Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 15 april 2017 @ 21:33:

[...]



Dus je verdient eigenlijk een applaus?DAt heb ik nou ook weer niet gezegd.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 21:46:

[...]





Neem me niet kwalijk voor het quoten van een post van zoveel pagina's terug, maar er moet mij iets van het hart.



Een homo vind ik meer man als dat jij op mij overkomt. Ik zou zelfs niet weten waarom een heteroman meer man is als een homoman. Ik heb nooit ook maar 1 gedachte gehad dat een homo minder man zou zijn. Maar jou zou ik nou niet direct beschrijven als een "echte man".

Ik vind je maar een triest figuur, afgaand op al je topics en je posts. Gewoon een gefrustreerd mannetje met een klein lulletje

Ach wat geeft het, jij hebt lol met je topics en de commotie die hier ontstaat, wij hebben op onze beurt ons lolletje ook weer gehad.



Ik heb dat dus juist ook niet. Een homo man of een hetero man is allebei net zo een man. Ik bedoelde dat woorden als "homo" en "mietje" als scheldwoord worden gebruikt, om de "mannelijkheid" van een man te ondermijnen, is de gedachtegang. Homo wordt dan als iets negatiefs gebruikt en dat vind ik erg kwalijk.



Wat een echte man is, is voor iedereen anders.
-
Homo als iets negatiefs vind jij erg kwalijk.

Je gaat naar de hoeren terwijl je vriendin dat niet wil. Dat is niet kwalijk dus?



Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 22:18:

Homo als iets negatiefs vind jij erg kwalijk.

Je gaat naar de hoeren terwijl je vriendin dat niet wil. Dat is niet kwalijk dus?



Topic al helemaal gelezen?
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 22:20:

[...]





Topic al helemaal gelezen?Rustig rustig, ik hang intussen ook nog bij mijn man in zijn kruis en below, het gaat dus niet zo vlot!
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 22:18:

Homo als iets negatiefs vind jij erg kwalijk.

Je gaat naar de hoeren terwijl je vriendin dat niet wil. Dat is niet kwalijk dus?



Voor mij niet. Ik zie niet helemaal wat het met elkaar te maken heeft?
-
Gaat dit nog over rimmen? Ik vind het ranzig en een angstaanjagende gedachte hoe snel grenzen lijken te vervagen, nog ff en poepseks is ook normaal, want dat is rimmen eigenlijk al om met je tong in andermans aars te poeren. En laat me raden je billen wassen voor het rimmen vind je vast ook niet nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 15 april 2017 @ 22:30:

Gaat dit nog over rimmen? Ik vind het ranzig en een angstaanjagende gedachte hoe snel grenzen lijken te vervagen, nog ff en poepseks is ook normaal, want dat is rimmen eigenlijk al om met je tong in andermans aars te poeren. En laat me raden je billen wassen voor het rimmen vind je vast ook niet nodig?



Waarom is dat angstaanjagend? Jij hoeft het toch niet te doen als je het niet wil?



Dit is dus het "taboe" waar ik het eerder over had, dat volgens sommigen dus totaal niet meer bestaat.



Ja ik was me goed van te voren..
-
Nou ik heb me erdoor heen geworsteld... en nee ik ben niet echt misselijk.

TO heeft een topic volgekotst over de hoeren en dat was vele malen erger dan dit.



Lees;

http://forum.viva.nl/foru ... raag-maar-raak//265003/31
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 22:23:

[...]





Voor mij niet. Ik zie niet helemaal wat het met elkaar te maken heeft?Dat bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 22:33:

Nou ik heb me erdoor heen geworsteld... en nee ik ben niet echt misselijk.

TO heeft een topic volgekotst over de hoeren en dat was vele malen erger dan dit.



Lees;

http://forum.viva.nl/foru ... raag-maar-raak//265003/31Pagina bestaat niet meer...
quote:typotypo schreef op 15 april 2017 @ 22:32:

[...]





Waarom is dat angstaanjagend? Jij hoeft het toch niet te doen als je het niet wil?



Dit is dus het "taboe" waar ik het eerder over had, dat volgens sommigen dus totaal niet meer bestaat.



Ja ik was me goed van te voren..Het angstaanjagende voor mij is dat je niet weet of iemand net heeft liggen rimmen en met diezelfde mond mij of nog erger een kind een kus op de mond geeft. Wat een vunzigheid. Denk dat ik maar team moslima word en pertinent elke vorm van lichamelijk contact met mannen zowel vrouwen ga weigeren.
quote:Elle1976 schreef op 15 april 2017 @ 22:38:

[...]



Pagina bestaat niet meer...



Ah das wel heel suf.



Sorry voor het delen dan.
Jemig.. gaat het hier nog steeds door?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 april 2017 @ 22:45:

Jemig.. gaat het hier nog steeds door?ga door!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 april 2017 @ 22:45:

Jemig.. gaat het hier nog steeds door?Ik wilde net hetzelfde zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 15 april 2017 @ 23:37:

[...]



Ik wilde net hetzelfde zeggen.To is gaatjes likken en vullen. De sterke verhalen komen morgen waarschijnlijk weer.
Zolang je een niet al te Tokkie uitziend trainingspak draagt lijkt het me volstrekt normaal.
quote:Elle1976 schreef op 15 april 2017 @ 23:46:

[...]



To is gaatjes likken en vullen. De sterke verhalen komen morgen waarschijnlijk weer. Ik ben ook gaatjes aan het vullen. Bij mijn raam wel te verstaan, want het tocht behoorlijk. Mijn raam sluit niet goed, dus ik ben de kier aan het dichten met tochtstrip
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 15 april 2017 @ 22:40:

[...]



Het angstaanjagende voor mij is dat je niet weet of iemand net heeft liggen rimmen en met diezelfde mond mij of nog erger een kind een kus op de mond geeft. Wat een vunzigheid. Denk dat ik maar team moslima word en pertinent elke vorm van lichamelijk contact met mannen zowel vrouwen ga weigeren.We wassen onszelf netjes hoor, erna.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Elle1976 schreef op 15 april 2017 @ 23:46:

[...]



To is gaatjes likken en vullen. De sterke verhalen komen morgen waarschijnlijk weer. Nee, geen gaatjes gevuld, ben thuis gebleven met hoofdpijn. Misschien vanavond.
-
Alle reacties Link kopieren
Umm wat ik wel fijn vind is trildildo erin..niet te groot..



En je dan laten aftrekken..dat is....OMG
Leef Nu!
quote:typotypo schreef op 16 april 2017 @ 07:36:

[...]





We wassen onszelf netjes hoor, erna.Met chloor hoop ik?
quote:typotypo schreef op 16 april 2017 @ 07:37:

[...]





Nee, geen gaatjes gevuld, ben thuis gebleven met hoofdpijn. Misschien vanavond.Tja dat krijg je ervan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 13:28:

[...]



Tja dat krijg je ervan.Waarvan? een verkoudheid? Nu toch ondanks hoofdpijn onderweg voor wat paaslekkers
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven