Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat heel handig zou zijn is dat bij elke reactie van TO zelf bij de naam en avatar een vermelding zou moeten staan 'topic opener' of 'TO', zodat je weet dat dit de TO zelf is zonder steeds naar boven te hoeven scrollen.

Veel andere forums hebben deze voorziening.
Mods,



Sinds een tijdje krijg ik met enige regelmaat (dus niet continue) irritante reclame in beeld. Het irritante eraan is dat het over het account-gedeelte rechts boven in beeld heen gaat en ik pas naar m'n account kan als ik één of meerdere keren de pagina ververs (niet dat ik dat telkens wil, maar 't gaat om 't idee). Het gaat om de reclame van o.a. Licor 43 en T-mobile. Is hier een oplossing voor?

quote:Uiltje66 schreef op 14 april 2017 @ 19:54:

Andere reclame, zelfde probleem

[afbeelding]deze ja, zo irritant
Alle reacties Link kopieren
Modjes, allereerst een heel fijn Pasen gewenst.



Ook vandaag via meerdere browsers krijg ik het niet voor elkaar om mijn avatar aan te passen. Het entry field verdwijnt iedere keer en lijkt te worden overschreven door mijn motto. Eventueel kan ik een screenshot sturen, waar mag dat heen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Goedemiddag,



Het forum doet er heel lang over om te verbinden. Ligt dit aan mij of hebben meerde mensen hier last van?
Alle reacties Link kopieren
Verbinden gaat op de computer redelijk snel, maar die advertentie van de Bijenkorf vernachelt het hele uiterlijk, hij staat er dan als zwart witte transparante tekst door de postings heen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wat ik ook upload, mijn avatar blijft een rondje met bewegende strepen.

Of in ieder geval op mijn telefoon in verschillende browsers. (Safari, Chrome, Mozilla). Ik wil graag mijn gekozen ava, hoe fix ik dat?



Edit; ik heb ineens een ava.
quote:Uiltje66 schreef op 14 april 2017 @ 19:54:

Andere reclame, zelfde probleem

[img]http://i68.tinypic.com/15nkupx.png[/img]Ik heb dit probleem ook met verschillende reclames. Heel irritant. Kan er iets aan gedaan worden?
Geen idee of hier al iets over gezegd is: misschien een idee voor het nieuwe forum, een beveiligde verbinding?



https://support.mozilla.o ... as=u&utm_source=inproduct
quote:MarindaH schreef op 21 april 2017 @ 07:46:

Geen idee of hier al iets over gezegd is: misschien een idee voor het nieuwe forum, een beveiligde verbinding?



https://support.mozilla.o ... as=u&utm_source=inproductIk heb hierover al een paar keer een mail naar Viva gestuurd, geen antwoord op gekregen. Schijnbaar niet belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Gek word ik ervan ... van die advertenties (nu weer van Schiphol) die door mijn lijst van forumtopics heen blijft komen. Ik kan niet eens de topictitels lezen. In dit geval bij Entertainment.



NB: Ik lees op de iPad via Chrome.
Alle reacties Link kopieren
Mods, lezen jullie dit topic wel?
quote:Uiltje66 schreef op 21 april 2017 @ 19:33:

Mods, lezen jullie dit topic wel?Een keer per week ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:sallie68 schreef op 21 april 2017 @ 19:22: Gek word ik ervan ... van die advertenties (nu weer van Schiphol) die door mijn lijst van forumtopics heen blijft komen. Ik kan niet eens de topictitels lezen. In dit geval bij Entertainment.



NB: Ik lees op de iPad via Chrome.Zoiets heb ik de laatste tijd op de topics. De advertentie in het midden schrijft over een posting heen. Op een desk top computer.
Alle reacties Link kopieren
quote:sueann schreef op 23 april 2017 @ 01:20:

[...]

Zoiets heb ik de laatste tijd op de topics. De advertentie in het midden schrijft over een posting heen. Op een desk top computer.Zou zo fijn zijn als een moderator hier nu eens aan de gang mee zou gaan. Kom op dames en/of heren, het is maandag .... een nieuwe werkweek, nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde als bovenstaande gebruikers, de reclame komt over de reactie van een forummer te staan.
Alle reacties Link kopieren
En het ergste van dit alles is dat er een forum is, met een topic opgestart door de moderator, maar dat er geen enkele moderator op dit moment actief is op dit topic. De laatste reactie is bijna 2 weken geleden ....Jammer hoor!
Er begint net ineens vanuit het niets geluid te spelen van een reclame. Geen pop up, dus niet weg te klikken.
Ik heb een cookiemeldingsprobleem. Ik accepteer de cookies als ik op het forum kom en dat is voldoende. Tot ik ergens een reactie plaats. Daarna moet ik weer cookies gaan accepteren. Prima, tot ik weer ergens een reactie plaats. Moet ik weer cookies gaan accepteren. Niet het ergste in m'n leven of zo, maar wel een beetje irritant.
Alle reacties Link kopieren
Die bomenreclame loopt dwars over alles reacties heen, bloedirritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 03 mei 2017 @ 15:34:

Die bomenreclame loopt dwars over alles reacties heen, bloedirritant!



Melding is doorgegeven aan de juiste afdeling!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:nelicquele schreef op 03 mei 2017 @ 08:56:

Ik heb een cookiemeldingsprobleem. Ik accepteer de cookies als ik op het forum kom en dat is voldoende. Tot ik ergens een reactie plaats. Daarna moet ik weer cookies gaan accepteren. Prima, tot ik weer ergens een reactie plaats. Moet ik weer cookies gaan accepteren. Niet het ergste in m'n leven of zo, maar wel een beetje irritant.



Beste Nelicquele,



Zou je even een screenshot kunnen maken en naar ons willen mailen (forum@viva.nl) / hier willen plaatsen Dan pakken we het op.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 21 april 2017 @ 07:46:

Geen idee of hier al iets over gezegd is: misschien een idee voor het nieuwe forum, een beveiligde verbinding?



https://support.mozilla.o ... as=u&utm_source=inproduct



Beste MariandaH,



We hebben je suggestie doorgegeven!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 16 april 2017 @ 11:06:

Wat heel handig zou zijn is dat bij elke reactie van TO zelf bij de naam en avatar een vermelding zou moeten staan 'topic opener' of 'TO', zodat je weet dat dit de TO zelf is zonder steeds naar boven te hoeven scrollen.

Veel andere forums hebben deze voorziening.



We hebben je bericht doorgegeven, dankjewel voor de suggestie.

Edit: we horen net dat dit in het nieuwe forum is ingebouwd.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 16 april 2017 @ 20:21:

Modjes, allereerst een heel fijn Pasen gewenst.



Ook vandaag via meerdere browsers krijg ik het niet voor elkaar om mijn avatar aan te passen. Het entry field verdwijnt iedere keer en lijkt te worden overschreven door mijn motto. Eventueel kan ik een screenshot sturen, waar mag dat heen?



Beste Soetkees,



Je kunt ons altijd mailen op foum@viva.nl. Dan kunnen we je verder helpen!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven