Artikel 1. (De Politieke Partij)

28-12-2016 20:19 2303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op de Sylvana & DENK topics.



Voor wie de partij op de voet wil volgen, en/of meer over diens visie wil lezen:

Website Artikel 1.

Twitter Artikel 1.

Facebook Artikel 1.



Vorige Topics:

Deel 1. Sylvana Simons

Deel 2. Sylvana Simons bij DENK - deel II
quote:2Italy2 schreef op 16 april 2017 @ 14:11:

Nee hoor. Principe is ook een vorm van starheid. Principiële mensen staan in het algemeen niet open voor de principes van andere principiëlen.je haalt er weer van alles bij, onderbuik gaat niet over starheid maar over primaire emoties. Met name verongelijktheid
Principekwesties zijn juist emotioneel. Kun je heel verongelijkt van worden.
Net zoals van onderbuikgevoelens.
quote:2Italy2 schreef op 16 april 2017 @ 14:17:

Net zoals van onderbuikgevoelens.Joh laat je niet opnaaien!
quote:kantlijn schreef op 16 april 2017 @ 13:37:

[...]





Zozo, leuk dat je een serieus nieuwsmedium op één hoop gooit met twee opinieblogs. Ik heb al eerder op dit forum gewag gemaakt van het omvermogen van velen binnen het rechtse smaldeel nog onderscheid te kunnen maken tussen nieuws en opinie. Fijn dat jij dat weer eens bevestigd. Verder is er behalve bovenstaande foto niets bekend over samenwerking tussen Sylvana en AbuJahjah, waar de PVV en FN in dezelfde europese fractie zitten en Wilders en LePen al verscheidene ontmoetingen hebben gehad. Blijkens je opmerking heb jij andere info. Deze zou ik dan graag te berde gebracht zien worden.



Leuk.

Maar wat vind je nou van godin Sylvana?
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 14:12:

[...]



je haalt er weer van alles bij, onderbuik gaat niet over starheid maar over primaire emoties. Met name verongelijktheidDe hysterica mag weer los.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 16 april 2017 @ 00:13:

Wildersje heeft geile dates met Marine LePen, neo-nazi en raciste. Nog een stap verder dan Abu Jahjah. Overigens ben ik normaalgesproken nooit zo van het jij-bakken...quote:YellowDiamond schreef op 16 april 2017 @ 07:08:

[...]

Geile dates nog wel vertel eens!quote:kantlijn schreef op 16 april 2017 @ 13:01:

https://www.trouw.nl/home ... eu-fractie-pvv-~a6f9408c/Ik lees niks van 'die dates' waar jij het over hebt. Maar het kan aan de interesse liggen wat men geil vind en wat niet. Er zijn mensen die zelfs opgewonden raken van hun leren bankstel.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 16 april 2017 @ 12:19:

[...]





Je hebt gelijk, en toch kon ik het niet laten om die vergelijking hier te maken in het wildersfangirl-topicDit topic gaat over Sylvana Simons. En volgens mij is zij geen fan van Wilders.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:kantlijn schreef op 16 april 2017 @ 13:25:

[...]





Stukje common knowledge. Misschien zou je het nieuws eens wat meer moeten volgen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 16 april 2017 @ 13:45:

[...]



NRC een serieus nieuwmedium hahaha en inderdaad JOOP is een extreemlinks Varablog waar veel links geïndoctrineerden nogal waarde aan hechten.

Ik zie graag je bewijzen voor de geile dates die Wilders met Le Pen volgens jou heeft en nee dat is niet hetzelfde als samenwerking in het Europees parlement en een paar ontmoetingen.

Jhjah is een antisemiet en mevrouw Meulenbelt die lijstduwer van Sylvana's geflopte partij was is ook een groot fan van hem..Precies.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 16 april 2017 @ 13:58:

[...]



Anne Fleur is inderdaad een voorbeeld van maar wat roeptoeteren vanuit de linkse onderbuik.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 13:59:

[...]



dat vindt de rechtste onderbuik.

De linkse onderbuik bestaat niet.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 16 april 2017 @ 14:01:

[...]





Het is een gave. Dat, én een abonnement op NRC hebben, omdat het de enige krant is die mijn partner en ik beide kunnen waarderen.Ik heb het NRC ook hoog staan.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 14:08:

[...]



als je geen argumenten hebt worden mensen emotioneel. Onderbuik dus. Grappig tochOf ze roepen "je gaat onder de negeer".



LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 16 april 2017 @ 14:11:

Nee hoor. Principe is ook een vorm van starheid. Principiële mensen staan in het algemeen niet open voor de principes van andere principiëlen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 16 april 2017 @ 14:12:

[...]





Inhoudelijk ben ik het niet met je eens. Maar ik heb niet zo'n zin om te moeten lezen dat iemand een psychische aandoening gebruikt om een punt kracht bij te zetten.Daarom laat jij dat woord staan terwijl 2Italy2 het meteen heeft doorgestreept? Welk punt wil jij nu gebruiken om kracht te zetten?



Ze hebben een andere informatieverwerking en zijn niet echt psychisch. Kunnen intelligenter zijn dan menige arts, ze kunnen zelfs arts zijn, en ze horen er gewoon bij, dus waarom doe je alsof het iets verschrikkelijks is?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 16 april 2017 @ 15:54:

[...]





Of ze roepen "je gaat onder de negeer".



Of ze gaan provoceren dus dan is negeren best verstandig
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 13:59:

[...]



dat vindt de rechtste onderbuik.

De linkse onderbuik bestaat niet.http://wegaanzehalen.nl/



De hele actie #wegaanzehalen is een groot onderbuik project.

Gillen moord en brand dat de regering zich niet aan de afspraken houd, dagen de staat voor de rechter om daar rond de oren geslagen te worden met cijfers dat Nederland wel degelijk meedoet aan de herverdeling van vluchtelingen.

Ze verliezen het kort geding.



Verder komen ze met filmpjes over migranten op Lesbos en die blijken helemaal niet onder het herverdelingsprogramma te vallen omdat de herverdelings vluchtelingen al lang en breed op het vaste land zitten en gedeeltelijk uit Italië komen.



Verder hebben ze dus aangekondigd zelf naar Griekenland te rijden om mensen op te halen maaaaaaaaaar - heel verstandig - later kwamen ze hier op terug want dat is gewoon mensensmokkel.



Kortom roepen op basis van onderbuik gevoelens zonder zich goed te verdiepen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 17 april 2017 @ 20:24:

[...]





http://wegaanzehalen.nl/



De hele actie #wegaanzehalen is een groot onderbuik project.

Gillen moord en brand dat de regering zich niet aan de afspraken houd, dagen de staat voor de rechter om daar rond de oren geslagen te worden met cijfers dat Nederland wel degelijk meedoet aan de herverdeling van vluchtelingen.

Ze verliezen het kort geding.



Verder komen ze met filmpjes over migranten op Lesbos en die blijken helemaal niet onder het herverdelingsprogramma te vallen omdat de herverdelings vluchtelingen al lang en breed op het vaste land zitten en gedeeltelijk uit Italië komen.



Verder hebben ze dus aangekondigd zelf naar Griekenland te rijden om mensen op te halen maaaaaaaaaar - heel verstandig - later kwamen ze hier op terug want dat is gewoon mensensmokkel.



Kortom roepen op basis van onderbuik gevoelens zonder zich goed te verdiepen.welnee. dit is een actie van enkelingen. geen maatschappelijk sociologisch te verklaren fenomeen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 20:31:

[...]



welnee. dit is een actie van enkelingen. geen maatschappelijk sociologisch te verklaren fenomeen



Klopt, iets groter dan een enkeling, dat wel.

Maar ook dit is onderbuik.



Alleen vind ik het erg kort door de bocht om "onderbuik gevoelens" af te doen als "geen argument"

Het kan inderdaad een misleiding zijn maar een collectief gevoel kan ook kloppen al kom je daar pas achteraf achter.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
De actie 'we gaan ze halen' is een mooi voorbeeld v an de linkse onderbuik nou ja de extreemlinkse onderbuik zelfs.
quote:hollebollegijs schreef op 17 april 2017 @ 20:56:

[...]





Klopt, iets groter dan een enkeling, dat wel.

Maar ook dit is onderbuik.



Alleen vind ik het erg kort door de bocht om "onderbuik gevoelens" af te doen als "geen argument"

Het kan inderdaad een misleiding zijn maar een collectief gevoel kan ook kloppen al kom je daar pas achteraf achter.een gevoel is nooit collectief. politici suggereren dat om er garen bij te spinnen. Dom zijn de lui die er in trappen en dat gevoel gaan projecteren op zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 21:46:

[...]



een gevoel is nooit collectief. politici suggereren dat om er garen bij te spinnen. Dom zijn de lui die er in trappen en dat gevoel gaan projecteren op zichzelfMmmmmm nooit 100% maar er is wel degelijk zoiets als collectieve gevoel van angst, vreugde, afkeuring etc.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 17 april 2017 @ 21:50:

[...]





Mmmmmm nooit 100% maar er is wel degelijk zoiets als collectieve gevoel van angst, vreugde, afkeuring etc.welnee. hooguit iets dat wordt gedefinieerd als massahysterie
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 17 april 2017 @ 21:58:

[...]



welnee. hooguit iets dat wordt gedefinieerd als massahysterie





Die mening deel ik niet, collectieve verontwaardiging en rouw na bijvoorbeeld MH17



Vreugde als het Nederlands 11 tal het goed doet ( heeeeeeeeel lang geleden)



De collectieve bezorgdheid toen Merkel de grenzen van Europa open zette was reëel.



Misschien van beide kanten iets over emotioneel.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven