Lijf & Lijn alle pijlers

Streepje scheren

20-01-2013 10:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijgen jullie een mooi recht streepje?



Zelf scheer ik altijd alles helemaal kaal, maar mijn nieuwe vriend heeft gevraagd of ik een keer een streepje wil laten staan. Ik heb het geprobeerd en tijdens het scheren (onder de douche) ziet het er ook wel goed uit, maar als ik dan in de spiegel kijk, lijkt het meer op een soort slang dan op een mooi recht streepje. Wie heeft er tips!



En kan je wel een streepje maken met alleen scheren of heb je daar hars of zoiets voor nodig?
Eh..tja, hoe doe ik dat. Gewoon vanaf de zijkant scheren, dwars dus. Dikte van streep bepalen en dan van links naar rechts scheren ipv van boven naar beneden. En aan de andere kant hetzelfde.
Oefenen?



Ik ga altijd steeds een stukje dunner, zeg maar. En ik trek altijd de huid goed strak zodat ik kan zien of ik per ongeluk een 'bochtje' heb geschoren. En ik check het idd altijd even in de spiegel en dan werk ik het evt nog wat bij.



Oh en als hij eenmaal staat dan staat ie. Dus dan kun je gewoon je eerdere werk bijhouden en dan wordt het makkelijker
Alle reacties Link kopieren
Ik leg altijd mijn vinger precies in het midden. Alles er omheen scheer ik weg. Blijft altijd een heel netjes streepje over
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Scheiding maken. Mijn haar is dun daar, dus dat gaat bij mij makkelijk. Ik weet niet hoe het met jou zit daar beneden...
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
haha, raar onderwerp. Je kan trouwens ook de scheidslijn tussen kale plek en haar wat vager maken door daar wat haren tussenuit te epileren en wat er nog staat kort te knippen tot hooguit een centimeter.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hoop werk, zo'n streepje
Alle reacties Link kopieren
bikinilijn-ontharingscreme werkt m.i. prima en die van Kruidvat ruikt ook wel lekker maar het moet wel enige minuten inwerken.
it's a big club and you ain't in it
Vanaf de zijkant zoals Ivetje al schreef.
Alle reacties Link kopieren
met harsen ! "makkelijker" dan scheren en geen risico op sneetjes of bloeden
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu helemaal kaal (makkelijk, sexy en fris) maar heb inderdaad ook een lover gehad die hield van een heel smal streepje. Ik maakte die door de steel van een tandenborstel op mijn venusheuvel te leggen en dan alles eromheen weg te halen. Kreeg je een perfect streepje.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig hier blauw van het lachen. Vinger, tandenborstel, hars. Ik doe het zoals Ivetje zegt. Klaar in een minuut zonder enig hulpmiddel.Streepje is een centimeter of acht lang. Daar krijg ik zelfs met opzet geen bocht in. Het is toch geen raketwetenschap?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met lijm er op, minuutje laten drogen en dan als een bezetene alles er af trekken. Wordt je hard van.
Alle reacties Link kopieren
Vriend hier houdt ook niet van kaal. Hij vind dat afschuwelijk. dus ook een streepje. Ik doe het op gevoel en werk het elke ochtend onder de douche gewoon even bij. Als ie inderdaad eenmaal staat dan heb je er niet veel werk meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Welk scheermes gebruiken jullie hierbij? Ik deed tot nu toe altijd kaal en wil nu voor een streepje gaan, ik heb zo een venus mesje met kussentje...het nare daarvan is dat je niet kunt zien waar het mesje precies zit als je scheert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven