantie bestemming te vinden is misschien gewoon niet het op vakantie gaan type
quote:cappi schreef op 14 april 2017 @ 12:00:

Zou gewoon thuis blijven. Sorry maar iemand die een viva forum nodig heeft om een vakantie bestemming te vinden is misschien gewoon niet het op vakantie gaan typeDie stuur ik naar CentreParcs haha
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 14 april 2017 @ 10:33:

[...]



En dat is alles wat je te melden hebt? Nou graag gedaan hoor..



Ik snap niet zo goed waar jij nou een probleem mee hebt? Ik open een topic, als je daar weinig gewoons op kunt reageren, of enkel kritiek kunt leveren, wat is dan de meerwaarde?

Ik zeg alvast bedankt omdat ik gewoon aan het werk ben en later alles zorgvuldig wil doorlezen en dan zal ik uitgebreid(er) antwoorden.

Goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 14 april 2017 @ 10:31:

Hahaha goeie tips Blijfgewoonbianca.



Oké mijn persoonlijke aanrader: ga naar de Dordogne in Frankrijk, neem een tent en kampeerspullen mee. Boek een meerdaagse kanotrip. Je neemt dan je tent en spullen voor een paar dagen mee in een waterdichte bidon in die kano (of kayak, ik kan dat nooit uit elkaar houden... ik bedoel in ieder geval zo'n open indianenboot). Op het water is het lekker wat koeler en je doet nog wat sportiefs ook. Leuk je weg vinden door de stroomversnellinkjes. Onderweg kom je langs campings waar je dan overnacht. De organisatie waar je het boekt, brengt de rest van je spullen naar het eindpunt. Hier is bijvoorbeeld een 9-daagse tocht maar ik heb een paar keer een 4-daagse gedaan. http://www.oppad.nl/?best ... -de-dordogne-in-frankrijkDit bedoel ik dus: hier heb ik zelf nooit aan gedacht maar lijkt me fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 14 april 2017 @ 16:33:

[...]





Dit bedoel ik dus: hier heb ik zelf nooit aan gedacht maar lijkt me fantastisch.Niet als je het weer hebt dat Georgette had in de Dordogne. Ik heb kennelijk twee keer geluk gehad.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ja en ik kennelijk pech. Shit happens!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Kroatië! Heerlijk land, drinken en eten goedkoper dan Spanje etc, mooiere zee en net zulk lekker weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven