1. Ik heb een probleempje. Ik wil graag een programma terugkijken dat wordt uitgezonden op bbc1. Dat kan met IPlayer, maar niet buiten de UK, dus ook niet in Nederland. Heeft iemand een tip over hoe ik dit kan omzeilen?
Log nu in om te reageren
  1. Ja, maar dat is allemaal illegaal, dus dat mag ik hier niet neerzetten.

It's never too late to be what you might have been
  2. Google op 'bbc programma gemist'.

Je bent zelf een theepot
  3. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

4. Ik wou zoiets ook doen laatst. Je moet dan een VPN downloaden zodat de website 'denkt' dat je de website bezoekt vanuit de UK.

Ik ben echter een totale leek op gebied van downloaden dus verder dan dat ben ik niet gekomen X-D

Renaissance, jij zegt dat het illegaal is, maar er zijn wel allemaal VPN apps (legaal) te verkrijgen via de Apple app-store op mijn macbook. Of is dat iets anders?

Vivo per lei
  5. Geen idee hoe dat zit met die apps panda.

6. De bbc iplayer is te downloaden voor NL en België, er is e hter maar weinig gratis content

Je bent zelf een theepot
  7. Oké. Ik kijk nog even verder.
  8. Ik heb je een pb gestuurd.

9. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

10. Je kan een Engelse VPN gebruiken om het programma te kunnen zien.
    anoniem23042017 wijzigde dit bericht op 17-04-2017 19:31 met 43%
  11. Het is me gelukt!
    Via instructiefilmpje op youtube.
    VPN-gegevens ingevoerd. Ik snap het niet echt, maar het werkt!
  12. Welke VPN heb je uiteindelijk gebruikt? Of mag ik een link naar dat instructiefilmpje?
    Ben nu ook wel benieuwd!

Vivo per lei