Lijf & Lijn alle pijlers

Korter ongesteld door cup?

17-04-2017 09:59 29 berichten
Kan het zijn dat je korter ongesteld bent als je een cup gebruikt (ipv tampons)? Volgens mij ben ik van 5 volle dagen naar 4 gegaan.



Eerst viel het me niet zo op, toen dacht ik: toeval, maar nu begint het me op te vallen.



Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Van 5 naar 4 dagen en soms zelfs maar 3.

Ik heb wel het idee dat ik in de eerste 2 dagen meer bloed verlies dan met tampons. Misschien idd dat vacuum???

Word ik gewoon leeggezogen?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
ze moeten het ding the vampire noemen
Alle reacties Link kopieren




Ik merk geen verschil in mijn cyclus maar vind het wel heel fijn dat je zo weinig hoeft te verschonen. Ben nu 2 jaar aan de cup en ik ga nooit meer terug naar tampons.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 17 april 2017 @ 11:52:



UIthalen kan bloederig zijn, maar je wordt er handiger in en je wast toch sowieso je handen na toiletbezoek. Ik vind het wel lastig als ik een toilet tref waarbij het fonteintje buiten de deur is, dan kun je de cup niet omspoelen. Voor dat soort situaties gebruik ik nog soms wegwerptampons. Maar thuis en op mijn werk kan ik gewoon op het toilet de cup uitspoelen.ik neem inmiddels een flesje water mee naar het toilet om uit te spoelen omdat het idee van tampons me inmiddels zo enorm tegenstaat haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven