Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 05 april 2017 @ 07:42:

Heeft Boyd nou een beugel? Ik zie steeds wat glinsteren in zijn mond.Ik vind een gouden tand beter bij m passen...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft inderdaad een beugel ;) Maar als ik dat niet had meegekregen had ik ook gedacht dat het om gouden tanden of een grill ging..
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 04 april 2017 @ 12:57:

Hahaha, ik zou allang gestopt zijn met kijken als ik zijn moeder was geweest, het moet ontzettend slecht zijn voor je hart. In relaties is ze echt een draak Zelfs ik erger me aan al die spanningen tussen hun, terwijl ik echt wel van een beetje sensatie hou



Bij het laatste familiebezoek waren ze allemaal zo opgetogen dat het nu zo leuk tussen het koppel ging '

'' als zijnde vrienden''

Bil deed voor de show ook mee, in blijdschap



Die familie krijgt klap op klap achter die tv.



Ik smeet 'm zo het raam uit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 april 2017 @ 10:27:

[...]

Bij het laatste familiebezoek waren ze allemaal zo opgetogen dat het nu zo leuk tussen het koppel ging '

'' als zijnde vrienden''

Bil deed voor de show ook mee, in blijdschap



Die familie krijgt klap op klap achter die tv.



Ik smeet 'm zo het raam uit Ik heb die vader ff uitgecheckt, maar dat is het type waarom ik me soms schaam voor mijn Amsterdamse afkomst. Zo overdreven plat Amsterdams lullen, gatverdamme. Op een lijzige hoerige manier met die rare centenbak. Zo niet chique. Jessie zou zich kapot schamen op de golfclub.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 april 2017 @ 12:50:

Ramona in string heb ik niet gezien, en ik denk dat het een zegen is......Nou, ik was anders blij verrast! Wat een verschil met toen ze binnen kwam. Diep respect, hoor, om daar zo in je ondergoed rond te stappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ramona hartstikke leuk, ze is goed opgedroogd daar!



Die tweeling vind ik doodeng, echt voel zo een generatiekloof als ik naar hun kijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 06 april 2017 @ 08:06:

[...]



Nou, ik was anders blij verrast! Wat een verschil met toen ze binnen kwam. Diep respect, hoor, om daar zo in je ondergoed rond te stappen.Absoluut maar was ze gewoon gaan zonnen of was er iets speciaals aan de hand? Ik dacht echt dat er iets zou gaan gebeuren toen ze in string en op hoge hakken de trap af kwam..Ze liep alsof ze over de catwalk ging, daarna volgde er opeens een andere scène dus snapte de bedoeling ervan niet zo :/
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 06 april 2017 @ 10:00:

[...]





Absoluut maar was ze gewoon gaan zonnen of was er iets speciaals aan de hand? Ik dacht echt dat er iets zou gaan gebeuren toen ze in string en op hoge hakken de trap af kwam..Ze liep alsof ze over de catwalk ging, daarna volgde er opeens een andere scène dus snapte de bedoeling ervan niet zo :/Nou ze liep niet in een string hoor. Ze paradeerde buiten over het terrein in een soort retro-achtige zwarte hoge slip die haar rete (pun intended)-goed stond.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 06 april 2017 @ 08:25:

Ik vind Ramona hartstikke leuk, ze is goed opgedroogd daar!



Die tweeling vind ik doodeng, echt voel zo een generatiekloof als ik naar hun kijk.

21 zijn ze toch? Ik ben 27 en heb dat gevoel van die generatiekloof ook.



Ramona vind ik een leukerd, fijn voor haar dat ze zich zo goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 06 april 2017 @ 11:19:

[...]



Nou ze liep niet in een string hoor. Ze paradeerde buiten over het terrein in een soort retro-achtige zwarte hoge slip die haar rete (pun intended)-goed stond.Huh, volgens mij zag ik gewoon haar kont hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 06 april 2017 @ 12:44:

[...]





Huh, volgens mij zag ik gewoon haar kont hoor Nou ja, het was zo'n model waarbij je inderdaad een deel van haar kont kon zien. Maar dan nog, wat is die enorm afgevallen! Chapeau!
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 05 april 2017 @ 17:49:

[...]





Ik heb die vader ff uitgecheckt, maar dat is het type waarom ik me soms schaam voor mijn Amsterdamse afkomst. Zo overdreven plat Amsterdams lullen, gatverdamme. Op een lijzige hoerige manier met die rare centenbak. Zo niet chique. Jessie zou zich kapot schamen op de golfclub.



Dat viel mij ook op KF. Toevallig lieten ze vd week opnames zien van Jessie zijn begin periode.



Die praatte ook aardig plat, heeft daar toch aardig ABN leren spreken, en hij is zijn bolle harses kwijt .



Ja, een goeie haan is niet vet zeggen ze



Hij doet het spreekwoord eer aan .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 05 april 2017 @ 17:49:

[...]





Ik heb die vader ff uitgecheckt, maar dat is het type waarom ik me soms schaam voor mijn Amsterdamse afkomst. Zo overdreven plat Amsterdams lullen, gatverdamme. Op een lijzige hoerige manier met die rare centenbak. Zo niet chique. Jessie zou zich kapot schamen op de golfclub.



Haha, ik herken het.

Hier Amsterdamse van geboorte, en in hart en nieren.

Maar dat achterlijke platte taaltje nee



Je ziet het ook vaak bij mensen die al 35 jaar in Almere/Purmerend/Lelystad wonen.

Verschrikkelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Billy weer aan het janken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enmascarar schreef op 14 april 2017 @ 20:45:

Billy weer aan het janken...Jessie deed niet lief tegen haar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Billy wel gemeen doet tegen Romy. Ze doen alsof ze best friends zijn maar eigenlijk ergeren ze zich alleen maar aan elkaar.



Billy vind ik wel leuker nu ze single is. Renee vind ik ook steeds leuker en aantrekkelijker worden. bye cemal, hello Renee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 13:04:

[...]





Haha, ik herken het.

Hier Amsterdamse van geboorte, en in hart en nieren.

Maar dat achterlijke platte taaltje nee



Je ziet het ook vaak bij mensen die al 35 jaar in Almere/Purmerend/Lelystad wonen.

Verschrikkelijk Oh ik vind dat juist altijd zo leuk! Maar ik kom dan heel ergens vandaan.. Als je met dat taaltje op gegroeid bent, vind je het waarschijnlijk minder leuk en zie je het eerder als iets doms.
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 15 april 2017 @ 14:44:

[...]





Oh ik vind dat juist altijd zo leuk! Maar ik kom dan heel ergens vandaan.. Als je met dat taaltje op gegroeid bent, vind je het waarschijnlijk minder leuk en zie je het eerder als iets doms.

Ja Voel ,

eens, ik woon al de helft van mijn leven buiten Mokum en nog zegt iedereen in mijn woonplaats. " jij komt hier ook niet weg hè " Haha. In Mokum zeggen ze, " Praat jij eens normaal "" shoot me.

Maar dat vreselijke uitgesproken plat Amsterdams vind ik echt verschrikkelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dusseh...Fay en Demi zijn door FHM geselecteerd voor de lijst van 500 mooiste vrouwen van Nederland
manamana...tutuutududu
Is al bekend wie de genomineerden zijn??
Alle reacties Link kopieren
Jessie, Rob, Jeroen en Rene volgens mij.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 19 april 2017 @ 20:56:

Is al bekend wie de genomineerden zijn??





Yes, voor degene die het niet wil lezen even doorscrollen,



Rob, Jeroen, Rene, en *tromgeroffel Jessie,



Hij zat in de safe zone,

Rob veel stemmen, Rene 9, Jeroen 9, en Jessie 8

Toen kwamen de publiekstemmen, 1 voor Jessie dus ook 9



4 kwallen op de bank, Bil is ingestort daarna, en ze had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar Keileweg outfit gehesen



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_dana schreef op 19 april 2017 @ 20:43:

Dusseh...Fay en Demi zijn door FHM geselecteerd voor de lijst van 500 mooiste vrouwen van Nederland

Ik las vandaag toevallig dat Julia Roberts voor de 5e keer is verkozen tot de mooiste vrouw van de wereld.



Trekken ze die jury uit Visio ? mijn got wie bedenkt dit allemaal .....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Billy is ook binnen



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 19 april 2017 @ 21:12:

[...]





Yes, voor degene die het niet wil lezen even doorscrollen,



Rob, Jeroen, Rene, en *tromgeroffel Jessie,



Hij zat in de safe zone,

Rob veel stemmen, Rene 9, Jeroen 9, en Jessie 8

Toen kwamen de publiekstemmen, 1 voor Jessie dus ook 9



4 kwallen op de bank, Bil is ingestort daarna, en ze had zich nog wel speciaal voor de gelegenheid in haar Keileweg outfit gehesen



[img]https://i.gyazo.com/229d85773e8045926c7 ... 6d0dba.png[/img]O god, wat hoop ik dat Jessie eruit vliegt. Alleen al om de rest te kakken te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven