Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 15 april 2017 @ 12:58:

Iemand een haarverf (liefst van groothandel, dus zelf mengen) die echt 100% grijs dekt én niet na een aantal wasbeurten al weg is? Ik gebruik nu Kis haarverf maar of de peroxide werkt niet meer (staat ook al en tijdje open), of het pakt gewoon niet meer want 3% of 6% ontwikkelaar maakt niet uit, het grijs komt er na een week al weer door heen. Heel irritant. Ik heb donker haar (zwart).

Zelf verf ik mijn haar ook met Kis. volgens mijn vriendin die kapper is moet je voor een goede grijsdekking de N kleurcreme hebben, minimaal de helft van de kleurcreme moet N (natuurlijk) zijn, voor een kleurnuance kun je de andere helft met een andere letter doen.

Bij mij werkt dit prima, wel uitgroei maar geen verf die ik eruit was.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Garnier 3-in-1 scrub. Ontwikkeld voor de vrouwenhuid, maar voor mij als man werkt het ook perfect! Tot een paar jaar geleden had ik last van puistjes en sinds ik deze scrub gebruik blijven de puistjes zo goed als weg. Ik durf er niet meer mee te stoppen omdat ik bang ben dat het dan weer terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:marseille schreef op 16 april 2017 @ 22:44:

Mijn tips:



[...]



-Clinique clarifying lotion. Ik heb duidelijk een rustigere huid als ik dit gebruik. Overigens heb ik al een paar keer hier gelezen dat mensen hier juist overgevoelig op reageren.Die vind ik heerlijk aanvoelen, alsof m'n huid schoongebrand wordt. Gebruik het alleen niet vaak genoeg om te kunnen oordelen of het iets voor m'n huid doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 16 april 2017 @ 09:27:

Ben nog op zoek naar DE handencreme. Ik heb nu uit een aanbieding 3 tubes Nivea weggewerkt, is ok.Ik kan je de Biotherm handcreme aanbevelen!
Dit topic is super!



Iemand nog de gouden tip tegen die blauwe waas die je soms kan krijgen onder je ogen?



Ik ga nadenken of ik nog een goede tip heb
Alle reacties Link kopieren
-Weleda calendula baby smeersels zijn fantastisch voor schrale babyhuidjes of luieruitslag (volgende luier altijd weg). Maar werkt ook goed voor schrale/droge/eczeemachtige plekjes voor mezelf.

-Rosebud salve als lipgloss of voor droge nagelriemen/nagels.
Alle reacties Link kopieren
Jullie nog tips voor zoon zijn halflange droge klit haar?



Mijn oplossing is afknippen maar dat wil hij echt niet. Dus dan maar opzoek naar iets om erin te smeren....





En ook nog iets voor zijn droge wangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 17 april 2017 @ 08:38:

Jullie nog tips voor zijn zijn halflange droge klit haar?



Mijn oplossing is afknippen maar dat wil hij echt niet. Dus dan maar opzoek naar iets om erin te smeren....





En ook nog iets voor zijn droge wangen?Dat wil hij echt niet? Wie dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa198 schreef op 17 april 2017 @ 08:49:

[...]





Dat wil hij echt niet? Wie dan?Zoon wil graag zijn haren lang laten groeien, maar omdat het zo klit zie ik het graag afgeknipt worden maar dat wil zoon dus niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 17 april 2017 @ 08:38:

Jullie nog tips voor zijn zijn halflange droge klit haar?



Mijn oplossing is afknippen maar dat wil hij echt niet. Dus dan maar opzoek naar iets om erin te smeren....





En ook nog iets voor zijn droge wangen?



Ik ga er even vanuit dat we het nu over een jongere zoon hebben?? Ik hoor veel goeds over de anti-klitspray van de hema. Schijnt bij kinderspullen/babyspullen te staan.



En ik zou het losjes (in)vlechten ´s nachts.



Droge wangen bij een kind is niet zoals het hoort. Ik zou er niet speciaal voor naar de huisarts gaan, maar als je er eens bent het wel even laten nakijken of het geen eczeem is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 17 april 2017 @ 08:38:

Jullie nog tips voor zoon zijn halflange droge klit haar?

.. Mijn zus gebruikt dit voor het lange haar van haar dochters, schijnt heel goed te werken:

Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik dacht je vriend of man haha. Zelf gebruik ik het serum van John Frida. Werkt goed voor mijn haar.

Die anti klit sprays voor kinderen zijn volgens mij ook handig!

Of anders iets van argan/marocon olie!
Alle reacties Link kopieren
Ik was geinteresseerd in de clarisonic en ben even op onderzoek uit gegaan. Jetske Ultee heeft een eenvoudig onderzoekje toegepast en komt tot de conclusie dat het voor de vette huid waarop zeer veel make-up wordt gebruikt goed kan zijn, voor de droge huid niet... Zie hieronder:



Oordeel (gekopieerd van de site van Jetske Ultee):



Heb je een vette(re) huid of draag je regelmatig zware make-up, dan kan reinigen met een Clarisonic extra waarde hebben. De valkuil ligt alleen in het overmatig gebruik van dit soort apparaten. Dagelijks gebruik zou ik persoonlijk afraden; ik adviseer de borstel in dat geval maximaal twee tot drie keer per week te gebruiken. Wees ook voorzichtig wanneer je ook huidverzorgingsproducten met actieve ingrediënten gebruikt. Deze kunnen een sterker effect hebben als je deze aanbrengt na het reinigen met de Clarisonic.



Voor alle andere huidtypes geldt wat mij betreft: liever niet. Mijn bescheiden onderzoekje liet al na een eerste toepassing van de Clarisonic een verhoogde beschadiging van de huidbarriere zien bij een droge huid.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik rond mijn ogen Bare escentuals Well Rested. Echt een super concealer die de hele dag mooi blijft.

Koop em in Amerika via Ebay.

Het zou toch zo handig zijn als dat merk gewoon hier te koop was.
quote:Frietmetmayo schreef op 17 april 2017 @ 08:38:

Jullie nog tips voor zoon zijn halflange droge klit haar?



Mijn oplossing is afknippen maar dat wil hij echt niet. Dus dan maar opzoek naar iets om erin te smeren....





En ook nog iets voor zijn droge wangen?



Ik smeer s avonds voor het slapen bepanthen op wangen en bovenlip bij kind.

Ze heeft om de 1 of andere reden vaak rond haar mond droogte. Is dan wel wit.
quote:Nasjaa schreef op 17 april 2017 @ 02:18:

Dit topic is super!



Iemand nog de gouden tip tegen die blauwe waas die je soms kan krijgen onder je ogen?



Ik ga nadenken of ik nog een goede tip hebhttps://www.boozyshop.nl/ ... xoGE51ROueXa1VRoC8Kvw_wcB

Deze werkt goed ik gebruik nu de groene voor mijn couperose.
Geweldig idee dit topic. Heb al veel producten willen bestellen maar toch m'n hebberigheid onder controle kunnen houden

Behalve die tandpasta, door roken en koffie toch wel verkleurde tanden en ik ben benieuwd wat het gaat doen. Dinsdag bezorgd!



Ik heb ook gelijk de Oral B whitening electrische tandenborstel erbij besteld. Heeft iemand ervaring met die whitening tandenborstels, werkt dat echt? PS ik gebruik nu een handtandenborstel.



Frietmetmayo: Antiklit in het haar spuiten werkt erg goed. Ik heb veel verschillende soorten uitgeprobeerd maar blijf nu hangen bij Garnier Loving Blends Milde Haver Ontwarrende Spray. Sterke antiklit werking. Wassen, conditioner in laten werken 2 minuutjes en uit spoelen en op handdoekdroog haar sprayen en borstelen. Moet werken!
Alle reacties Link kopieren
quote:wingflex schreef op 17 april 2017 @ 09:08:

[...]



Mijn zus gebruikt dit voor het lange haar van haar dochters, schijnt heel goed te werken:

[afbeelding]



Deze is idd super! Ik heb er verschillende geprobeerd maar deze blijft met stip op 1



Heeft iemand DE tip voor een merk haarlak die goed blijft zitten én waar je uiteindelijk ook weer met de borstel doorheen komt?
quote:wingflex schreef op 17 april 2017 @ 09:08:

[...]



Mijn zus gebruikt dit voor het lange haar van haar dochters, schijnt heel goed te werken:

[afbeelding]ja, superspul!
Alle reacties Link kopieren
quote:Butterflies4ever schreef op 17 april 2017 @ 11:31:

[...]





Deze is idd super! Ik heb er verschillende geprobeerd maar deze blijft met stip op 1



Heeft iemand DE tip voor een merk haarlak die goed blijft zitten én waar je uiteindelijk ook weer met de borstel doorheen komt?Ik gebruik al jaren de Wella extra sterk, maar alleen bovenop (heb mijn haar tot net over mijn schouders), want anders krijg je zo'n stijf kapsel. Blijft perfect zitten, maar borstelt 's avonds net zo makkelijk weer uit. Zelfs mijn zoon gebruikt het i.p.v. gel, omdat dit goede versteviging geeft en niet plakt. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 17 april 2017 @ 10:28:

[...]



https://www.boozyshop.nl/ ... xoGE51ROueXa1VRoC8Kvw_wcB

Deze werkt goed ik gebruik nu de groene voor mijn couperose.Voor die blauwe waas onder mijn ogen was ik ook op zoek naar een goed product. Deze is niet duur, dus ga ik proberen. Heb hem op mijn lijstje gezet :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 14 april 2017 @ 20:50:

Veracamilla heeft het wimperserum van Kruidvat getest en zij had er echt langere/dikkere wimpers door gekregen. Ik heb m gekocht maar nog niet gebruikt.En? Heb je het inmiddels al gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:TS_76 schreef op 17 april 2017 @ 11:46:

[...]





Ik gebruik al jaren de Wella extra sterk, maar alleen bovenop (heb mijn haar tot net over mijn schouders), want anders krijg je zo'n stijf kapsel. Blijft perfect zitten, maar borstelt 's avonds net zo makkelijk weer uit. Zelfs mijn zoon gebruikt het i.p.v. gel, omdat dit goede versteviging geeft en niet plakt. :-)Ja Wella is top! Geeft ook geen witte vlokjes bij het uitborstelen en heeft een fijne nevel
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 17 maart 2017 @ 16:10:

[...]



Is dat die hot straight creme? Zou die ook op krullen werken? Klinkt verleidelijk!Ik gebruik tegenwoordig TIGI Curlesque Curls Rock Amplifier en dat werkt super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven