Geld & Recht alle pijlers

Staatsloterij en gratis trekking

16-04-2017 11:10 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier forummers die gebruik maken van de extra trekking? Ik lees uit de reacties op Facebook verschillende reacties. Zo krijgen mensen zonder bewijs dat ze destijds loten hebben gekocht 2 loten en degene die wel bewijs kunnen overhandigen 4 loten.



Wij hebben ons destijds ook aangemeld bij Loterijverlies. Dit zagen we eerlijk gezegd ook als een soort kansspel; geld inleggen en afwachten of Loterijverlies (en dus de spelers) deze zaak gaan winnen.



Ook dit (inschrijf)geld bied de Staatsloterij nu aan te vergoeden,



Door dit alles twijfel ik nu wel waar goed aan te doen; waar ga ik nu op gokken?
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaartje4378 schreef op 16 april 2017 @ 11:41:

Stichting loterijverlies heeft het volgens mij afgeraden om op de oproep van staatsloterij in te gaan.Ik neem aan dat ze dat alleen bedoelen voor de mensen die zijn aangemeld bij Stichting loterijverlies en nog kans maken op een schadeclaim?
Alle reacties Link kopieren
Bij accepteren loten zie je af van verdere claims. Simpel
Alle reacties Link kopieren
800.000 mensen hebben zich inmiddels aangemeld voor de extra trekking
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 16 april 2017 @ 11:17:

Ik heb in het verleden wel loten gekocht maar geen bewijs meer natuurlijk. Denk wel dat ik ga meedoen. Kan ik gratis dromen van rijkdom Ook geen bankoverschrijvingen meer?
Ik heb me aangemeld bij Loterijverlies. Ik ga geen 4 loten claimen, terwijl ze jarenlang de boel bedonderd hebben. En dat weten ze, vandaar dit 'riante' voorstel. Ik speel mee vanaf 2001. Dat zijn in de periode van 2001-2008 bijna 100 loten geweest. Ik begrijp dat het een 'gok' is om mee te spelen, maar dan moet het spel wel eerlijk gespeeld worden. Ik weet ook niet zo goed hoe ze dit het beste kunnen vergoeden, maar heel Nederland kan in elk geval 1 lot claimen, ook al kun je niet bewijzen dat je hebt meegespeeld. Daarmee doen ze mij, als automatisch lid echt tekort.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook veel loten gekocht in die periode. Ik heb daar geen bewijs meer van, gekocht per pin in een winkel. Daar staat niet bij dat het om een Staatslot ging. Oude loten weggegooid.
quote:MinkeDeWit schreef op 16 april 2017 @ 11:28:

Ik kreeg een brief van ze dat ik vier loten krijg, maar me dan wel eerst via een website moet aanmelden. Ik ben zo'n sukkel die al 15+ jaar automatisch meespeelt Ik ben ook zo'n sukkel.
quote:KitKeller schreef op 16 april 2017 @ 11:34:

Als je mee wilt doen moet je inderdaad aangeven dat je afziet van verdere juridische actie tegen de staatsloterij.



Op zich een leuke actie van de staatsloterij maar ik denk niet dat iedereen van de stichting loterijverlies hier mee akkoord gaat...

Ach, ik zit niet bij de stichting dus ik krijg verder toch niets. Twee gratis loten waarmee ik niks ga winnen, zijn gewoon een extraatje.

En wie weet win ik alsnog een bedragje.
quote:nimbus schreef op 16 april 2017 @ 12:30:

[...]



Ook geen bankoverschrijvingen meer?Nee, ik kocht soms een lot in de winkel, maar geen idee meer wanneer. En dan staat er op je afschrift alleen dat je 15 euro hebt uitgegeven ergens. Niet waarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook aangemeld en 4 loten ontvangen. Speel al meer dan 20 jaar automatisch mee. Heb me niet aangemeld bij stichting Loterijverlies want het riekte naar oplichting in mijn ogen.
De enige winnaars hier zijn de Staatsloterij en Freddy Roet.
quote:layla1969 schreef op 16 april 2017 @ 14:18:

Ik heb me ook aangemeld en 4 loten ontvangen. Speel al meer dan 20 jaar automatisch mee. Heb me niet aangemeld bij stichting Loterijverlies want het riekte naar oplichting in mijn ogen.

Riekte?

Het is oplichting, de oprichter ervan heeft miljoenen weggesluisd voor privé doeleinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaartje4378 schreef op 16 april 2017 @ 12:26:

800.000 mensen hebben zich inmiddels aangemeld voor de extra trekking Dat valt me nog mee. Ik denk dat ze uiteindelijk alle loten wel kwijtraken en het de trekking wordt met de meeste deelnemers ooit
Pivot! PIVOT!!!
quote:twijfelaartje4378 schreef op 16 april 2017 @ 11:41:

Stichting loterijverlies heeft het volgens mij afgeraden om op de oproep van staatsloterij in te gaan.Ik heb niks met die stischting te maken en ben blij met 2 gratis loten. Al is de winskans nu helemaal belachelijk klein.
quote:vivagirl2013 schreef op 16 april 2017 @ 11:33:

[...]





Heb meegespeeld in het verleden en verwacht er verder niets van. Hoe groot is de kans dat je nu wint?Nog kleiner dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kumiko schreef op 16 april 2017 @ 17:37:

[...]



Riekte?

Het is oplichting, de oprichter ervan heeft miljoenen weggesluisd voor privé doeleinden.Is mijn voorgevoel toch juist geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 4 loten gekregen, met een oud afschrift van € 13.50 bij de Appie. Ik heb wel 2 minuten eerder € 49.38 afgerekend, voor de boodschappen. Hoe vaak doe je boodschappen dat het precies € 15.00 is? Echt nooit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben meegespeeld tot 2010, ik had me al aangemeld, en ik kreeg gisteren ook nog een brief omdat ik in die jaren meegespeeld heb. Ik had me niet gemeld bij welke stichting dan ook, dus voor ons is het gewoon extra.
Alle reacties Link kopieren
ik heb me ook aangemeld en een brief ontvangen,waarin word verteld dat ik in aanmerking kom voor 4 loten.

met een persoonlijk referentie nummer . weet iemand hoe ik met dit nummer aan de betreffende loten kan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomdubois schreef op 20 april 2017 @ 18:03:

ik heb me ook aangemeld en een brief ontvangen,waarin word verteld dat ik in aanmerking kom voor 4 loten.

met een persoonlijk referentie nummer . weet iemand hoe ik met dit nummer aan de betreffende loten kan komen.Invullen op de website van de staatsloterij. Ik kreeg gewoon een mailtje met mijn 4 lotnummers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven