Wie heeft er nog meer zijn reis naar turkije omgeboekt?

25-03-2017 14:26 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zouden op 20 april naar turkije op vakantie gaan.

Toch maar omgeboekt uit voorzorg.

Wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Mijn bericht was sarcastisch bedoeld.
Tuurlijk joh
quote:leclair schreef op 26 maart 2017 @ 19:02:

Lieve Dames



Er is overal wel wat aan de hand. Kijk nou recent naar Engeland. Je verwacht toch niet dat er een idioot met z'n auto een menigte mensen in rijdt op een brug..

Of afgelopen zomer in Nice en rond de kerst in Berlijn.



Over Parijs maar te zwijgen, het ligt notabene in onze achtertuin.



Toen wij afgelopen Oktober vlak bij Alanya waren hebben wij inderdaad niets meegekregen van de koep.

Je merkt alleen dat de resorts minder vol zitten e dat er zelfs resorts gesloten zijn.





Tja.

In Nice Berlijn of London word je tenminste niet uitgemaakt voor racistische, fascistische nazi. Er zitten geen dictators aan de macht die Europeanen openlijk bedreigen en ons een bananenrepubliek noemt. Ook is er in Nice Berlijn of Londen geen groeiende haat tegen westerlingen.



Prima als je die man wil steunen door daar met je billen in het zand te gaan zitten, maar het is niet gek dat een heleboel mensen een dikke vinger opsteken naar Erdogan en daardoor die massa resorts dicht moeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 15:40:

"Hij heet Tennis".
Ik vind hier dingen van.
quote:Blondie456 schreef op 25 maart 2017 @ 14:36:

Vorig jaar nog in Side geweest in Turkije maar dit jaar gaan we niet. Wij gaan naar Egypte.Serieus? Dat is toch geen verbetering?
Alle reacties Link kopieren
quote:Madeliefje2016 schreef op 26 maart 2017 @ 19:28:

Mijn bericht was sarcastisch bedoeld.Sure
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 26 maart 2017 @ 19:36:

[...]





Tja.

In Nice Berlijn of London word je tenminste niet uitgemaakt voor racistische, fascistische nazi. Er zitten geen dictators aan de macht die Europeanen openlijk bedreigen en ons een bananenrepubliek noemt. Ook is er in Nice Berlijn of Londen geen groeiende haat tegen westerlingen.



Prima als je die man wil steunen door daar met je billen in het zand te gaan zitten, maar het is niet gek dat een heleboel mensen een dikke vinger opsteken naar Erdogan en daardoor die massa resorts dicht moeten.



IK steun Erdogan niet van mij mogen ze hem af %#$&^% en. Arme bevolking die zo onderdrukt wordt.

Maar Turkije is niet het enige land met een dictator en zijn waanideeën.

De kans dat ik beschoten, aangereden, verkracht, mn handen afgehakt, is erg klein in Turkije.

Meid blijf lekker in Nederland.



Wie verwacht nou ,op een trip naar Engeland, dat je van het trottoir gereden wordt!!

Nederland is ook in hoog paraat Wanneer gebeurt het hier. !!



Maar goed daar hadden we het niet over. We gaan massaal onze Turkse vakantie omboeken, terwijl we er al jaren zonder enige ellende onze vakantie gevierd hebben.

Of zoals boven genoemd ergens familie bezocht of een bruiloft gehad.



Als we op basis van uitspraken van een regering onze vakantie moeten gaan aanpassen, is het end zoek.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet alleen om de regering. Er zullen ook tegenstanders zijn van Erdogan, maar je kunt niet ontkennen dat hij ook veel aanhang heeft onder zijn bevolking.

Anyhow, ik ging al niet naar Islamitische landen dus Turkije hoeft mijn inkomsten niet te missen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lievurd schreef op 25 maart 2017 @ 15:20:

Deze reis hadden we vorig jaar oktober al geboekt!Vorig jaar een vlucht naar Johannesburg niet gekozen voor goedkoopste optie via Istanbul ivm situatie daar. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb... als is het maar een overstap, ik hoef er niet naartoe voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 26 maart 2017 @ 19:44:

[...]







Jij snapt hem!



En hij wil graag een kamer met zeezicht.





Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 27 maart 2017 @ 09:59:

[...]





IK steun Erdogan niet van mij mogen ze hem af %#$&^% en. Arme bevolking die zo onderdrukt wordt.

Maar Turkije is niet het enige land met een dictator en zijn waanideeën.

De kans dat ik beschoten, aangereden, verkracht, mn handen afgehakt, is erg klein in Turkije.

Meid blijf lekker in Nederland.



Wie verwacht nou ,op een trip naar Engeland, dat je van het trottoir gereden wordt!!

Nederland is ook in hoog paraat Wanneer gebeurt het hier. !!



Maar goed daar hadden we het niet over. We gaan massaal onze Turkse vakantie omboeken, terwijl we er al jaren zonder enige ellende onze vakantie gevierd hebben.

Of zoals boven genoemd ergens familie bezocht of een bruiloft gehad.



Als we op basis van uitspraken van een regering onze vakantie moeten gaan aanpassen, is het end zoek.Volledig mee eens!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem060420171527 schreef op 26 maart 2017 @ 05:42:

[...]





Groeten terug, en geniet!



Aan TO; Ik zie niet in waarom je Turkije zou moeten mijden, net als Parijs of Londen? Kom op zeg. Een dag na de aanslagen in Parijs liep ik over de Champs-Elysées.



Dat een paar mensen ons het gevoel van angst willen geven wil nog niet betekenen dat je het moet toelaten.



Die situaties zijn totaal niet te vergelijken.



Bij een aanslag in Europa zullen de autoriteiten je zoveel mogelijk proberen te beschermen en helpen.

In Turkije zijn het de autoriteiten die de hele bevolking tegen je op proberen te hitsen voor eigen belang.



Ik vind mensen behoorlijk koekoek die zich vrolijk in de macht plaatsen van vijandige autoriteiten, die met nadruk hun pijlen op Nederlanders hebben gericht.
Wij hebben geboekt voor de zomervakantie, maar we zijn (nog) niet van plan om om te boeken.

We kijken het de komende tijd nog even aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 05:16:





Ik was 30 jaar geleden voor het eerst in Turkije. Was nog erg leuk en geen all in te bekennen.



Ik 26 jaar geleden. Toen was het heel anders dan nu. Inderdaad nog geen all-inclusive hotel te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
-
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madeliefje2016 schreef op 26 maart 2017 @ 12:45:

Best zielig dat jullie aan de hand van een aantal slechte ervaringen het hele volk over een kam scheren. Ik ken aanzienlijk veel Egyptenaren, en dat zijn toevallig hele respectvolle en nette mensen. Daarbuiten spreek ik ook Arabisch en hebben ze mij in ieder geval nog nooit in mijn bijzijn beledigd. Maar goed, het is natuurlijk ook geen nieuwtje dat de meeste westerse mensen bevooroordeeld en racistisch zijn!Zou het wellicht zo kunnen zijn dat jij het verkeerd ziet? Gezien het feit dat je als enige dergelijke fantastische Egyptische mannen lijkt te kennen en de rest van ons dezelfde negatieve ervaringen heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 26 maart 2017 @ 19:02:

Lieve Dames



Er is overal wel wat aan de hand. Kijk nou recent naar Engeland. Je verwacht toch niet dat er een idioot met z'n auto een menigte mensen in rijdt op een brug..

Of afgelopen zomer in Nice en rond de kerst in Berlijn.



Over Parijs maar te zwijgen, het ligt notabene in onze achtertuin.



Toen wij afgelopen Oktober vlak bij Alanya waren hebben wij inderdaad niets meegekregen van de koep.

Je merkt alleen dat de resorts minder vol zitten e dat er zelfs resorts gesloten zijn.Laat me raden: dat de resorts minder vol zijn of gesloten is allemaal de schuld van den Hollanders zeker?
quote:Sidhe1 schreef op 26 maart 2017 @ 12:58:

Ah, daar is ie! De racismekaart!



Meningen en statistieken alleen over boze, blanke mannen graag. De rest is racistisch of bevooroordeeld.Inderdaad, ik dacht al waar blijft de racismekaart! Moe word je ervan.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 maart 2017 @ 13:59:

[...]



Jij snapt hem!



En hij wil graag een kamer met zeezicht.













Haar op je gezicht!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kleurplaat schreef op 15 april 2017 @ 22:08:

Wij hebben geboekt voor de zomervakantie, maar we zijn (nog) niet van plan om om te boeken.

We kijken het de komende tijd nog even aan.



Strak plan.

Gesprek gehad met de reisorganisator ivm eventueel gevaar gekke dingen die we zouden kunnen verwachten.

Reisorganisatie staat dagelijks in contact met de resorts , de Nederlandse collega's, die daar werken voor de reisorganisaties.

Zij ondervinden geen rare dingen, Sterker nog, alles is nog het zelfde, als voorgaande jaren.

De vliegtuigen richting vakanties Turkije zitten nog steeds vol geboekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 14 april 2017 @ 16:18:

[...]





Die situaties zijn totaal niet te vergelijken.



Bij een aanslag in Europa zullen de autoriteiten je zoveel mogelijk proberen te beschermen en helpen.

In Turkije zijn het de autoriteiten die de hele bevolking tegen je op proberen te hitsen voor eigen belang.



Ik vind mensen behoorlijk koekoek die zich vrolijk in de macht plaatsen van vijandige autoriteiten, die met nadruk hun pijlen op Nederlanders hebben gericht.De Turkse Nederlanders ondervinden nu veel meer ellende , als ze familie bezoeken of er gewoon op vakantie gaan.
Ik werk voor een reisorganisatie en we raden mensen af om naar Turkije te gaan. Persoonlijk zou ik ook geen risico nemen als er nog genoeg landen zijn waar je veel minder risico neemt op een aanslag.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ben ik 16 geworden en ga zonder twijfel naar Turkije vliegen. We gaan ons familie in Istanbul bezoeken en in grote steden shoppen. Denk ik aan terrorist aanslagen? Nee, zeker niet. Raad ik je af om op vakantie naar Turkije te gaan? Nee, ik denk dat je zonder angst je vakantie in steden (niet Istanbul en Ankara) kunt genieten, omdat terroristen alleen in beroemde plaatsen aanslagen plegen. Ik las @Neoflux haar bericht en denk " " want dat is onzin. Rome is net zo onveilig als Istanbul.
quote:Makarna schreef op 20 april 2017 @ 13:45:

Dit jaar ben ik 16 geworden en ga zonder twijfel naar Turkije vliegen. We gaan ons familie in Istanbul bezoeken en in grote steden shoppen. Denk ik aan terrorist aanslagen? Nee, zeker niet. Raad ik je af om op vakantie naar Turkije te gaan? Nee, ik denk dat je zonder angst je vakantie in steden (niet Istanbul en Ankara) kunt genieten, omdat terroristen alleen in beroemde plaatsen aanslagen plegen. Ik las @Neoflux haar bericht en denk " " want dat is onzin. Rome is net zo onveilig als Istanbul.Grappig, ik had precies hetzelfde bij jouw bericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven