Jack Russel heeft kind en vrouw gebeten

17-04-2017 15:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Jack Russel heeft gebeten, ik ben in shock. Ze stond voor de winkel en ergens is het misgegaan. Heb het gezien, staat op mn netvlies. Wie kan hier iets over zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Wij waren er niet bij... dus jij ben de enige die er iets over kan Zeggen
Alle reacties Link kopieren
Wat moeten we hier over zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er daarna gebeurd?
Dan had je hem wat beter moeten opvoeden. Begin daar eens mee.
Alle reacties Link kopieren
Je had haar vast gebonden en zo de winkel in gegaan? En andere wilden aaien? Zo iets?
Gewoon in je broek houden, dat ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 17 april 2017 @ 15:36:

Dan had je hem wat beter moeten opvoeden. Begin daar eens mee.Als ze voor de winkel vast stond hoeven vreemde niet te aaien. ( als het zo is gegaan)
Muilkorf kopen maar.
Alle reacties Link kopieren
Het ging mis toen Jackie de Hema worst uit de tas zag bungelen.
quote:froufrou80 schreef op 17 april 2017 @ 15:36:

Dan had je hem wat beter moeten opvoeden. Begin daar eens mee.Een hond kan prima opgevoed zijn en toch bijten. Gewoon omdat iemand aan zijn oren trekt, aandacht afdwingt, hem pijn doet... M.a.w. erg kort door de bocht jouw reactie.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer de hond thuis laten als je boodschappen gaat doen.
Tja je hond mag zich verdedigen als kind hond aan het mishandelen was en de vrouw haar kind wilde beschermen.
Alle reacties Link kopieren
Het waren vast hele vervelende mensen. Honden voelen dat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vraag je rijke vriend om hulp bij de afhandeling.

Of zeg ik nu iets heel gemeens
quote:viva-amber schreef op 17 april 2017 @ 15:42:

Het waren vast hele vervelende mensen. Honden voelen dat.



Hond?

O, had ik het dan even verkeerd begrepen
Alle reacties Link kopieren
Er zijn maar weinig honden die zomaar zonder reden bijten. Weet je wat de aanleiding gaf? Voortaan je hondje niet meer alleen ergens achter laten waar ook andere mensen en dieren kunnen zijn, zoals bij de supermarkt. Een lieve peuter die de hond een aai over de bol wil geven vinden wij als mensen vaak onschuldig. Maar het kan bedreigend over komen en dan is een ongeluk snel gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg!

Ik hoop dat je het direct goed hebt afgehandeld: hulp bieden, je gegevens overhandigen ivm verzekering etc. Vervolgens zou het je netjes staan om ze zo snel mogelijk dmv bijv. een bloemetje, bonbons of teddybeer je excuses aan te bieden en als de angst/verwondingen ernstig zijn ook later nog contact op te nemen om te vragen hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hond niet meer voor een winkel vast binden. Beter breng je hond even thuis. Geen kans op bijtincidenten of diefstal.



Situatie dus voorkomen.

En met een gedragstherapeut in contact gaan voor een goede observatie om te zien of er meer in zit en zo nodig er op trainen en advies krijgen.



En hopen dat ze geen aangifte doen, kan je in ergste geval je hond kosten..
..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:45:

Dus een peuter en moeder zijn tegelijk gebeten? Heb jij een super hond ofzo?
...
Een Jack Russel hapt ook wel eens uit angst. Waarschijnlijk voelde hij zich bedreigd en beet toen. Ik zou hem voortaan niet meer meenemen als je boodschappen gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:little_angel89 schreef op 17 april 2017 @ 15:45:

Hond niet meer voor een winkel vast binden. Beter breng je hond even thuis. Geen kans op bijtincidenten of diefstal.



Situatie dus voorkomen.

En met een gedragstherapeut in contact gaan voor een goede observatie om te zien of er meer in zit en zo nodig er op trainen en advies krijgen.



En hopen dat ze geen aangifte doen, kan je in ergste geval je hond kosten..En terecht.
Alle reacties Link kopieren
Als het een pitbull achtige hond was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Nu is het een klein hondje en gebeurt dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven