Man rimmen, taboe of normaal

15-04-2017 16:16 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die een man rimt, is dat nog echt taboe in 2017? Voor velen hangt er heel veel schaamte omheen (voor mannen om het lekker te vinden ("homo"), voor vrouwen om het te doen). Ik heb ook het idee dat een vrouw die door een man gerimd wordt meer geaccepteerd is dan andersom. Maar is het nog echt taboe of niet? Wat doet de gemiddelde VIVA forum lezeres?? (mannen: vul pol in als "hoe vaak word ik door m'n vrouw gerimd")

Rimmen bij m'n man, dat doe ik..

Totaal aantal stemmen: 186

NOOIT (ga nog liever dood) (53%)
wil ik wel eens een keer proberen, maar nooit van gekomen/sc (11%)
doe ik heel af en toe (14%)
paar keer per jaar (6%)
paar keer per maand (9%)
paar keer week (8%)
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 16 april 2017 @ 13:23:

[...]





Met chloor hoop ik?Zo zo. Jij pijpt ook niet? Er komt plas uit soms!
-
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2017 @ 22:18:

Homo als iets negatiefs vind jij erg kwalijk.

Je gaat naar de hoeren terwijl je vriendin dat niet wil. Dat is niet kwalijk dus?





Nee je begrijpt me niet. Homo is helemaal niets negatiefs. Maar sommige mensen gebruiken homo of mietje of flikker als scheldwoord en dat vind ik kwalijk.



Maar ik snap je logica niet. Omdat ik zogenaamd homo als iets negatiefs zie mag ik niet Naar de hoeren?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 16 april 2017 @ 07:36:

[...]





We wassen onszelf netjes hoor, erna.En tandenpoetsen hoop ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 16 april 2017 @ 14:40:

[...]





En tandenpoetsen hoop ikJa dat ook.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 16 april 2017 @ 13:54:

[...]



Zo zo. Jij pijpt ook niet? Er komt plas uit soms!No offense, in plas zitten geen bacteriën.
Alle reacties Link kopieren
quote:NickyVlsn schreef op 16 april 2017 @ 15:06:

[...]



No offense, in plas zitten geen bacteriën.Je zou het zelfs kunnen drinken in geval van nood
Alle reacties Link kopieren
(ik moet zo lachen om de profielfoto van Emperor die zo'n perfect fit is bij z'n comment op pag 1)
Alle reacties Link kopieren
quote:NickyVlsn schreef op 16 april 2017 @ 15:06:

[...]



No offense, in plas zitten geen bacteriën.Maar je vind het iig fijn als iemand die gepijpt heeft z'n tanden poetst na afloop, denk ik.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 15 april 2017 @ 22:40:

[...]



Het angstaanjagende voor mij is dat je niet weet of iemand net heeft liggen rimmen en met diezelfde mond mij of nog erger een kind een kus op de mond geeft. Wat een vunzigheid. Denk dat ik maar team moslima word en pertinent elke vorm van lichamelijk contact met mannen zowel vrouwen ga weigeren.Gore poep bacteriën overal ja
Alle reacties Link kopieren
haha, ik ben ook vaak (ik noem dit liever) gelikt bij mijn kontgaatje. Maar ik ben dan ook niet zomaar een meid en/ of een gozer. Ikzelf ben een transvrouw. En dat veranderd de zaak. Wel heb ik een piemel, maar als een man mij likt, vind ik dit niet gay. Wel als een vrouw mij daar likt. Bij een vrouw heb ik liever dat ze aan mijn piemel zuigt, maar soms wanneer een man aan mijn pik wilt zuigen, vind ik dat nogal gay en ik voel me niet gay. Vaag hé
lang leve de lol
Alle reacties Link kopieren
nou, ik zou wel een lekkere jonge gozer likken hoor als die sletterig genoeg is
lang leve de lol
Alle reacties Link kopieren
quote:waaaahjonge schreef op 17 april 2017 @ 22:48:

haha, ik ben ook vaak (ik noem dit liever) gelikt bij mijn kontgaatje. Maar ik ben dan ook niet zomaar een meid en/ of een gozer. Ikzelf ben een transvrouw. En dat veranderd de zaak. Wel heb ik een piemel, maar als een man mij likt, vind ik dit niet gay. Wel als een vrouw mij daar likt. Bij een vrouw heb ik liever dat ze aan mijn piemel zuigt, maar soms wanneer een man aan mijn pik wilt zuigen, vind ik dat nogal gay en ik voel me niet gay. Vaag hé Kapot vaag.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:waaaahjonge schreef op 17 april 2017 @ 22:48:

haha, ik ben ook vaak (ik noem dit liever) gelikt bij mijn kontgaatje. Maar ik ben dan ook niet zomaar een meid en/ of een gozer. Ikzelf ben een transvrouw. En dat veranderd de zaak. Wel heb ik een piemel, maar als een man mij likt, vind ik dit niet gay. Wel als een vrouw mij daar likt. Bij een vrouw heb ik liever dat ze aan mijn piemel zuigt, maar soms wanneer een man aan mijn pik wilt zuigen, vind ik dat nogal gay en ik voel me niet gay. Vaag hé Ik ben de draad kwijt maar je zult vast wel een punt hebben.....????
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:waaaahjonge schreef op 17 april 2017 @ 22:48:

haha, ik ben ook vaak (ik noem dit liever) gelikt bij mijn kontgaatje. Maar ik ben dan ook niet zomaar een meid en/ of een gozer. Ikzelf ben een transvrouw. En dat veranderd de zaak. Wel heb ik een piemel, maar als een man mij likt, vind ik dit niet gay. Wel als een vrouw mij daar likt. Bij een vrouw heb ik liever dat ze aan mijn piemel zuigt, maar soms wanneer een man aan mijn pik wilt zuigen, vind ik dat nogal gay en ik voel me niet gay. Vaag hé hahaha, hey maar ben je dan een bi-seksuele transvrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:waaaahjonge schreef op 17 april 2017 @ 22:48:

haha, ik ben ook vaak (ik noem dit liever) gelikt bij mijn kontgaatje. Maar ik ben dan ook niet zomaar een meid en/ of een gozer. Ikzelf ben een transvrouw. En dat veranderd de zaak. Wel heb ik een piemel, maar als een man mij likt, vind ik dit niet gay. Wel als een vrouw mij daar likt. Bij een vrouw heb ik liever dat ze aan mijn piemel zuigt, maar soms wanneer een man aan mijn pik wilt zuigen, vind ik dat nogal gay en ik voel me niet gay. Vaag hé En als je nou jezelf likt, wat voor een gevoel krijg je dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar topic en wat een vervelende reacties.



Ik zou mijn minnaar graag willen rimmen, maar ben bang dat hij het niks vindt en durf daarom niet goed te beginnen.



Bij mezelf vind ik het niks. Te onderdanig voor een man om te doen en dat vind ik niet opwindend.



Ik houd wel van anale stimulatie en geneukt worden bij mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 21 april 2017 @ 13:01:

Wat een raar topic en wat een vervelende reacties.



Ik zou mijn minnaar graag willen rimmen, maar ben bang dat hij het niks vindt en durf daarom niet goed te beginnen.



Bij mezelf vind ik het niks. Te onderdanig voor een man om te doen en dat vind ik niet opwindend.



Ik houd wel van anale stimulatie en geneukt worden bij mezelf.Ik zou daar niet zo bang voor zijn hoor, gewoon eens naar beneden gaan als je met z'n ballen bezig bent... kijken hoe hij reageert. Er gebeurd niets engs als hij het niet fijn vindt, je hoort het vanzelf. MAar waarschijnlijk hoor je snel extatisch gekreun
-
Alle reacties Link kopieren
conclusie: 2/3 van de lezers heeft nog nooit gerimd! Toch veel minder dan ik dacht. 15% doet het soms of wekelijks. Ik had toch wel verwacht dat meer vrouwen het deden.
-
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar is een wat oudere, conventionele man die op seks gebied niet veel gewend is.



Anale stimulatie bij mannen associeert hij met homoseksualiteit.



Hij is al een paar bruggen over, maar ben toch bang dat dit een brug te ver zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 21 april 2017 @ 17:05:

Mijn minnaar is een wat oudere, conventionele man die op seks gebied niet veel gewend is.



Anale stimulatie bij mannen associeert hij met homoseksualiteit.



Hij is al een paar bruggen over, maar ben toch bang dat dit een brug te ver zou zijn.Dat is jammer. Gewoon bij de ballen beginnen, kijken wat er gebeurd Of is dat al te veel?
-
Wat wordt de volgende poll, typo?
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik heb wel meer vragen over wat als normaal of wat veel voor komt in bed onder lezers hier. Suggesties?
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 21 april 2017 @ 20:19:

Tja... ik heb wel meer vragen over wat als normaal of wat veel voor komt in bed onder lezers hier. Suggesties?Je weet zelf vast wel wat te verzinnen lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 20:21:

[...]





Je weet zelf vast wel wat te verzinnen lijkt mijJazeker, vroeg me gewoon af of anderen nog interessante vragen hebben.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 21 april 2017 @ 20:25:

[...]





Jazeker, vroeg me gewoon af of anderen nog interessante vragen hebben.Ik ben niet interessant dus heb ik ook geen interessante vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven