single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Gisteren een ontzettend luie dag gehad en inderdaad alleen maar genoten van de zon. Zalig he!

Wat een domper dan weer vandaag..en voor de feestdagen ziet het er ook helemaal niet lekker uit. Jammer!

O heerlijk, al bbq! Ik rook het hier gisteren ook al, dan krijg je helemaal een zomers gevoel. De zon heeft al best wat kracht he!

Vanaf het balkon de 2e helft Pec-Feijenoord gekeken. We hebben goed ons best gedaan voor jullie he! hahaha.

zo stom, ik draai dan de tv zodat ik door het raam kan kijken, gaat prima hoor, maar ik vergeet dat ik m ook gewoon op de I pad kan kijken buiten. tsssss.

Mijn knul had een beetje de pest in toen ie thuis kwam. Dik verloren, 6-20 en er hadden 7 spelers afgezegd, daardoor hadden ze er precies genoeg. Na 5 innings was de wedstrijd gestopt (dat doen ze dan als er een verschil is van meer dan 10 punten). Hij snapt werkelijk niet waarom ze voor deze (3e) klasse gekozen hebben. Zij hebben niet genoeg spelers en dan vooral pitchers om een wedstrijd van 9 innings (die uuuuren kan duren) te spelen. Want dat was ook deze wedstrijd het probleem geweest. Hij voorziet dus een zwaar en daardoor niet zo leuk seizoen. Jammer.

Heerlijke week voor mij, vandaag vrij, dan 3 dagen werken waarvan 1 halve dag en dan extra lang weekend. whoohoo! Vandaag wel wat doen, strijken nog en boodschappen natuurlijk..blehh.
Mijn knul kwam vandaag thuis met een 7,4 voor wiskunde! Hij staat nu een 5,7, dus dat is 1 onvoldoende weggewerkt. Toppertje!!!!

Balen zeg de honkbal voor je knul. Die van mij heeft ook al niet zo'n leuk seizoen met voetbal. Ze verliezen niet meer met zulke grote cijfers, maar ze verliezen nog wel veel. Tja ik hou hem maar voor dat dit leerzaam is, al denkt hij daar zelf heel anders over.

Hier kwam vandaag toch wel de zon door. Maar de temperatuur liet het wel afweten ja.

C was er niet met eten, dus zoonlief en ik hebben heerlijk asperges gegeten met zalm, hmmmmm lekker hoor.
Wow, super zeg! Dat heeft ie echt goed gedaan. En nu vasthouden natuurlijk.

O lekker, jij hebt al asperges gehad. Binnenkort ook een x eten, lekker. Wij wilden met Pasen gourmetten, hebben we beiden wel zin in.

Omdat mijn knul zondag een wedstrijd heeft en dan waarschijnlijk pas laat thuis zal zijn, hadden we bedacht om dat al vast zaterdag te doen.

Pfff, helemaal vergeten dat ik dan een dansfeestje heb. Nu gaan we dus vrijdag alvast gourmetten, hahaha.

Ach, het maakt natuurlijk ook helemaal niet uit wanneer je dat doet. Ik heb nog geen paaseitje in huis gehad. Pfoe, vind ik best knap!

Denk dat ik voor Pasen wel iets in huis haal hoor, 1 dagje een beetje snoepen moet toch kunnen..Het gaat nog steeds goed (denk ik), tenminste, met het niet snoepen/snaaien etc. Ik weet niet hoe de weegschaal eruit ziet, ik wilde donderdag weer wegen.

Het zal wel net zo,n teleurstelling zijn als bij Linda de Mol (hihi, ik zag net bij Boulevard dat zij 1 pond is afgevallen de laatste week). Nou ja, als het maar IETS is.
Te vaak wegen is ook demotiverend, 1x per week is meer dan genoeg. Dan daarbij, ik val ik kg al tijden geen gram af, maar ik merk wel dat Mn riem strakker moet, dus ik verlies nog wel steeds cm. Ook door het sporten natuurlijk.

Mijn knul had voor een inhaal toets Nask een 6,5. Donderdag heeft hij Engels, dat wordt wel weer spannend. Hij had het niet echt ingecalculeerd, dus dat ie weer moet leren viel hem wel tegen.

Gelukkig krijgt hij wel een certificaat van zn oude school voor het afronden van de maatschappelijke stage. Die gaan ze opsturen, dus dat is fijn voor hem.

Ik heb al wel paaseitjes in huis, maar er zelf nog niet van gegeten.

Wij gaan ook gourmetten en 1e paasdag een brunch bij mijn ouders.
Ja, sporten is natuurlijk hartstikke goed. Misschien dat ik ook nog eens zover kom dat ik dat graag wil doen, hahaha.

He goed bezig hoor, je knul. Hopelijk valt Engels straks ook enorm mee. Fijn dat hij niet weer op maatschappelijke stage hoeft.

Vandaag paaseitjes gekregen op het werk en ook een zak gekocht. Ligt netjes in de kast tot Pasen.

Wat een prutweer he :( Het is gewoon herfstig. Wanneer zal er nou eindelijk eens een periode met lekker zonnig lenteweer komen?

Ik heb de hele dag al wat hoofdpijn. Niet heftig, maar net genoeg om irritant te zijn. Is het al gelukt om naar de kapper te gaan?

Mijn knul is nu voor het eerst naar de pitchers training. Ik ben benieuwd hoe dat is gegaan en hoe hij het vindt. Want zijn coach kan nou wel vinden dat hij er een type voor is, misschien is het wel niets voor hem. Morgen de gewone training, lekker bezig.
Ik heb ook hoofdpijn. Kwam in de loop van vandaag op zetten. Wel mijn 1e proef examen gemaakt van module 1. Over weerstand, ethiek, wetgeving, en de grondhouding van de hulpverlener. Waren best pittige hoofdstukken bij met name over ethiek, waarbij verschillende filosofische stromingen aan bod kwamen. Maar ik had een 8,4!

Volgende module gaat over ontwikkelings psychologie. Aangezien ik daar een cursus in gevolgd heb verwacht ik dat het iets minder moeilijk is.

Morgen met Mn knul naar Ajax- Schalke. We gaan ' s middags al. Dus ik haal hem om 15:15 uit school en dan gaan we even de stad in met de andere jongens.
Veel plezier bij Ajax. Ik ga denk ik The Passion kijken. Vind dat toch altijd weer een spektakel.

Net alvast de sate marinade gemaakt voor morgen, mm, ruikt nu al lekker. En het is al weekend! Zijn jullie ook morgen vrij?

Heerlijk hoor, zo'n lang weekend. Inderdaad was ik niets afgevallen. Grrr. Gek he, ik had al zo'n gevoel. Terwijl ik toch erg braaf geweest ben, alleen afgelopen zondag gewoon gegeten. Nou ja, ik probeer voorzichtig te blijven doen, alleen morgen dus gourmetten, maar dat is dan ook de enige uitspatting. Bewegen zou natuurlijk enorm helpen, maar ik geef het toe, ben daar gewoon (nog) te lui voor..

He goed zeg, een 8,4 voor je proefexamen. Top! De training gisteren stelde niet zo heel veel voor, omdat het eigenlijk te slecht weer was. Maar net had hij gewone training en hij vertelt me net dat hij ook nu heeft moeten pitchen, op zijn eigen team en dat dat eigenlijk heel goed ging. Dus hij is tevreden, hahaha.
Zoonlief moest gewoon naar school vandaag, dus ik heb ook maar gewerkt en C ook. Al heb ik vanmorgen al wel de boodschappen voor de Pasen gedaan. Het was echt mega druk in de winkel, maar ik heb alles weer voor de komende dagen.

Gisteren was natuurlijk weer top! Was ook echt een super goede wedstrijd. Als ze dit volhouden is het nog veel belovend.

Morgenochtend ga ik sporten en daarna toch echt naar de kapper.

Het is wel verstandig dat je voldoende eet he. Ongeveer elke 2 uur. En dan gezonde tussendoortjes nemen zoals een cracker met mager beleg, magere kwark, fruit, rauwkost, Rijstwafel, enz. 'S avonds minder koolhydraten en meer groenten en eiwitten ( kip, vis, rundvlees). Minimaal 2 liter water drinken per dag, dan moet het goed komen met afvallen.

Morgen geen voetbal voor Mn knul. Zondag wel weer Ajax om kwart voor 5
Als het goed is nu dan toch naar de kapper geweest? Hoe is het geworden?

Mijn knul heeft morgen wel een wedstrijd, moet uit naar Deventer. Als het goed is komt zijn vader dan kijken, dat is leuk.

Hij had weer huiswerk ingezonden en teruggekregen met een 9. Gelukkig gaat dit nog erg goed.En als het goed is dan toch ook nu binnenkort de uitslag van het rekenexamen.

Ik denk dat het inderdaad ook wel zou kunnen komen omdat ik tussendoor te weinig eet. Ik doe dan heel drastisch, gewoon 3 maaltijden per dag en misschien 1 tussendoortje (daarom houd ik het ook nooit lang vol). Daar moet ik me dan toch proberen toe te zetten. Met het water zit het wel goed.

Vanavond lekker weer even de hort op. Het begint pas om 22.00, gelukkig morgen niets. Zin in, gezellig.
Ja, het is gelukt, heerlijk zo'n verwennerij bij de kapper. Er is een flink stuk af, weer lekker in lagen waardoor het minder zwaar is en ook Mn pony is weer lekker luchtig geknipt, waardoor deze weer meteen goed valt.

Ook nog plantjes gekocht voor in de schutting bakken. Lekker wat kleur in de tuin. Staat gelijk zo zomers.

Helaas heb ik vandaag enorme pijn in Mn rug. Ook boven in, op de plek waar de breuk heeft gezeten. Kan bijna niet overeind, goed excuus om niet te koken. Heerlijke burger en frietjes laten bezorgen.

Zoonlief is naar een feestje en eet daar.

Goed zeg van je knul, een 9 voor zn huiswerk.

Veel plezier vanavond, lekker dansen.
Oe wat balen zeg, van je rug. Hoe was het vandaag en kon je wel naar Ajax?

We zijn niet zo heel lang naar het feestje geweest. Het was dit x in de kleine zaal en die was eigenlijk te klein. Erg druk, constant mensen die tegen je aanliepen of er langs wilden, bijna geen ruimte om te dansen..erg benauwend. Jammer, want de muziek was top.

Om half 1 zijn we alweer weggegaan, mijn vriendin vond het erg benauwend.

Fijn dat je haar zo weer zo lekker zit. Wat een verschil kan dat zijn he. Hier behalve het verschonen van de bedden en 2 wassen, een erg luie dag gehad. Mijn knul was honkballen, nipt verloren, 16-14, maar hij had een heel goede dag, hahaha.

Zijn vader was wezen kijken, dus dat was erg leuk.

Nu lekker BZV kijken...
Wij hadden een uitgebreide paasbrunch met de familie. Zoonlief besloot vanmorgen om niet mee naar Ajax te gaan. Die was erg moe, donderdagavond laat door de voetbal, vrijdag een loge en gisterenavond een verjaardag gehad. Hij heeft lekker rustig aan gedaan vandaag. Mn vader is mee geweest, Haha dat was echt grappig.

Jammer zeg van dat feestje. Zonde als het dan zo druk is dat je amper kan bewegen. Pfff wordt ook zo warm dan altijd he.

Ik heb vannacht wel goed geslapen en vanmorgen ging het ook redelijk met Mn rug, maar naarmate de dag vorderd speelt het toch weer meer op.
Ha leuk zeg, je vader mee geweest naar Ajax. Hoe vond hij het?

Voorzichtig met je rug, hopelijk wordt het snel beter.

Afgelopen nacht slecht geslapen, voel me een beetje rusteloos. Geen idee waar dat vandaan komt, maar ik vind het wel vervelend.

Een luie dag, saai eigenlijk een beetje, maar ook geen zin om iets te ondernemen. Een beetje bleh gewoon!
Mijn vader vond het erg leuk. Hihi.

Wij hebben lekker thuis gebrunched. Daarna hebben C en ik een uur met de hond gewandeld. Het weer viel ontzettend mee hier. Net nog gegourmet en nu lekker lui op de bank. Zoonlief is naar vrienden, C is de keuken aan het opruimen en straks zetten we Netflix aan, gezellig een filmpje kijken.

Morgen een hele dag training en aansluitend feestje ter ere van de nieuwe stichting.

Ik hoop dat jouw bleh gevoel snel overwaaid zeg. Ik heb dat ook af en toe zo'n dag.

Woensdag heb ik de eerste hardloop training. Het zal mij benieuwen....
Zo he, wat een dag vandaag. Hele dag training gehad en aansluitend een borrel ter ere van onze nieuwe stichting. Dat heeft er best ingehakt, ik ben gesloopt. Training ging over seksueel misbruik bij verstandelijk beperkte mensen en hoe dit aan het licht te brengen, bespreekbaar te maken met deze doelgroep. Is natuurlijk ook een beladen onderwerp. Maar wel heel zinvol, want deze doelgroep komen we veel tegen.

C zou vroeg thuis zijn voor zoonlief en de hond. Helaas..... zoonlief is dus de hele dag alleen geweest, heeft alleen zn folders gedaan, is ruim 3 uur bezig geweest. Terwijl C het had toegezegd en ik het expliciet heb gevraagd omdat ik al heel lang wist dat ik er deze hele dag niet zou zijn. Ik baal zo dat ik deze afspraken dus niet kan maken met hem..... en hij snapt niet dat ik baal, want alles is toch geregeld? Maar ja ik voel me dan verantwoordelijk en denk het geregeld te hebben want dan niet zo blijkt te zijn.

Pfff ik wordt hier echt zo moe van en kan het eigenlijk niet zo goed hebben, vooral na zo'n heftige dag.
O wat irritant!! En snapt C. dan ook echt niet waarom je pissig bent? Alleen het feit al dat je geen afspraken met hem daarover kunt maken, ongeacht het feit hoe of wat, dat is al irritant. Hij doet dan niet wat hij heeft beloofd, daar gaat het om.

Vermoeiend. En helemaal na zo'n dag. Heftig onderwerp hoor, maar inderdaad, wel erg zinvol.

Hoe was je hardloop training? Ging het ook goed met je rug? Of moet je nog?

Mijn bleh gevoel is wel een beetje over, gelukkig.

Komende zondag komt, als het goed is, mijn vriendin een nachtje logeren. Maandag gaan ze in haar huis aan de gang, grote renovatie en aangezien zij dan net voorjaarsvakantie heeft (onderwijs) en een hond, wil ze echt niet thuis zijn. Ze heeft een huisje gehuurd voor een week, maar daar kan zij maandag laat in de ochtend pas terecht en ze beginnen te breken om 7.00. Vandaar. Gezellig!

Maar er kan nog van alles tussen komen, haar vader is momenteel heel slecht. Buiten de ziekte die hij sowieso al heeft (kanker) ook nog afgelopen weekend een herseninfarct gehad. Nu is hij al heel lang lid van die vereniging voor euthanasie en heeft komende vrijdag daar een afspraak mee. Het zou dus best kunnen dat dat gaat gebeuren in die periode. Heftig he. Wetend dat het elk ogenblik kan zijn, want hij wil daar zelf en alleen over beslissen. De spullen zijn al in huis. Mijn vriendin heeft al aangegeven er niet bij te willen zijn, wat ik mij heel goed kan voorstellen. Dat beeld raak je volgens mij nooit meer kwijt. Heel onwerkelijk dit.
He bah wat een naar nieuws zeg van je vriendin. Wel heel gezellig dat ze een nachtje komt logeren natuurlijk, maar dat verhaal van haar vader is heel heftig zeg.

Ik ben net terug van de eerste hardloop training. Ik was vanmorgen ook al wezen sporten, maar het ging goed. Vond het ook erg leuk. Rustig beginnen en opbouwen. We begonnen met loop techniek oefeningen na een warming up. Vervolgens 1 minuut joggen, 1 minuut wandelen en dat 3x. Daarna 2 minuten joggen en 1 minuut wandelen, dat 2x. Tenslotte nog 2x 3 minuten joggen en 1 minuut wandelen. Daarna nog terug wandelen naar de sportschool. We krijgen een schema voor de komende 10 weken. 2x met de groep trainen en ook nog 1x alleen. We zullen zien, Haha.....
Pfoe, goed hoor! Straks de marathon..hahaha.

jij zult wel voor de buis zitten nu denk ik? Mijn knul heeft gisteren weer pitcher training gehad en vandaag gewoon trainen, hij kon zijn rechterarm amper optillen vandaag. Toch overbelast denk ik, hoewel hij ook gelijk moest stoppen toen hij gisteren last begon te krijgen.

Maar hij vindt het echt heel leuk en ze zijn ook erg tevreden, hij schijnt erg hard te kunnen gooien. Dat is natuurlijk fijn voor hem.

Heeft net ook een sollicitatie de deur uit gedaan voor een baantje bij Zilveren kruis Achmea, data entry. Via Randstad, maximaal 25 uur per week, van 8 tot 13.00, perfect in combinatie met studie, eerst voor 3 maanden en eventueel langer. Er werd MBO werk en denkniveau gevraagd, niet specifiek diploma's, dus niet geschoten is altijd mis, toch? Te mooi om waar te zijn haast als hij hier meer van hoort, want het is ook nog eens heel dichtbij. hahaha. Had ook nog bij Post NL gesolliciteerd, helaas (nog) niets op gehoord. Ik vind dat toch slecht, dat ze niet eens even een berichtje sturen dat ze het ontvangen hebben. Super kort weekje voor mij volgende week. Omdat ik maandag ook weer vrij ben, hoef ik alleen dinsdag en woensdagochtend te werken. Donderdag Koningsdag natuurlijk en vrijdag is voor ons een verplichte verlofdag. Ik had eigenlijk wel gewoon willen werken deze maandag, omdat de week toch al zo kort is, maar ja, mijn vriendin komt juist omdat ik die maandag vrij ben. In elk geval lekker bijna weekend.
Lekker toch zo'n kort weekje. Al is 1,5 dag wel heel erg kort natuurlijk, Haha.

Ik ben lekker vrij volgende week, heerlijk!

Vandaag wat eerder naar huis gegaan, moest even een goed gesprek met Mn knul voeren. Die heeft dus dinsdag zn folders helemaal niet rond gebracht. Hij had ze verstopt op zolder waar C ze vanmorgen vroeg vond. C reageert dan vanuit zn emotie, boos..... Als ik dan zeg dat ik wel begrijp waar het vandaan komt, omdat C er dus dinsdag niet was terwijl dat wel was afgesproken. Dat had ik natuurlijk niet mogen zeggen, pffff was een leuk begin van de dag. Dat ik het wel begrijp zegt natuurlijk niet dat ik het goedkeur. Dat snapt C nu wel en mijn knul gelukkig ook.

Hem wel verteld dat dit consequenties kan hebben. Vanmiddag dus maar met hem besproken dat dit niet zo handig is en opties voor evt een volgende keer besproken. Hij had tot half 5 zitten wachten op C, wilde chillen buiten en heeft toen maar besloten ze te verstoppen. In zijn denkwereld ook wel weer logisch.

Ze nu nog rondbrengen heeft niet zo veel zin meer, dus het kan zijn dat er klachten komen.

Gaat momenteel wel lekker met je knul he. Zou tof zijn als hij een baantje vindt.
Helaas nog niets gehoord op die solli. Tja, het feit dat ie gestopt is met verscheidene opleidingen staat natuurlijk niet best op een CV, zonder dat hij daar een uitleg bij kan geven. Ik kan me voorstellen dat een werkgever dan al snel denkt dat hij in dat werk dan ook wel snel zal opgeven. Terwijl dat juist helemaal niet zo is en hij zich juist heel erg inzet. Nou ja, er zal hopelijk binnenkort wel weer iets verschijnen wat hem aanspreekt. Blijven kijken gewoon.

Jeetje zeg, dat is ook wat met die folders...Ja, ik snap het, dat het voor je knul dan heel logisch was om te doen wat hij heeft gedaan.

Wij zouden dan waarschijnlijk denken : shit, maar dan toch eerst die folders maar, je knul denkt dan rechtlijniger. En eigenlijk, als je goed nagaat, echt logisch. Hopelijk kan hij wel zijn folders behouden.

Vandaag zou mijn knul de uitslag van het rekenexamen krijgen. Pffff, natuurlijk niets. Niet bij de post, niet via de site.

Slecht hoor. Dus daar moet hij weer achteraan.

Jij zult gisteren wel totaaaaaal in de wolke zijn geweest!! hahahaha, ik had echt niet gedacht dat het nog zou lukken.

Ben ook afgehaakt en was verrast toen ik het vanmorgen las.

Maar jij hebt nog een gave wedstrijd tegoed!

Heerlijk zeg, volgende week lekker vrij. Maar ach, heel jaloers ben ik niet hoor..haha, hoef ook maar weinig te werken, zoals je al weet.

Maar het weer wordt echt niet fijn he..zo jammer. Vanmiddag bij Lidl een leuke zomerse plaid voor op de bank gekocht. Ik vind het toch nog eng om helemaal niets op die witte bank te hebben, terwijl ik er natuurlijk ook gewoon op eet en drink enzo. Lekkere mint groene zomerkleur. Staat erg vrolijk. Mijn knul heeft nog steeds erg last van zijn schouder. Zou best kunnen dat hij niet eens kan spelen zondag, eerste thuiswedstrijd. Dat zou jammer zijn zeg. Maar ja, wat niet kan dat kan niet.
En ik was gelukkig ook weer wat afgevallen. 5,7 kilo nu.
Ik kon gisteren niet meteen naar bed met al die adrenaline nog in Mn lijf, Haha wat een slot van de wedstrijd was dat. Heerlijk.... en echt gaaf dat juist Viergever deze wedstrijd is opgestaan. Wordt al jaren onderwaardeerd, dus dat vind ik dubbel gaaf. 3 mei mogen we weer.

C vertrekt straks naar Valkenswaard, hij is nu zn halfbroers uit Denemarken van Schiphol aan het halen. Dit weekend is de motorcross in Valkenswaard, daar gaan ze heen. Maandag zet hij ze weer op het vliegtuig en dan ga ik met zoonlief, een vriendje van hem en de hond ook die kant op. Lekker ff een midweekje er uit. We hebben een huisje gehuurd bij center parcs de kempervennen.

Misschien komt de uitslag morgen nog? Dat de post vertraagd is? Zal wel niet he....

Zondag weer een belangrijke wedstrijd voor Ajax, ik hoop dat ze op tijd hersteld zijn. We gaan zondag ook nog uit eten vanwege de trouwdag van Mn ouders.
Lekker rustig dagje vandaag. Zoonlief heeft afgelopen nacht gelogeerd dus ik had het rijk helemaal alleen. Vanmorgen 2e hardlooples gehad, daarna een stofzuiger door de tent gehaald. Vanmiddag even naar de binnenstad geweest, nieuwe bikini gekocht .

En een cadeautje voor Mn ouders, morgen zijn ze 46 jaar getrouwd.

Nu ook het rijk alleen. Zoonlief is chillen, ik heb lekker een film op Netflix opgezet.
Gefeliciteerd met je ouders! Gezellig, een etentje vandaag.

O wat lekker, er even een weekje tussenuit. Lekker even bijtanken en uit de dagelijkse sleur. Ook goed voor de relatie. hahaha.

Vanmiddag komt mijn vriendin. Tenminste, als er dus niets tussendoor gebeurt. Heb er wel zin in, gezellig.

Ook de eerste thuiswedstrijd voor mijn knul, maar het is nog maar de vraag of hij kan spelen. Die pitcher training is toch te veel voor hem geweest en hij kan nog steeds zijn rechterarm amper gebruiken. Tja, dan hebben ze niets aan hem. Hij gaat er wel gewoon heen, in elk geval de warming up proberen en dan zal blijken of hij kan spelen of niet. Als hij niet speelt ga ik ook niet kijken.

Lekker wel even he, een paar dagen zonder C.? Of mis je hem dan toch heel erg?

Ha leuk, nieuwe bikini.

Ja, Ajax heeft het wel druk he! Aan de ene kant lijkt me dat een nadeel voor ze, omdat iedereen natuurlijk toch vermoeid raakt en de tegenstander heeft dat dan niet, aan de andere kant blijven ze zo wel in die "flow".

Hoop voor je dat het vandaag ook weer goed gaat!
Ik vind het heerlijk een paar dagen geen C om me heen. Lekker mijn eigen koers bepalen. Haha.

De laatste wasjes aan het draaien, vanavond koffers pakken en dan morgenochtend met kind en hond de auto in. Er gaat ook nog een vriendje van zoonlief mee, dus die moeten we ooknog ophalen.

Ik hoop dat je knul kan spelen zeg, toch wat overbelast lijkt het wel.

Jij bent toch al lekker wat afgevallen, goed hoor.

Als je wil kan ik je wel een soort van detox schema sturen. Is geen detox dat je helemaal niet mag eten, maar wel bepaalde voedingsstoffen, zoals zuivel van de koe, varkens en rundvlees, aardappels, pasta, brood en koffie. Wel veel groente en fruit, vis en kip/kalkoen, geiten of soja melk en yoghurt.

Als je daar interesse in hebt kan ik je het mailen, het is voor een week en zuiverd je lichaam. Veel mensen raken hierdoor ook de nodige kilo's kwijt. Maar eigenlijk is het kwijtraken van afvalstoffen het hoofddoel.

Ik heb het ook gedaan bij start van mijn lifestyle programma en na de feestdagen in december heb ik weer een weekje gedaan. 1e week wel veel hoofdpijn gehad, maar dat schijnt er bij te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven