Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

1. Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen! :-d

Ik vind het samen met een aantal andere mensen hier op het forum gewoon leuk om wat te knutselen met plaatjes. Dus mocht je er niet genoeg vanaf weten, wil je een aangepaste of andere avatar en/of zoek je een avatar die bij jou past? Kom dan even hier naar toe. Ook voor vragen over hoe je op dit forum een avatar plaatst of over hoe je een avatar kan maken kan je hier rustig langs komen. Tevens kan hier info worden gedeeld over hoe je een bestaande avatar kunt aanpassen in thema’s (Kerstmis, Pasen, EK/WK etc) en hoe je een avatar in de juiste verhoudingen/afmetingen kunt maken.

Schroom dus niet en stel hier rustig een vraag! :) En nee, geen idee of wij jou hier altijd een passend antwoord kunnen geven maar meedenken doen we.
    [b]

Plaatjes plakken:
    quote:
    Hoe plaats je een avatar?
    1) Poppetje rechtsboven in het zwarte balkje van het forumscherm.

2) Alleen met de muis op gaan staan
    3) dan verschijnt er een schermpje

4) Instellingen kiezen
    5) Naast je grijze hoofd--> Bladeren

6) Afbeelding van jouw computer kiezen.
    7) Motto tikken in het vakje motto.

8) Bewaar mijn gegevens (rechts onderin dat scherm)
    Enn wijzigde dit bericht op 10-01-2016 01:13 met 129%

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
Log nu in om te reageren
  1. He, dat was een smiley met lachtranen.
  2. Ik neem aan dat de '???' betekenen dat je het niet zo leuk vindt? Misschien diegene die het heeft gemaakt vragen of hij/zij het kan aanpassen?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  3. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

4. quote:
    MevrouwTomatensoep schreef op 11 april 2017 @ 20:42:
    He, dat was een smiley met lachtranen.
    :rofl:

5. Afijn deze is er ook nog: ;-)

6. Oeh die is leuk!
  7. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  8. Danku! :flower: (voor als het weer vragtekens worden; het is een bloem)
  9. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

10. Ik heb een vraagje over het formaat van avatars. Bij het uploaden staat dat het ding 60x80 pixels moet zijn. Bij een ander formaat krijg ik inderdaad een foutmelding. Nu is het helaas zo dat mijn avatar in dat formaat echt heel erg wazig is. Nu zie ik bij anderen wel mooie foto's en gedetailleerde afbeeldingen als avatar, die wél scherp zijn. Hoe krijg ik dit ook voor elkaar? Of weet iemand anders (Enn?) dit voor elkaar te krijgen? Als je goochelt op mijn naam dan kom je de afbeelding die ik wil hebben wel tegen.
  11. Had de vraag ook al ergens anders geplaatst..
    Ik kan nl met geen mogelijkheid n nieuwe avatar plaatsen.
    Weet iemand raad?

Doe wat je goed lijkt.
  12. Hoi zet de afbeelding die jullie willen gebruiken anders even hier neer.

13. quote:
    nelicquele schreef op 16 april 2017 @ 11:30:
    Ik heb een vraagje over het formaat van avatars. Bij het uploaden staat dat het ding 60x80 pixels moet zijn. Bij een ander formaat krijg ik inderdaad een foutmelding. Nu is het helaas zo dat mijn avatar in dat formaat echt heel erg wazig is. Nu zie ik bij anderen wel mooie foto's en gedetailleerde afbeeldingen als avatar, die wél scherp zijn. Hoe krijg ik dit ook voor elkaar? Of weet iemand anders (Enn?) dit voor elkaar te krijgen? Als je goochelt op mijn naam dan kom je de afbeelding die ik wil hebben wel tegen.

14. Ik houd deze ava want de appelflappen op mijn badmuts blijken een visueel issue te zijn.
    Mooi.

15. Ik houd deze ava want de appelflappen op mijn badmuts blijken een visueel issue te zijn.
    Mooi.

16. Ik vind je ava mooi
  17. Het zijn toch gewoon bloemen? Ik heb nu wel zin in appelbeignets.
  18. quote:
    Enn schreef op 11 april 2017 @ 20:50:
    Afijn deze is er ook nog: ;-)
    [img]https://www.mupload.nl/img/slib5lf5jys24.jpg[/img]
    Prachtig!!
  19. quote:
    MevrouwTomatensoep schreef op 24 april 2017 @ 17:41:
    Het zijn toch gewoon bloemen? Ik heb nu wel zin in appelbeignets.
    Ik ook, maar het is nog veel te vroeg op de dag en niet goed voor mijn lijn :-$
  20. quote:

Thanks!

Het zijn inderdaad van die plastic bloemen.