Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:krullenbol90 schreef op 17 april 2017 @ 12:37:

[...]





Ik gebruik tegenwoordig TIGI Curlesque Curls Rock Amplifier en dat werkt super!Ja. Die gebruik ik ook. Geweldig spul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 17 april 2017 @ 12:01:

[...]





En? Heb je het inmiddels al gebruikt?Ja al 2 keer. Zie natuurlijk nog geen resultaat maar het spul laat zich makkelijk opbrengen en prikt niet dus ik ga er gerust mee door.
Alle reacties Link kopieren
Mijn wimpers zijn ook al langer, na drie weken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Helaas niet goed voor de portemonnee. Heeft iemand nog een gouden tip voor een mascara? Liefst niet waterproof, die krijg ik er altijd zo lastig af.
Alle reacties Link kopieren
In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.Ik draag altijd waterproof mascara wat dus lastig te verwijderen is. Met oliepads van de etos gaat het supermakkelijk! En ze prikken niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 17 april 2017 @ 10:28:

[...]



https://www.boozyshop.nl/ ... xoGE51ROueXa1VRoC8Kvw_wcB

Deze werkt goed ik gebruik nu de groene voor mijn couperose.Hoe werkt dit precies? Ik heb ook blauwe kringen onder mijn ogen en krijg het nooit weg met concealer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 17 april 2017 @ 14:14:

Mijn wimpers zijn ook al langer, na drie weken.Welke gebruik je?
quote:djengaz schreef op 17 april 2017 @ 11:16:

Geweldig idee dit topic. Heb al veel producten willen bestellen maar toch m'n hebberigheid onder controle kunnen houden

Behalve die tandpasta, door roken en koffie toch wel verkleurde tanden en ik ben benieuwd wat het gaat doen. Dinsdag bezorgd!



Ik heb ook gelijk de Oral B whitening electrische tandenborstel erbij besteld. Heeft iemand ervaring met die whitening tandenborstels, werkt dat echt? PS ik gebruik nu een handtandenborstel.



Frietmetmayo: Antiklit in het haar spuiten werkt erg goed. Ik heb veel verschillende soorten uitgeprobeerd maar blijf nu hangen bij Garnier Loving Blends Milde Haver Ontwarrende Spray. Sterke antiklit werking. Wassen, conditioner in laten werken 2 minuutjes en uit spoelen en op handdoekdroog haar sprayen en borstelen. Moet werken!



Ja, ik heb die borsteltjes meebesteld met de tandpasta, ik poetste al met een electrische tandenborstel maar dat polijstdingetje in die borsteltjes + Vitis whitening maakt je tanden echt in no-time stukken witter.

Valt echt op want ik heb nu al tig keer de vraag gehad of ik mijn tanden heb laten bleken. Ik zie het zelf ook en heb spijt dat ik geen 'voor' en 'na' foto's heb gemaakt want zulke verkleurde tanden had ik niet maar nu zijn ze echt oogverblindend wit geworden.

Doe me een lol en maak een voor- en na foto; ik ben echt benieuwd hoe het er bij anderen uitziet



Ik dacht ook eerst tsja als je je tanden nooit goed poetst zal je wel verschil zien maar echt het is verbijsterend wat dat spul doet en zeker icm de whiteningborsteltjes. Die whiteningborsteltjes wilde ik toch al kopen op aanraden van een vriendin die net als ik veel koffie drinkt; samen met die tandpasta weet je niet wat je ziet al na 1x poetsen en na een paar dagen zei iemand hier zelfs: huh je poetst toch nog maar net met dat spul? Nou zo snel zie je dus écht verschil. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Doe graag ook een duit in het zakje: ik heb super fijn en dun haar met een slag, een periode terug veel haaruitval gehad. Ik heb tig shampoos uitgeprobeerd en ben nu super tevreden over revivogen bio cleansing shampoo (100% natuurlijk). Het is niet goedkoop, maar heb sedertdien meer volume en krul. Tevens ben ik erg tevreden over het al eerder bejubelde Weleda haver masker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.Die blauw-witte olie-water van Lancome (bifacil?) is heel goed maar niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.Alles met 2 componenten, water en olie. Ik had jaren die van l'oreal, maar die van kv eigen merk werkt net zo goed. Op een watje doen, paar seconden tegen je wimpers aanhouden en daarna pas 'wrijven'. Ik breng mascara aan 'aan de binnenkant' van mijn wimpers, dus eraf halen wrijf ik ook mijn wimpers over mijn ooglid ipv naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
Goed schudden voor gebruik zodat het mengt
Alle reacties Link kopieren
quote:lattebak schreef op 17 april 2017 @ 14:57:

Leuk topic! Helaas niet goed voor de portemonnee. Heeft iemand nog een gouden tip voor een mascara? Liefst niet waterproof, die krijg ik er altijd zo lastig af.Had ik eerder al genoemd : Max Factor False Lash Effect Voluptuous Mascara. Maakt je wimpers dikker, krult mooi en spreidt je wimpers. Is niet de waterproofvariant, want die vind ik altijd zo hard worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.L'oréal zachte Oogreinigingslotion - Waterproof. Ik schud hem goed, doe een beetje op een wattenschijfje en houd dit even tegen de onder- en bovenkant van mijn wimpers en wrijf er daarna heel zachtjes overheen. Werkt perfect en laat geen oliewaas achter. Ik heb zelf nogal gevoelige ogen, maar heb hier geen last mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensheart schreef op 17 april 2017 @ 16:08:

[...]



Alles met 2 componenten, water en olie. Ik had jaren die van l'oreal, maar die van kv eigen merk werkt net zo goed. Op een watje doen, paar seconden tegen je wimpers aanhouden en daarna pas 'wrijven'. Ik breng mascara aan 'aan de binnenkant' van mijn wimpers, dus eraf halen wrijf ik ook mijn wimpers over mijn ooglid ipv naar beneden.Die van KV heb ik ook geprobeerd, maar ben toch weer terug gekomen op L'oréal .
Ik haalde mijn mascara altijd af met een beetje warm water op een wattenschijfje en dan olijfolie, daar bleven mijn wimpers altijd sterk en lang van en ook geen problemen met wallen onder mijn ogen, want de olijfolie voedt de huid en maakt het stevig. Overigens olijfolie van de drogist, niet de olie om te koken.
Het is geen specifiek merk wat ik nu benoem en ik weet ook eigenlijk niet of het echt hier thuis hoort, maar ik gebruik sinds kort een menstruatiecup (ipv tampons) en ben er erg enthousiast over!! Er zijn ook aparte specifieke topics hierover, dus mocht je er meer over willen zou ik daar zeker eens gaan lezen. Of hier je vraag stellen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Muisje32 schreef op 17 april 2017 @ 17:29:

Het is geen specifiek merk wat ik nu benoem en ik weet ook eigenlijk niet of het echt hier thuis hoort, maar ik gebruik sinds kort een menstruatiecup (ipv tampons) en ben er erg enthousiast over!! Er zijn ook aparte specifieke topics hierover, dus mocht je er meer over willen zou ik daar zeker eens gaan lezen. Of hier je vraag stellen :-)Gebruik dit ook. Vind dit stukken prettiger dan tampons of maandverband.
Alle reacties Link kopieren
Dat gebruik ik ook al weer zo'n jaar of 3,die menstruatiecup.Nooit meer wat anders.Echt ideaal.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Bestaardigopzich schreef op 17 april 2017 @ 15:44:

[...]





Ja, ik heb die borsteltjes meebesteld met de tandpasta, ik poetste al met een electrische tandenborstel maar dat polijstdingetje in die borsteltjes + Vitis whitening maakt je tanden echt in no-time stukken witter.

Valt echt op want ik heb nu al tig keer de vraag gehad of ik mijn tanden heb laten bleken. Ik zie het zelf ook en heb spijt dat ik geen 'voor' en 'na' foto's heb gemaakt want zulke verkleurde tanden had ik niet maar nu zijn ze echt oogverblindend wit geworden.

Doe me een lol en maak een voor- en na foto; ik ben echt benieuwd hoe het er bij anderen uitziet



Ik dacht ook eerst tsja als je je tanden nooit goed poetst zal je wel verschil zien maar echt het is verbijsterend wat dat spul doet en zeker icm de whiteningborsteltjes. Die whiteningborsteltjes wilde ik toch al kopen op aanraden van een vriendin die net als ik veel koffie drinkt; samen met die tandpasta weet je niet wat je ziet al na 1x poetsen en na een paar dagen zei iemand hier zelfs: huh je poetst toch nog maar net met dat spul? Nou zo snel zie je dus écht verschil. Succes!

Zijn dat deze borstels?



https://www.wehkamp.nl/el ... IjxoKH6q9MCFZuLdwodZ_UHYg



En welke tandpasta is het precies?
quote:Enmascarar schreef op 17 april 2017 @ 18:55:

[...]



Zijn dat deze borstels?



https://www.wehkamp.nl/el ... IjxoKH6q9MCFZuLdwodZ_UHYg



En welke tandpasta is het precies?

Staat ook in het stukje dat jij quoot ;)

Vitis whitening
quote:Pretzel66 schreef op 17 april 2017 @ 19:02:

[...]



Staat ook in het stukje dat jij quoot ;)

Vitis whiteningOch ja stom! Zie het! Sorry!
quote:Sensheart schreef op 17 april 2017 @ 16:08:

[...]



Alles met 2 componenten, water en olie.

Inderdaad; ik heb die van nivea en die is echt super. Waterproof gaat er ook zo af. Half blauwe, half witte vloeistof
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.

Al een paar jaar zweer ik bij deze:







Ik gebruik die met lotion omdat ik de andere te vet vind. Zitten 100 pads in een potje voor € 1,79

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven