Verwijderen contacten Messenger Facebook

1. Hallo,

Ik heb enkele personen een tijd geleden toegevoegd aan Messenger op Facebook en dit zijn geen vrienden van me op Facebook zelf. Echter, ondanks dat ik de chats verwijderd heb, blijf ik deze personen in mijn contactenlijst zien staan. En ik kan geen enkele manier vinden om ze te verwijderen. Heeft iemand enig idee?
Log nu in om te reageren
  1. Ik lees mee. Vind dat ook zo irritant!
  2. Ik lees ook mee.
  3. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

4. Haha tot nu toe alleen nog maar meelezers ;-)
  5. En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....
  6. quote:
    Aragog schreef op 28 februari 2017 @ 20:52:
    En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....
    Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...
  7. quote:
    Blaadje84 schreef op 28 februari 2017 @ 21:42:
    [...]

Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...

Ja dat...
    Niemand die het weet?
  8. Ontdekt!!! Als je naar je contactpersonen gaat en je drukt op de i, dan krijg je de optie om contactpersoon te verwijderen!!
  9. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

10. ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staan

hoy es la maƱana de ayer
  11. quote:
    hamaika schreef op 15 april 2017 @ 12:03:
    ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staan
    Klopt, het duurt even voor ze verdwijnen. Als ik mijn telefoon herstart, zijn ze bij mij de vlgde dag verdwenen. Heel vaag, maar uiteindelijk werkt het wel :)