Jack Russel heeft kind en vrouw gebeten

17-04-2017 15:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Jack Russel heeft gebeten, ik ben in shock. Ze stond voor de winkel en ergens is het misgegaan. Heb het gezien, staat op mn netvlies. Wie kan hier iets over zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de vrouw en het kind?
If accidentally read, induce vomiting.
quote:granny71 schreef op 17 april 2017 @ 15:58:

Als het een pitbull achtige hond was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Nu is het een klein hondje en gebeurt dat niet.Het leven is niet eerlijk.
quote:granny71 schreef op 17 april 2017 @ 15:58:

Als het een pitbull achtige hond was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Nu is het een klein hondje en gebeurt dat niet.Denkbeeldige hondjes brengen niet zoveel schade toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 17 april 2017 @ 16:11:

[...]



Denkbeeldige hondjes brengen niet zoveel schade toe.Nou weerwolven hebben hier anders voor heel wat schade (slapeloze nachten) gezorgd hoor.
Ik snap zoiezo niet dat je je hond alleen buiten laat staan, terwijl je zelf de winkel ingaat om boodschappen te doen.

Ik zou mijn hond nooit alleen buiten laten staan.

Ten eerste omdat ik wil zien wat ze doet en ik het niet verantwoordelijk vind.

En ten tweede omdat ik niet wil dat ze ineens meegenomen wordt door een of andere gek.



Dus tjah..Eigen schuld.Nu mag je het ook oplossen.
...
quote:7102 schreef op 17 april 2017 @ 15:37:

[...]



Als ze voor de winkel vast stond hoeven vreemde niet te aaien. ( als het zo is gegaan)



Sommige mensen zijn onwetend en weten niet dat je niet zomaar een hond kan aaien.Waarschijnlijk dachten ze ach wat lief,aaide ze hem en beet de hond.

TO had dit kunnen voorkomen door gewoon de hond thuis te laten terwijl ze een boodschap ging doen.
Jack Russels zijn niet altijd de liefste honden. Ik heb er zelf ook eentje.

Maar miss was je hondje bang omdat jij hem alleen achter liet op een onbekende plek en toen ze jouw hondje wilde aaien ging ie miss bijten.



Je moet ook niet je hondje alleen achter laten voor een winkel, laat hem lekker thuis!
Ik vind t erg asociaal om je hond vast te binden voor de ingang van een supermarkt. Niet voor de hond maar voor iedereen die erlangs moet. Niet iedereen is gediend van een blaffende of snuffelende hond. Bah.
Vreselijk. Ik zelf loop altijd met een grote boog om Jack Russels heen en kijk eerst wie het baasje is en welke indruk die mij geeft. Is het een oude eenzame man dan weet ik dat het oppassen geblazen is met een loslopende Jack Russel.

Niet te vertrouwen, afschaffen dat ras.
Zielig voor alle betrokken partijen.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar TO, hoe gaat het met die vrouw en haar kind? Zijn ze met de schrik vrijgekomen of hebben ze verwondingen? Is het de eerste kind dat je hond agressie (naar mensen) vertoont? Je zult wel geschrokken zijn.
Jack deed weer eens gek.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp eigenlijk niet zo goed dat die moeder zomaar een hondje gaat aaien met zo'n kleintje. Hier ook een peuter die gek is op hondjes, maar wij gaan ze nooit ongevraagd aaien!! En dan nog, altijd heel goed opletten! Je hebt ook van die types die beweren dat hún hond nóóit iemand zal bijten.
quote:ingelise schreef op 17 april 2017 @ 15:37:

Muilkorf kopen maar.Afmaken!
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 17 april 2017 @ 15:58:

Als het een pitbull achtige hond was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Nu is het een klein hondje en gebeurt dat niet.Tsja die geven over het algemeen ook meer schade als ze bijten en laten vaak niet los. Klein hondje is bijten en dan los meestal. Niet goed, maar minder gevaarlijk (nee niet ongevaarlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 17 april 2017 @ 17:12:

[...]



Afmaken!Die hond vroeg er niet om om geaaid te worden. Krijgt hij nog een spuitje op de koop toe ook.
quote:granny71 schreef op 17 april 2017 @ 15:58:

Als het een pitbull achtige hond was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Nu is het een klein hondje en gebeurt dat niet.

Ik ben het met je eens hoor.



Vastbinden van een hond ergens, waar dan ook, en dan zelf weglopen is onverantwoord. Indien de moeder van het kind het kind de hond liet aaien ook onverantwoord, van die betreffende moeder.



Toch is een hond die eenmaal gebeten heeft onbetrouwbaar. Ik zou niet meer voor hem instaan, en overigens sta ik nooit voor een hond in.

Wij hadden een kerel die echt de weg naar de koelkast ivm de worstplakjes voor je ging showen wanneer je ongevraagd en ongewenst in ons huis was komen opdagen.......en toch zei ik altijd heel stellig tegens mensen die vroegen of hond bijt ivm mogelijke aaipartij dat het nóg niet gebeurd was echter dat het nu eenmaal een dier is waarbij je nooit met 100% zekerheid of uitsluitsel kunt geven in deze.
quote:7102 schreef op 17 april 2017 @ 17:16:

[...]



Die hond vroeg er niet om om geaaid te worden. Krijgt hij nog een spuitje op de koop toe ook.Klopt, klinkt hard. Echter ieder zijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap überhaupt niet dat je je hond voor een winkel vastbind.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik er over kan zeggen? Wat een kutbeest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hond bijt 2 mensen en JIJ bent in shock?

Ik zou eerder denken dat die mensen in shock zijn.



Ik mag hopen dat je je verzekering al gebeld hebt?

Want alle dokterskosten ... dit kan wel es een "leuke rekening" (not) worden.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 18:18:

Je hond bijt 2 mensen en JIJ bent in shock?

Tsja. Als ze had geschreven dat het haar lekker niks kon schelen of dat ze zich de tering had gelachen was het ook niet goed geweest he.
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen hier weinig over zeggen TO. Wij weten niet wat er aan vooraf ging.

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken, net als de moeder en haar kind. Hoe gaat het met hen?
Alle reacties Link kopieren
Heftig hoor. Ik zou me vreselijk rot voelen als mijn hondje een kind zou bijten.

Maar ik zou me nog veel bozer maken als mijn kindje door een rothond gebeten is.

Ik leer mijn kind dat je een hondje dat je niet kent nooit zomaar mag aaien. Eerst aan het baasje vragen. Maar kleine kinderen hebben weinig impuls beheersing, en zo'n liefuitziend hondje is natuurlijk heel verleidelijk.

Als je hond niet te vertrouwen is moet je hem thuislaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven