Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier een dikke kut dag op het werk, na werktijd ernstig zin in redbull en chocolade. Ben maar snel naar huis gereden.

Mijn knieën kraken behoorlijk als ik traploop, dus morgen in de sportschool even kijken hoe het hardlopen gaat. Lijkt me niet helemaal goed als je je knieën letterlijk hoort kraken....



Blondelady jammer dat je gaat, misschien zien we je nog weer!



Broodje wat ga je goed met hardlopen/bewegen! Ik had in de planning om naar de sportschool te gaan, maar gaat hem vandaag niet meer worden. Ik ga zo nog wel even fanatiek stofzuigen en dweilen. Dus daar verbrand ik mijn calorieën vandaag mee.



Hildes ohhh heerlijk zo lang slapen! Ik heb nu lang weekend vrij, dus morgen ook heerlijk uitslapen! En wat heb je kunnen doen in de sportschool?



Nikki : Ja rustig he! Wauw lekker bezig jij!! Top!



Mijn lijstje:

O: 2 boterhammen hagelslag, beker topfit

T: broodje met gekookt ei, beker chocomelk (paasontbijt op het werk)

T: boterham pindakaas

L: 3 boterham pindakaas, beker bouillon

T: appel , pakje sultana

T: handje ongezouten amandelen

D: tagliatelle met ui/spek/tomaat/basilicum

T: chocolade?



Ik heb van mijn ouders een chocopaashaas gekregen, en een zakje paaseieren.... Dus ik denk dat we vanavond samen de haas gaan slachten.
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat lekker hoor Twilight hopelijk kan ik het vasthouden!

Jij eet best veel brood hè? Als ik dat doe dan zou ik geen gram afvallen denk ik! Ik ben jaloers Haha ik eet ook zo graag boterhammen!!



Jij ook lekker bezig Suikerbroodje met sporten!



Ja die paaseieren hè grrrrrr hier liggen ze ook in de kast en dan voor de kinderen nog een reuze paashaas de verleiding is zo groot
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik ben er nog hoor, jullie zijn niet van mij af hoor

Het gaat redelijk goed hier qua eten, sporten kan beter.



Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hamaika, er moet nog een minnetje staan voor bloempje totaal afgevallen gewicht.

***Ik schrok me rot.



Bloem
Prrrr, mauw miawwwww.
Meiden ik ben door prive omstandigheden even afwezig geweest, ga nu alles bijlezen en reageren. Liefs
Zo ben weer bijgelezen. Heftige week gehad en om die reden was ik even niet online.



Nikki, goed zeg dat je na een handje chips bent overgestapt op dat ei met rookvlees. Had inderdaad erg zonde geweest ja. Knap! En de 69 gezien ja? Goed zo!!!!!!! Blijf af van die paashaas!!!!



Twilight ja tot zover heb ik het wel bij die ene cheatday gehouden. Probleem is wel dat ik zowel morgen als zondag een etentje heb, dus ben wel bang voor de weegschaal maandag. Jij hebt je netjes gedragen op die verjaardag vind ik! Balen van die kutdag gisteren meis. Heb je je nog kunnen inhouden met de chocolade? En hoe gaat het met je knieen? Klinkt niet goed inderdaad als ze kraken. Hier ook weekend inmiddels. Wel ff nodig ook 4 dagen vrij.



Jane Ice goedemorgen!!!!! Hoe is het met jou? Oh oh oh wat erg zeg, ik zie het ja. Heb het zojuist aangepast.



Bloempie



Hildes hoe gaat het nu zo uit de nachtidienst? Ja die modus duurt altijd ff. Hopelijk voel je je wat beter inmiddels. Hoe gaat het met je voet?



Blondelady jammer meis dat je weggaat. Heel veel sterkte ook voor jou met het afvallen en alles. Hopelijk krijg je weer wat meer rust in je hoofd. En superlieve woorden van jou. Doet me goed meis. Jij bent ook een kanjer! Ik ga je zo uit de tabel halen en je bent altijd terug welkom.



Zwaantje bij jou de 81 dus in zicht! Het fijne is dat als ze in zicht komen dat ook weer extra motiveert. Op naar de 80 meis, en dan er uit! Hier is het ook gelukt in februari, uit die 80 komen, Jij kan het ook!



Suikerbroodje ik ben ook wel bang voor een plus maandag, ben ook nog ongesteld dus dat helpt niet mee naast die twee etentjes. Wel supergoed bezig met dat hardlopen ben jij, en ja je kan het inmiddels sporten noemen hoor van mij. Ben benieuwd maandag ja.


Nou vandaag ga ik netjes doen hahaha en maandag ook want 2 etentjes dit weekend baren mij wel zorgen.



Iedereen vast fijne paasdagen!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:23
27.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamaika wat bijzonder om te lezen dan dat het allemaal klopt! Ik weet nooit zo heel goed wat ik daarvan moet denken, komt denk ik omdat ik zo ongelooflijk nuchter persoon ben. Maar ik geloof dan bijvoorbeeld wel in dingen als een hiernamaals. Maar als het voor jou goed/fijn voelt, helemaal top toch!

Aiii lastig 2 etentjes! Succes!!



Nikki ik ben inderdaad dol op brood! (en pasta en aardappels) Er zijn dagen dat ik gewoon echt even geen zin heb in yoghurt. Nu probeer ik er wel vaak halvajam of pindakaas op te doen. Maar het liefst heb ik elke dag nutella Maar die koop ik nu maar even niet meer....



Net stond er 83.0 op de weegschaal, hoop dat het maandag ook nog zo is. Morgenavond nog wel een verjaardag..... Ik had al bedacht dat ik dan ook gewoon weer met de auto ga. En proberen weer om van al het lekkers af te blijven.



Hier had ik voor vandaag de sportschool in de planning, maar ik vrees dat dat hem niet meer gaat worden. Knieën kraken iets minder, maar hele stijve benen, en zere heupen. Ik heb maandag in een hoog tempo (6,4 km/p u) gewandeld zou het daar nog van komen dan? Rest van de week namelijk ook niet meer in de sportschool geweest....
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig twilight!



Fijn dat jij nu de tabel doet Hamaika.



Wat stond er bij mij dan 9.5 kilo erbij? haha



Ik ben niet enorm aan het vreten, maar ook niet streng aan het afvallen. Heb ook veel andere dingen aan mn hoofd en merk dat ik het dan wel lastig vind om streng te zijn. Maar de zomer komt ook steeds dichterbij en wil toch echt wel wat meer afvallen, dus ga het weer proberen. Wel pasen natuurlijk dit weekend..



Hebben jullie ook allemaal veel eet dingetjes gepland dit weekend? Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Tja Hamaika fijn dat je toch wat antwoorden hebt gekregen! Ik ben er ook te nuchter voor denk ik.



Hier gaat het goed! Weinig eet dingen in de planning gelukkig! Alleen zondag komen er vrienden en ik maak zelf hapjes enzo dus dat kan ik gewoon gezond maken. Hier vanmorgen 69.5 helemaal blij! Hopelijk is de weegschaal maandag ook lief. Goede reden om op te letten dit weekend!



Zou van het lopen kunnen komen hoor Twilight!

Haha ik ben dol op brood met roomboter en hagelslag! Ook iets wat ik dus niet in huis haal!



Dijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hier een kort/raar lijstje vandaag



O/L: 2 boterhammen hagelslag, beker topfit

T: 1 paaseitje

T: 1 appel

T: 2 paaseitjes

D: tagliatelle (net als gisteren, kan 2 dagen eten van een zak verse tagliatelle)

T: 2 paaseitjes?



Heb uitgeslapen tot half 1. En de rest van de dag niet zo veel gedaan, beetje rommelen in huis.

Volgens mij niet heel veel eetdingen gepland dit weekend. Maandag moet vriendlief ook gewoon werken.

Zondag samen met de familie borrelen/hapjes denk ik.
Hahaha ja Bloempie ik was de - ervoor vergeten, dat had ik niet gezien maar Jane-Ice wel. Snel hersteld dus.

Ja herkenbaar dat andere dingen aan je hoofd hebben waardoor streng zijn lastiger is. Hier ook hoor, al heb ik vandaag keurig netjes gedaan en ook een half uur gefietst. Ben nu alleen wel aan het winden hahahahahaha, dus waarschijnlijk iets te pittig gegeten. Ik dus 2 eet dingen dit weekend ja dus maak me wel zorgen voor maandag.



Twilight zou mooi zijn maandag 83.0. Maar ook etentje dus. En oh Nutella, lekker ja, maar niet te vaak doen nee hahaha. En ja ik ben op zich ook heel nuchter, had hier zoiets van baad het niet dan schaad het niet en was echt verbijsterd door alles dat klopt. Uitgeslapen tot half 1 ja? Lekker hahahaha, dat haal ik echt niet meer.



Nikki zo goed hoor, jij hebt het wle weer lekker te pakken, ga zo door. En inderdaad, antwoorden geven rust al zie ik het ook niet als de keiharde waarheid. Maar er klopt zovele dat ik er toch wel grag gin geloof, in dit resultaat. Want zij kon dat allemaal niet weten.

Ja dat is fijn als ze bij jou komen eten kan je zelf bepalen wat er op tafel komt.



Ik ga zo bijkletsen aan de telefoon met mijn broer, die heb ik al een aantal weken niet meer gesproken, En daarna nog ff dom voor de tv zitten. Morgen naar mijn beste vriendin, zondag naar mijn moeder en maandag niks.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Twilight zolang uitslapen!

Dat is er hier niet meer bij helaas de kindjes zijn altijd vroeg en als ze dan eens gaan logeren dan lukt het me niet meer en zit ik om half 8 aan de koffie Haha



Ja Hamaika zo gaat dat bij mij meestal een week flink afvallen en daarna schommelt het weer een week of 3. In het begin werd ik daar heel gedemotiveerd van nu heb ik dat een stuk minder omdat ik weet dat het zo elke keer gaat.

Ik krijg zoveel complimenten nu en dat doet me meer dan de weegschaal. Al ben ik super blij nu ik in de 69 zit. en heb ook wel een streefgewicht hoor. Maar zoals ik pas al schreef ik ben nu opzich wel heel erg tevreden
haha hier ook niet meer Nikki. Niet vanwege kinds maar op de 1 of andere manier met dagelijks vroerg opstaan voor het werk ben ik in het weekend ook bijtijds er uit. Het lukt gewoon niet meer. Vroeger kon ik rustig om 2 uur naar bed gaan en tot 11 uur uitslapen.



Herkenbaar ook met je gewicht. Ik weet ook dat ik de komende week wss weer gelijk blijf of iets aankom, maar ook dat het wel weer gaat zakken. Ik zit er net als jij in.



Lekker ook die complimenten meis, en die 69 is helemaal super. Mijn eerste tussendoel nu is onder de 75 komen. Eind april zal wel niet lukken, maar als het dan maar in mei lukt
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik ben expert uitslapen! Ik ben dan ook totaal geen ochtendmens. De hele week ben ik er 's ochtends kwart over 7 uit. Dus in het weekend kom ik sowieso voor 9uur mijn bed niet uit :D



Ohh heerlijk he die complimentjes!



Mei gaat je lukken Hamaika!



Nu weet ik zeker dat ik het weekend met de gezelligheid ga opletten, er stond net 82,4 op de weegschaal.

Dus onder de 83 zou moeten lukken.
Alle reacties Link kopieren
Vrolijk Pasen allemaal!



En iedereen is weer heel goed bezig! Nu nog even alle eetfestijnen zonder al teveel kleerscheuren door zien te komen, maar poeh wat is dat moeilijk. Ik zou het rustig houden (alleen een brunch morgen), maar ik ben op de valreep ook nog uitgenodigd om vanavond te gaan gourmetten. Super gezellig natuurlijk, maar dat wordt wel even de wilskracht testen...



Wat goed trouwens van iedereen om bepaalde producten maar niet meer in huis te halen. Levert dat nooit gedoe op met andere leden van het gezin (als die er zijn natuurlijk) die wel Nutella/hagelslag willen?

Eén van de lastigste dingen hier vind ik dat ik samenwoon met iemand die juist moet aankomen. Dus er ligt altijd van alles in huis waar ik niet aan mag zitten, maar wat wel echt in huis moet zijn.

Maar gelukkig merk ik wel dat het me helpt om hier mee te schrijven, al is het maar als stok achter de deur dat er wel resultaat moet zijn elke week
Hey meiden, nou ik was er al bang voor. Had geen goede week EN ongesteld EN 2 etentjes met pasen dus afgestraft met een halve kilo erbij.



Gewicht nu 78.5 . Balen maar ik weet dus waar het door komt en gewoon deze komende week weer knallen.



Twilight oh jaloers, ik was er vanaochtend ook alweer om 8 uur uit. Ik zou dat zo graga terug willen hahaha, dat uitslapen. Ben benieuwd of het je lukt vandaag ook onder die 83 te blijven.



MouseCat jij ook vrolijk Pasen! Ja lastig he al die eetfestijnen door. Gelukkig zijn we er weer ff vanaf. Is het nog gelukt om te beheersen met het gourmetten?

Ik woon alleen dus gelukkig geen gedoe met boodschappen. Die dingen waar je af moet blijven goed opbergen een idee?



Hoe was jullie Pasen? Ik was zaterdag bij mijn beste vriendin en zou gisteren naar mijn moeder gaan, maar zovele gedoe met treinen die niet reden dat we dat nu komend weekend doen.



Succes weer allemaal deze week.!
Alle reacties Link kopieren
Nou mousecat hier een huis vol verleidingen met 3 kindjes soms heel moeilijk om eraf te blijven soms gaat het wat makkelijker. Meestal koop ik dingen die de kindjes lekker vinden en ik niet Haha



Dik drukken lukt niet op Mn telefoon maar mijn gewicht 69.8 ik ben blij!



Vanavond bij schoonouders eten geen idee wat ik krijg haha
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ik heb er al een lekker rondje lopen/rennen op zitten. Vind ik wel een fijn begon van de dag. Ik heb me ook gewogen:



72kg. Dat is +0,3. Totaal afgevallen 9,5kg



Ik schrik er niet van. Eergisteren woog ik nog minder. En vorige week was ik ook wel veel afgevallen. Weer lekker door dus deze week! Vandaag eerst nog een uitgebreide lunch....

Fijne 2e paasdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig nikki!



Ik zat vanmorgen op 79,2, dus -0,2, totaal -1,9.



Het gourmetten is redelijk gegaan, ik heb meer gegeten dan ik eigenlijk van plan was, maar minder dan ik normaal gedaan zou hebben. Halve overwinning dus. Vandaag nog een brunch waar ik zo heen ga, maar gelukkig wel zelf het avondeten in de hand.



Goed opbergen van de 'verboden' lekkernijen is op zich een goed idee, maar dan eet in de praktijk niemand het. Want voor mijn vriend moet eten juist goed in het zicht liggen, wil hij er uit zichzelf aan denken dat er ook nog gegeten moet worden vandaag Maar de afgelopen twee weken lukt het me aardig om eraf te blijven, dus hopelijk ben ik wat wilskracht aan het opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
82,9 dus -0,4 dus -2,8 totaal



Nog net onder de 83 ! Ik heb ook al een week niet meer gesport, anders was het denk ik nog wel lager geweest.

Gisteren pizza en veel choco rozijntjes gehad...

Maar bijna een halve kilo eraf! Ik ben tevreden!



Vandaag een dagje bij mijn ouders rondhangen, hopelijk daar niet te veel meer snaaien! Voor volgende week proberen onder de 82,5! Mooi streven denk ik.



Ik zag wat plusjes bij jullie, maar die komen volgende week ook wel weer goed! Minnetjes goed bezig!!





Fijne pasen verder nog!
Hey meiden, goed alvast die paar minnen!



Suikerbroodje, jij en ik zijn weer samen met die rot plussen haha. We gaan er weer voor hoor deze week!
Alle reacties Link kopieren
Hier "gelukkig" nog steeds 62,2 kilo ondanks wat paaseieren en een vette pizza



Wij vieren hier geen pasen.



Fijne pasen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!



Gewicht vanmorgen was 81,8dat is -0,5. Ik heb ook de 81,1 gezien deze week maar ik heb gisteren lekker gegeten en wat wijntjes gedronken dus ik ben hier eigenlijk best tevreden mee Vandaag nog een cheatdagje en morgen weer in het gareel! Komt goed. Volgende week ga ik weer voor een min. En dan komen we er wel.



Zie toch nog best mooie resultaten bij iedereen ondanks de pasen! Voor de plusjes: volgende week verwachten we beter



Deze week heb ik weer een redelijk makkelijke week dus dat scheelt! Maar een etentje en een verjaardag. Verder wil ik even heel trots mededelen dat ik 5km achter elkaar heb hardgelopen! Jeeeeej :D Nu nog trainen voor een snellere tijd. Want dat is wel nodig haha. Maar we komen er wel!
Alle reacties Link kopieren
Meiden mag ik ff op N/A ?



Midden in verhuizing. 1 mei ben ik er weer en ga er ook vol voor
Alle reacties Link kopieren
Ja Hamaika, wij passen ons weer aan elkaar aan.



Gefeliciteerd aan alle minnetjes!



Knap gedaan, Zwaantje, die 5km. Ik hoop dat over een poos ook te kunnen. Wat is je tijd nu? Wil je ook nog verder of vind je 5km wel genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven