Entertainment alle pijlers

Wat doen 1e paasdag

16-04-2017 09:58 45 berichten
--
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2018 13:18
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:PowerCube schreef op 16 april 2017 @ 10:24:

[...]



Hier in de Randstad is het 7 graden en stortregent het.Dat is niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
98% van winkels etc. Zijn dicht en terecht overigens. Morgen is alles weer open.
Ik ga ook de winkels niet in hoor, maar als die open willen zijn en klanten die willen bezoeken is dat ook hun goed recht. Feestdagen zijn niet meer zo heilig op vandaag hoor.
Ik ga zo lekker toeristen omver fietsen op de prinsengracht. Zal ze eens een "real Amsterdam experience" geven muhaha.
quote:Doorenvogels55 schreef op 16 april 2017 @ 11:09:

[...]





Dat is niet zo leuk.Lekker de haard aan, met kilo's paaseitjes en liters thee binnen handbereik. Ik vermaak me wel vandaag
ik was net met zoon (1) een stukje fietsen want hij was erg aan het jengelen thuis. en toen kwam ik tot de ontdekking dat de supermarkt open was dus we zijn even de winkel in geweest. spectaculair he. :p wel jammer van het druilerige weer trouwens.
quote:froufrou80 schreef op 16 april 2017 @ 11:15:

Ik ga zo lekker toeristen omver fietsen op de prinsengracht. Zal ze eens een "real Amsterdam experience" geven muhaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 16 april 2017 @ 11:15:

Ik ga zo lekker toeristen omver fietsen op de prinsengracht. Zal ze eens een "real Amsterdam experience" geven muhaha.



Kunnen ze lekker binnen op de SEH wachten in plaats van in de regen voor het Anne Frankhuis, aardig van je.



Je kunt altijd nog je kledingkast verticaal op kleur leggen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
De kat heeft een verzoek ingediend voor extra knuffels. Dus ik ga lezen, kleuren, misschien m'n nagels lakken en vooral veel thee drinken en paas-lekkers eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg straks visite en daarna wil ik ergens koffie gaan drinken ..gezellig samen met mijn man.
quote:Fleet schreef op 16 april 2017 @ 10:03:

Nee, zonder geinen. Mij lijkt een strandwandeling heerlijk (jammer genoeg wonen wij er echt ver vandaan, anders deed ik het meteen).Ga strandwandelen in Zeeland, drugspakketen paaseieren zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend een stukje gewandeld met vriend, zometeen gaan we een spelletje spelen.

Verder vermaak ik me met kleuren, lezen, muziek luisteren en de tv.

Hier helaas geen paaseitjes :(
Alle reacties Link kopieren
Lekker naar de Keukenhof of een meubelboulevard.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
[quote]Fleet schreef op 16 april 2017 @ 11:11:

Ik ga ook de winkels niet in hoor, maar als die open willen zijn en klanten die willen bezoeken is dat ook hun goed recht. Feestdagen zijn niet meer zo heilig op vandaag hoor.[/quote



Gaat mij er meer om dat het voor het personeel ook wel eens lekker is. Geen zondag werken is ook fijn.
Net verse eiersalade, film gekeken met de kinderen en verder lekker niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 16 april 2017 @ 11:09:

98% van winkels etc. Zijn dicht en terecht overigens. Morgen is alles weer open.



Mwah terecht? Als er mensen willen werken en als er mensen willen winkelen, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag?



Voor mij is het ook is niet anders dan op andere zondagen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 16 april 2017 @ 13:23:

[quote]Fleet schreef op 16 april 2017 @ 11:11:

Ik ga ook de winkels niet in hoor, maar als die open willen zijn en klanten die willen bezoeken is dat ook hun goed recht. Feestdagen zijn niet meer zo heilig op vandaag hoor.[/quote



Gaat mij er meer om dat het voor het personeel ook wel eens lekker is. Geen zondag werken is ook fijn.Genoeg die op zondag wel willen werken.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren alvast jongste zoon zijn verjaardag gevierd met de hele familie, dus vanmorgen nog wat opgeruimd. Verder met de IPad op de bank, Netflix aan en paasstol, eitjes en matzes binnen handbereik. Net een glaasje Sheridan ingeschonken en met man en jongste op de bank naar Formule 1 kijken. Kortom, lekker relaxen vandaag. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
De vraag was toch niet "wat gaan jullie doen / hebben jullie gedaan op 1e Paasdag?" ?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Doorenvogels55 schreef op 16 april 2017 @ 16:17:

[...]





Genoeg die op zondag wel willen werken.Vond ik vroeger heerlijk. Vijf uurtjes staan voor de prijs van 10!
De zee is groen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven