Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
He, dat was een smiley met lachtranen.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de '???' betekenen dat je het niet zo leuk vindt? Misschien diegene die het heeft gemaakt vragen of hij/zij het kan aanpassen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 11 april 2017 @ 20:42:

He, dat was een smiley met lachtranen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afijn deze is er ook nog:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oeh die is leuk!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 12 april 2017 @ 17:30:

Oeh die is leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Danku! (voor als het weer vragtekens worden; het is een bloem)
Natte tosti..
Ik heb een vraagje over het formaat van avatars. Bij het uploaden staat dat het ding 60x80 pixels moet zijn. Bij een ander formaat krijg ik inderdaad een foutmelding. Nu is het helaas zo dat mijn avatar in dat formaat echt heel erg wazig is. Nu zie ik bij anderen wel mooie foto's en gedetailleerde afbeeldingen als avatar, die wél scherp zijn. Hoe krijg ik dit ook voor elkaar? Of weet iemand anders (Enn?) dit voor elkaar te krijgen? Als je goochelt op mijn naam dan kom je de afbeelding die ik wil hebben wel tegen.
Alle reacties Link kopieren
Had de vraag ook al ergens anders geplaatst..

Ik kan nl met geen mogelijkheid n nieuwe avatar plaatsen.

Weet iemand raad?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi zet de afbeelding die jullie willen gebruiken anders even hier neer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:nelicquele schreef op 16 april 2017 @ 11:30:

Ik heb een vraagje over het formaat van avatars. Bij het uploaden staat dat het ding 60x80 pixels moet zijn. Bij een ander formaat krijg ik inderdaad een foutmelding. Nu is het helaas zo dat mijn avatar in dat formaat echt heel erg wazig is. Nu zie ik bij anderen wel mooie foto's en gedetailleerde afbeeldingen als avatar, die wél scherp zijn. Hoe krijg ik dit ook voor elkaar? Of weet iemand anders (Enn?) dit voor elkaar te krijgen? Als je goochelt op mijn naam dan kom je de afbeelding die ik wil hebben wel tegen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Ik houd deze ava want de appelflappen op mijn badmuts blijken een visueel issue te zijn.

Mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd deze ava want de appelflappen op mijn badmuts blijken een visueel issue te zijn.

Mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je ava mooi
Alle reacties Link kopieren
Het zijn toch gewoon bloemen? Ik heb nu wel zin in appelbeignets.
Natte tosti..
quote:Enn schreef op 11 april 2017 @ 20:50:

Afijn deze is er ook nog:

[img]https://www.mupload.nl/img/slib5lf5jys24.jpg[/img]Prachtig!!
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 24 april 2017 @ 17:41:

Het zijn toch gewoon bloemen? Ik heb nu wel zin in appelbeignets.Ik ook, maar het is nog veel te vroeg op de dag en niet goed voor mijn lijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 16 april 2017 @ 14:31:

Ik vind je ava mooi

Thanks!





Het zijn inderdaad van die plastic bloemen.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Enn, ben ik weer.



Vraagje zou jij mijn taart kunnen vervangen voor een boeket regenboogrozen? Zoiets:





En ik heb nog een vraag, ik heb een plaatje die ik wil gebruiken om te knutselen maar er zit een tekst doorheen. Weet jij hoe ik dat kan verwijderen. Wil jij mij dat dan uitleggen of het voor mij doen?



Bedankt weer iig!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Weet iemand hoe ik mijn account op anoniem kan zetten en afsluiten/verwijderen (avatar ook weg)?
Alle reacties Link kopieren
quote: schreef op 10 mei 2017 @ 01:59:

Weet iemand hoe ik mijn account op anoniem kan zetten en afsluiten/verwijderen (avatar ook weg)?Dat kan je vragen op het mod topic op de pijler overig. Je avatar verdwijnt dan automatisch.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 09 mei 2017 @ 12:17:

Hoi Enn, ben ik weer.



Vraagje zou jij mijn taart kunnen vervangen voor een boeket regenboogrozen? Zoiets:

[afbeelding]



En ik heb nog een vraag, ik heb een plaatje die ik wil gebruiken om te knutselen maar er zit een tekst doorheen. Weet jij hoe ik dat kan verwijderen. Wil jij mij dat dan uitleggen of het voor mij doen?



Bedankt weer iig!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En dan nu met de juiste kleur bril!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kan je dat plaatje hier neerzetten? dan kan ik even kijken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven