Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:momo1980 schreef op 14 april 2017 @ 10:00:

Bijzonder Tomcat! Mijn man zit nu in een hele lastige situatie op werkgebied en daar komt hopelijk snel verandering in. Ook speelt de gezondheid van mijn moeder een grote rol bij het doorgaan van beide vakanties maar ik snap dat je daar niks over kunt zeggen.



Volgens de boeken die ik erover heb gelezen zouden de kaarten wel een duidelijke boodschap hebben gegeven als die gezondheid van invloed is..zo zeker ben ik er zelf nog niet van maar het zal blijken.



Ik vroeg er nu om en krijg dan dat er een keuze moet worden gemaakt, iets uit het verleden brengt kracht.
quote:Tea_bee schreef op 14 april 2017 @ 15:57:

Ontzettend bedankt Tomcat! Over het eerste gedeelte moet ik even nadenken waar dat betrekking op heeft/kan hebben. Of het klopt laat ik natuurlijk tzt weten in het andere topic.

Mag ik een (vervolg)vraag stellen?

Wil je een legging doen over mijn financien in het algemeen en ivm met woningzoektocht en verhuizing in het bijzonder?Kan je wat concreter formuleren? Financieen zijn nodig voor je verhuizing? of wil je weten hoe de invloed van je financieen is op de kansen op een andere woning?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Op dit moment bevind mijn relatie zich in een zware crisis, kun jij zien hoe een en ander zich gaat ontwikkelen?

Komen we er samen uit?
quote:Dymphnatam schreef op 17 april 2017 @ 09:40:

Tomcat, je hebt het eerder gezegd maar ik heb geen zin om 37 pagina's terug te gaan lezen....Mag ik nog een keer vragen welke kaarten je gebruikt?Deze, Green Witch Tarot



Gebruik ik, en die is natuurlijk ook in andere winkels te koop
quote:tomcat schreef op 17 april 2017 @ 09:50:

[...]





Deze, Green Witch Tarot



Gebruik ik, en die is natuurlijk ook in andere winkels te koop



Dank! Je legging van een paar weken geleden begint inmiddels op zeer nauwkeurige wijze uit te komen. Heb ook in je andere topic gepost....



Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel een vraag over zoektocht naar een woning.



Heb de afgelopen week een afwijzing gehad en mijn vraag is of ik op korte termijn wel goed nieuws ga krijgen?
quote:romany schreef op 17 april 2017 @ 09:50:

Hallo Tomcat,



Op dit moment bevind mijn relatie zich in een zware crisis, kun jij zien hoe een en ander zich gaat ontwikkelen?

Komen we er samen uit?



Het werkt in het voordeel om je angsten serieus te nemen en te bespreken, of ze terecht zijn is niet zeker maar het is belangrijk om ze te delen.

Het is in je nadeel om te denken aan een frisse start, alles wegvegen en opnieuw beginnen lost dit niet op.

De uitkomst is voor mij wat kryptisch in materieel opzicht een davies of adviseur die leidt tot een keuze maken uit meerdere opties, er zit 1 juist keuze tussen en die leidt tot het vervullen van je wensen..



De relatie zelf ligt er wel als kaart van wijsheid, ervaring, zelfzekerheid, jullie crisis lijkt meer it een soort verveling terwijl jullie dit prima kunnen oplossen als jullie dat willen...



Veel sterkte!
quote:MsWhiskers schreef op 17 april 2017 @ 09:52:

Ik heb ook wel een vraag over zoektocht naar een woning.



Heb de afgelopen week een afwijzing gehad en mijn vraag is of ik op korte termijn wel goed nieuws ga krijgen?Het patroon wat ik krijg duidt op doorzetten, slim en enalytisch te werk gaan en dan zal je uiteindelijk het juiste huis voor jou krijgen wat ook echt als een beloning voor je geduld zal voelen...maar goed dat je dit huis niet kreeg anders had je die mis gelopen..zo'n patroon
Klaar
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 17 april 2017 @ 09:55:

[...]





Het werkt in het voordeel om je angsten serieus te nemen en te bespreken, of ze terecht zijn is niet zeker maar het is belangrijk om ze te delen.

Het is in je nadeel om te denken aan een frisse start, alles wegvegen en opnieuw beginnen lost dit niet op.

De uitkomst is voor mij wat kryptisch in materieel opzicht een davies of adviseur die leidt tot een keuze maken uit meerdere opties, er zit 1 juist keuze tussen en die leidt tot het vervullen van je wensen..



De relatie zelf ligt er wel als kaart van wijsheid, ervaring, zelfzekerheid, jullie crisis lijkt meer it een soort verveling terwijl jullie dit prima kunnen oplossen als jullie dat willen...



Veel sterkte!Dank je wel! Is er ook zicht op welke termijn ik aan moet denken?
Dag Tomcat,



Komt er nog een leuke vent op mijn pad? En ga ik daar dan voor open staan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, heb je een advies voor mij met betrekking tot mijn opleiding? Maak ik de juiste keuze?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen?

Wat zeggen ze over mijn relatie, en zijn er ontwikkeling op werkgebied?



Groetjes dekdbed
quote:tomcat schreef op 17 april 2017 @ 09:42:

[...]





Hij huilde veel vanwege een nare ervaring die hij moeilijk achter zich kon laten, zodra hij in staat was om zich op de toekomst te richten was het over.

Je zorgt prima voor hem in primaire behoefte zin, hij is veilig, warm, goed gevoed en het werkt zelfs in het nadeel als je denkt dat er zaken zijn op dit gebied die hij tekort komt.

Het werkt in het voordeel als je in mentale/spirituele/psychische zin hem iets meer kunt geven, ik weet niet hoe oud hij is en hoeveel hij aan kan geven maar in die hoek aandacht geven.

De waarschijnlijke uitkomst is overvloed voor je zoon, hij komt niets tekort.



Ontzettend bedankt Tomcat! Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat je gereageerd had. Je reactie herken ik, in de zin van een zware bevalling. Zoon is nu 2 en hij lijkt sinds kort meer vertrouwen in zijn omgeving te hebben. Bedankt ook voor de geruststelling dat ik echt echt echt goed genoeg voor hem zorg. Mag wat minder krampachtig denk ik.

Kun je het volgende gedeelte wat nader toelichten?: 'Het werkt in het voordeel als je in mentale/spirituele/psychische zin hem iets meer kunt geven'

Waar moet ik aan denken?
quote:bladie schreef op 17 april 2017 @ 10:37:

[...]





Ontzettend bedankt Tomcat! Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat je gereageerd had. Je reactie herken ik, in de zin van een zware bevalling. Zoon is nu 2 en hij lijkt sinds kort meer vertrouwen in zijn omgeving te hebben. Bedankt ook voor de geruststelling dat ik echt echt echt goed genoeg voor hem zorg. Mag wat minder krampachtig denk ik.

Kun je het volgende gedeelte wat nader toelichten?: 'Het werkt in het voordeel als je in mentale/spirituele/psychische zin hem iets meer kunt geven'

Waar moet ik aan denken?Niet zo heel zwaar denk ik hoor, gezien de leeftijd in de hoek van hem helpen met sociale interactie, ruimtelijk inzicht, snappen hoe de wereld werkt.. Een beetje in de hoek van met hem spelenderwijs dingen laten snappen als blokken stapelen en dat dat torentje dan weer om kan vallen, autootjes die van een baantje afrijden als je ze er op zet, tegen hem praten, emoties benoemen als hij lacht of huilt. Dingen benoemen als je op straat met hem loopt, auto, bus, hond, eendjes e.d. en vertrouwen geven dat hij zelf ook dingen alleen kan doen en beinvloeden in de wereld, een beetje de gebruikelijke dingen waar kinderen van die leeftijd behoefte aan hebben.
quote:tomcat schreef op 17 april 2017 @ 09:44:

[...]





Wat jammer..ik vind dit soort vragen ook echt moeilijk omdat ik dan zelf graag een positief antwoord wil geven..ik moet leren om de vraag anders te stellen dan wel meer afstand te houden..nu zoek ik teveel het positieve bij zulke vragen



Geen probleem hoor! Het is ook een moeilijke vraag!



Mag ik er nog 1 vragen over kind?

Kind 4 jaar veel last van driftbuien en snel afgeleid. Zijn we op de goede weg qua opvoeding en ondersteuning?

Gaat hij het redden of toch meer onderzoek nodig.



Kind 2 jaar verdenken we van hetzelfde als kind 4 jaar heeft. Hoe het nu al in goede banen leiden.



(Ik zet er even expres niet bij wat kinderen hebben om je juist geen gevoel te geven dat het positief moet zijn)



Vind dit altijd zeer intressant verder dan magnetiseren en mensen hun kwalen weg halen kom ik zelf niet ????
Tomcat, wil jij een legging voor me doen?



Het zit zo: ik heb hersens genoeg, maar nog nooit een opleiding afgemaakt op mijn middelbare school na. Nu is er een opleiding waar ik interesse in heb. Is dat een goed idee voor nu en de toekomst of moet ik toch een andere kant op?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 17 april 2017 @ 09:48:

[...]





Kan je wat concreter formuleren? Financieen zijn nodig voor je verhuizing? of wil je weten hoe de invloed van je financieen is op de kansen op een andere woning?



Sorry voor de onduidelijkheid. Poging 2!

Financien in het algemeen:

Tot juli heb ik momenteel zekerheid qua inkomen en de hoogte daarvan, hoe wordt de situatie?



Wat betreft de woning en financiën.

Het zit zo: verhuurder wil dat ik vrijwillig verhuis in zijn financieel voordeel. Ik wil vrijwillig verhuizen maar alleen met een financiele tegemoetkoming.

Specifieke vraag: Kan je iets zeggen over de financiele tegemoetkoming voor de verhuizing en misschien ook over de tijdsduur van deze situatie?
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat!

Ik heb via tinder iemand leren kennen die mij kriebels in mijn buik bezorgd. Kun jij een kaartje voor mij leggen om te kijken of het iets kan worden tussen mij en deze match?
Hoi Tomcat ,



Zou je voor mij een kaartje willen leggen? , ik verwacht nog de nodige afscheidsmomenten van mijn geliefde katten, maar ik droom ook heel veel over verhuizen en heb het sterke gevoel dat dit jaar eindelijk heel veel zaken op een plek vallen.
1 keer is wel leuk genoeg
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, voor mij graag!



Ik heb vorig jaar op heel toevallige manier iemand ontmoet, het leek wel alsof het universum er een handje in had. Toch is het van een echte live ontmoeting nooit gekomen. Kan deze persoon niet uit mijn hoofd zetten en twijfel wel eens of ik niet alsnog een poging zou moeten wagen. Wat zeggen de kaarten? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat,



Zou je voor mij een kaartje kunnen leggen?

Ik heb twee vragen:

1. Ik ben al een hele tijd aan t klooien met werk (vind steeds niet de juiste plek) twijfel over opleiding. Doen of niet? Wat zeggen de kaarten?

2. Is mijn dochtertje tevreden met de zorg en opvoeding die ze krijgt? Kan ik haar extra's bieden?



Ik ben heel benieuwd
Goedemorgen Tomcat,



Op dit moment zit ik erg slecht in mijn energie. Dit uit zich doordat ik voor allerlei kleine dingen bang word. Ook

hebben we het financieel wat zwaar op dit moment, dat werkt bepaald niet mee.



Wanneer voelt het leven weer wat minder zwaar en wat kan ik daar zelf aan doen?
Hoi Tomcat,

Speciaal hiervoor geregistreerd.

Mijn vriend heeft volgende week een sollicitatie gesprek. Hoe gaat dit uitpakken? Heeft hij een kans van slagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven