Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:17:

Taboe dus voor jou?
-
Alle reacties Link kopieren
not for me.
Alle reacties Link kopieren
Nou, doe eens gek : begin zelf eens te vertellen met wat jij doet, laat doen en hoe vaak dat dan gebeurt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:18:

[...]



Taboe dus voor jou? To trapt af.
Alle reacties Link kopieren
OMG
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dat erg taboe is.

Maar waarom niet, ik heb t nog nooit gedaan, maar als ik toch in de buurt ben en diegene vindt het fijn, zie ik geen belemmering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 16:19:

[...]



To trapt af.



Ik vind het zelf heeeeel erg fijn als het bij mij gebeurd. HEt was voor mij altijd al een zeer schaamtevolle fantasie, die nooit gebeurde. Tot een ex paar jaar geleden het bij me deed... en zeer regelmatig. Ik vond het echt geweldig, voor mij voelt het heel erg lekker en is het een soort rare mix van volledige overgave en dominantie. En na deze ervaring kon ik me niet voorstellen dat ik dit nu nooit meer zou meemaken. Mijn volgende scharrel deed het ook en gelukkig, gelukkig, mijn huidige vriendin doet het zeer regelmatig bij mij, paar keer per week. Zij vind het zelf heel geil om te doen als ze in de goede bui is, dan masturbeert ze soms terwijl ze het doet. Maar laten we zeggen de helft van de tijd heeft ze er geen zin in



Ik doe het ook bij haar, graag zelfs, maar ze is er zelf niet zo gek op om het te ontvangen. Dus dat gebeurt niet zo vaak.
-
Als je het beide wilt is het geen probleem maar voor mezelf sprekende: Hell no.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 15 april 2017 @ 16:22:

Als je het beide wilt is het geen probleem maar voor mezelf sprekende: Hell no.Waarom niet?
-
*Notitie voor mijzelf: Ik had eerst to moeten loepen*
Wat nou als je aan de dunne bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 16:22:

[...]





Ik vind het zelf heeeeel erg fijn als het bij mij gebeurd. HEt was voor mij altijd al een zeer schaamtevolle fantasie, die nooit gebeurde. Tot een ex paar jaar geleden het bij me deed... en zeer regelmatig. Ik vond het echt geweldig, voor mij voelt het heel erg lekker en is het een soort rare mix van volledige overgave en dominantie. En na deze ervaring kon ik me niet voorstellen dat ik dit nu nooit meer zou meemaken. Mijn volgende scharrel deed het ook en gelukkig, gelukkig, mijn huidige vriendin doet het zeer regelmatig bij mij, paar keer per week. Zij vind het zelf heel geil om te doen als ze in de goede bui is, dan masturbeert ze soms terwijl ze het doet. Maar laten we zeggen de helft van de tijd heeft ze er geen zin in



Ik doe het ook bij haar, graag zelfs, maar ze is er zelf niet zo gek op om het te ontvangen. Dus dat gebeurt niet zo vaak.





Je bent zelf een man ?





Waarom is je vraag eigenlijk zo gericht op hetero seks ? Boeit het je niet of twee dames elkaar rimmen, of twee heren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:snug schreef op 15 april 2017 @ 16:25:

Wat nou als je aan de dunne bent?Dan heb je er een gratis klysma bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:snug schreef op 15 april 2017 @ 16:25:

Wat nou als je aan de dunne bent?Dan heb je hopelijk nog een sluitspier. Of loopt het er bij jou allemaal zo uit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is rimmen?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Miskotto schreef op 15 april 2017 @ 16:27:

Wat is rimmen?Google is your best friend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 15 april 2017 @ 16:27:

Wat is rimmen?Hetzelfde als baffen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:snug schreef op 15 april 2017 @ 16:25:

Wat nou als je aan de dunne bent?Dan misschien beter niet doen?
-
Alle reacties Link kopieren
Is niet bijna alles wat anders dan missionaris is, een beetje een taboe? Kijk bijvoorbeeld naar de reacties op het filmpje van La Paay. Eerlijk gezegd ben ik er niet zo mee bezig tijdens de daad, wat al dan niet een taboe is. Ik doe graag wat ik lekker vind, het interesseert me niet wat andere daar van vinden en aan de andere kant voel ik ook niet zo de behoefte om aan jan en alleman te vertellen wat ik daar allemaal doe.



Ik hou zelf niet van anaal en ook niet van trimmen. Als mijn vriend ook maar in de buurt van mijn anus komt, dan droog ik al op. Geen idee waarom, maar ik word er dan ook totaal niet opgewonden van. Ik zou dan denk ik ook niet echt opgewonden van het likken/strelen van de anus van mijn vriend. Dus nee, voor mij hoeft het niet. Daarmee is het voor mij geen taboe, mijn vriend zou best mogen zeggen dat ie het lekker vindt, maar ook dan vind ik het gewoon niet geil.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2017 @ 16:25:

[...]





Je bent zelf een man ?





Waarom is je vraag eigenlijk zo gericht op hetero seks ? Boeit het je niet of twee dames elkaar rimmen, of twee heren ?Ik ben zelf een man en hetero ja. Inderdaad, ik was een beetje vooringenomen op hetero sex. Voel je vrij om als lesbo/homo te antwoorden.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 15 april 2017 @ 16:27:

Wat is rimmen?likken van de anus.
-
Of noemen ze dat nou spuitpoep?
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 15 april 2017 @ 16:30:

Is niet bijna alles wat anders dan missionaris is, een beetje een taboe? Kijk bijvoorbeeld naar de reacties op het filmpje van La Paay. Eerlijk gezegd ben ik er niet zo mee bezig tijdens de daad, wat al dan niet een taboe is. Ik doe graag wat ik lekker vind, het interesseert me niet wat andere daar van vinden en aan de andere kant voel ik ook niet zo de behoefte om aan jan en alleman te vertellen wat ik daar allemaal doe.



Ik hou zelf niet van anaal en ook niet van trimmen. Als mijn vriend ook maar in de buurt van mijn anus komt, dan droog ik al op. Geen idee waarom, maar ik word er dan ook totaal niet opgewonden van. Ik zou dan denk ik ook niet echt opgewonden van het likken/strelen van de anus van mijn vriend. Dus nee, voor mij hoeft het niet. Daarmee is het voor mij geen taboe, mijn vriend zou best mogen zeggen dat ie het lekker vindt, maar ook dan vind ik het gewoon niet geil.Het lijkt me een beetje overdreven om te zeggen dat doggy style of pijpen nog taboe is in 2017... maar plassex en rimmen lijkt me toch wel een redelijk taboe nog? Lijkt er iig wel op, 50% heeft het iig nog nooit gedaan (dat lijkt me wel anders dan met doggy of pijpen)
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven