Geld & Recht alle pijlers

Belastin al gestort?

18-04-2017 09:37 42 berichten
Ik keek net op mijn rekening en zag dat ik de teruggave van de Belastingdienst nog niet binnen heb, man ook niet

Zou 't druk zijn bij de banken na 't Paasweekend? Heb het geld niet 'nodig' maar het viel me gewoon op Normaal staat het er 's morgens al heel vroeg op. Stort het dan meteen naar de spaarrekening, die moet nu maar ff wachten dan.



Jullie al wel gestort gekregen?



Typo in de titel, belastinG natuurlijk ;)
Voorlopige maandelijkse teruggaaf?
Jep
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb het ook nog niet binnen (Rabobank). En ik heb het wel nodig, net terug van een weekend Londen, dus het geld is op
Alle reacties Link kopieren
Wel binnen vanmorgen vroeg al (ING)
Alle reacties Link kopieren
Overigens was m'n autoverzekering vanochtend in alle vroegte al wel afgeschreven, dus dat lukte dan weer wel blijkbaar..!
Komt ws vanmiddag rond 1 uur, of net erna.
Ik heb ING en het staat er altijd heel vroeg al op. Nouja wie weet komt het nog vandaag.



Nienke dan is het balen, als je er op zit te wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyjo schreef op 18 april 2017 @ 09:43:

Ik heb ING en het staat er altijd heel vroeg al op. Nouja wie weet komt het nog vandaag.



Nienke dan is het balen, als je er op zit te wachten





Ze zullen t vast in batches doen.. na 12en of na 2en nog eens kijken. Ik met ING heb t wel

Al
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nienke- schreef op 18 april 2017 @ 09:40:

Overigens was m'n autoverzekering vanochtend in alle vroegte al wel afgeschreven, dus dat lukte dan weer wel blijkbaar..!vergelijkbare frustraties alle incasso's gaan er af.... :(
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nienke- schreef op 18 april 2017 @ 09:40:

Overigens was m'n autoverzekering vanochtend in alle vroegte al wel afgeschreven, dus dat lukte dan weer wel blijkbaar..!Bankkosten worden altijd ook gewoon afgeschreven tijdens de feestdagen..
is binnen, ook ING
Alle reacties Link kopieren
Jep, binnen.



Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat transacties niet in het weekend en op feestdagen verwerkt kunnen worden. Dat is toch niet meer van deze tijd?
Spreuken 18:2
quote:Satchel schreef op 18 april 2017 @ 09:50:



Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat transacties niet in het weekend en op feestdagen verwerkt kunnen worden. Dat is toch niet meer van deze tijd?



Dit.



Rabo nog niet binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook echt niet dat alles gewoon nog stil ligt in 't weekend en met feestdagen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hm al wel ING'ers die het binnen hebben. Man en ik hebben ook beiden ING.



Volgens de bank (las ik vorige week op facebook) ligt het niet aan hun maar aan het internationale betalingsverkeer waardoor op weekenden en feestdagen niks verwerkt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Rabo, nog niet binnen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Rabo en nog niet binnen.
Alle reacties Link kopieren
ABN nog niet ontvangen
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 18 april 2017 @ 09:50:

Jep, binnen.



Overigens vind ik het te belachelijk voor woorden dat transacties niet in het weekend en op feestdagen verwerkt kunnen worden. Dat is toch niet meer van deze tijd?



Dat heeft de Volkskrant vrijdag uitgelegd.



In 2019 zal het veranderen. Dan wordt iedere dag de betalingen verwerkt, ook in het weekend
Alle reacties Link kopieren
Wij ook nog niet
Hebben degenen met een andere bank dan ING het wel altijd 's morgens al? Belasting stort via ING dacht ik, dan duurt het altijd wat langer toch?
Alle reacties Link kopieren
bij mij ook binnen hoor.. ook ING.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je geld terug krijgt ipv te miepen waarom banken niets verwerken tijdens de feestdagen. Toch met andere betalingen ook geen issue
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 18 april 2017 @ 10:05:

[...]





Dat heeft de Volkskrant vrijdag uitgelegd.



In 2019 zal het veranderen. Dan wordt iedere dag de betalingen verwerkt, ook in het weekend



voor de nieuwsgierigen:



http://www.volkskrant.nl/ ... -niets-aan-doet~a4486656/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven