Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Het voelt inderdaad als maandag DB! Hier ook water.



Nee BE het gaat om 1 persoon. Kan er verder niet publiek op ingaan helaas.

Haha die zin



Hulpverlening heeft net gebeld, ik weer in tranen. Gelukkig is er vanavond voetbal en de was (met joggingbroek!!) is bijna klaar.
Alle reacties Link kopieren
Lekker in jogingbroek op de bank dan Blue!



Blueeyes,gefeliciteerd!



Kinderen eten aardappeltjes uit de oven,snijbonen en een filetlapje.Voor mezelf een runderhamburger met rucola,rode ui en oude kaas.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Coetje. Hoe was je dag vandaag?



De wasrekken hangen weer mooi vol. En joggingbroek hangt te drogen op de verwarming Dan kan ik hem vanavond hopelijk weer lekker aan!



Heb nog veel pijn maar volgens mij loop ik weer iets beter.
Alle reacties Link kopieren
BL ik hoop dat je leven snel weer kwaliteit krijgt. Wat voor bacterie heb je eigenlijk?

Ik weet niet hoe het is om in jouw situatie te zitten, maar kan me goed voorstellen dat je (veel) klaagt. Zou ik ook hebben. Ik vraag me toch af hoe sommige mensen met b.v. kanker zo optimistisch kunnen blijven. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen moest het me ooit treffen. Mezelf kennende ben ik gauw uit het veld geslagen. Ik vind kwaliteit van het leven heel belangrijk.
Oe, lekker BL, warme joggingbroek!! Trouwens, misschien helpt het ook als vriend been masseert?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de knuffel hondenmens. Klagen zit sowieso wel in me helaas, maar deze situatie maakt me gewoon gek. Ook het idee, dat 1 val zulke verregaande gevolgen kan hebben...



Dat doet vriend ook BE misschien dat het daardoor nu ook wat beter gaat met lopen. En i warme zachte joggingbroek.
Alle reacties Link kopieren
O en het betreft een darmbacterie, sorry had even over je vraag heen gelezen. Het stomme is dat ik, toen ik dat hoorde mezelf ook meteen verwijten begon te maken. Ik ben altijd zo schoon en hygiënisch en als ik daarvoor naar de wc ben geweest was ik mezelf ook altijd meteen van onderen. Maar ik zal nooit weten hoe ik de bacterie heb opgelopen. Het medisch personeel noemt het 'domme pech'.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend gelijk beddegoed gewassen en buiten gehangen, kon dat er vanmiddag weer op. Nu net een handdoekenwas buiten gehangen.

Ik at al rond 17.40 want trek. At verse worst, aardappel, zuurkool. Smaakte goed. Ga zo een blikje energy sf nemen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn ook lekker schone was, Thee.



Hier net gegeten, kon ook niet veel op. Maar dan heb ik nog wat voor morgen en ik vind koude pannenkoeken lekker.

Ook een energy sf nu. Heb eigenlijk zin om even te gaan liggen, ben zo moe.
Ik ben nog steeds niet te genieten, zeg maar, en als klap op de vuurpijl verwacht ik ook mijn maandelijkse feestje weer.

Dus ik blijf hier even weg. Volgende week eindelijk weer afspraak met psych dus wie weet.



Knuffels aan iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Dare
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Daremanda.



Ik kom net weer uit bed, heb er een uur in gelegen maar ben nog steeds kapot. Mezelf net maar weer eens naar de wc gesleept, kut-blaas. Water nu. En veel pijn.



Joggingbroek volgens mij droog, en lekker warm maar trek hem morgen wel aan. Nu geen kracht en geen puf meer om me nog om te kleden. Morgen komt een oude vriend van me iets ophalen en bijkletsen, hopelijk kan ik me groot houden.
Dare: veel knuffels en chocola. Bij mij helpt vitamine d bijslikken en veel naar buiten en sporten. Misschien bij jou ook?



BL, die vitamine d is voor jou misschien ook een optie. Kan iig geen kwaad! Geen bijwerkingen!



Ik heb getekend en ze gaan m'n werk rustig opbouwen. Net ook hobby gehad. Nu onderweg naar huis!
Zo, thuis met een badjas aan op de bank, met paaseitjes en kamille-lemon-thee.
Alle reacties Link kopieren
Dare hoop dat het snel allemaal wat lekkerder met je gaat. Je komt wel terug hier he, anders missen we bruiloftsdingen!



Blue, hopelijk is het morgen even gezellig met oude vriend.



Rond 21.45 nog 2 kleine broodjes met 2 knakworstjes op en zonet spa rood met nog wat paaseitjes.

Misschien zo nog paar blz lezen maar niet zo laat naar bed als gisteren.





n
Alle reacties Link kopieren
nog een banaantje op en nu bedtijd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Zometeen een wandeling maken met buuf en hond,wasmachine draait al.

Verder even de stofzuiger door de benedenverdieping halen.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, gisteren lekker zalm gegeten met pasta.



Nu achter mijn bureau met een kop bosvruchten thee en flesje water.
Alle reacties Link kopieren
I can't believe I am saying this.... ik eet nu Broccoli als lunch met twee gekookte eitjes en sambal.

Heb mezelf voorgenomen meer groente te eten (en uiteraard fruit).
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Wens iedereen een goede dag. Gisteravond een half uur na mijn post naar bed gegaan, ik kon niet meer.



Vanmorgen mezelf met pijn en moeite onder de douche geschopt, aangekleed en opgemaakt. Normaal ben je dan fris en klaar om de dag te beginnen, ik moest weer gaan liggen door pure uitputting. Heb nu ook blaasjes op arm, ook bij wond. Staat ook in bijsluiter van vergif.



Zit nu op oude vriend te wachten die kan hier ieder moment zijn. Kan alleen maar bidden dat ik het droog kan houden.
Alle reacties Link kopieren
Even lekker uithuilen kan enorm opluchten Blue!



DB,ik at ook broccoli,met een gekookt eitje en wat sesamolie.Was verrassend lekker.

Ik eet sinds gister koolhydraatarm,wil er kilo's af en dat lukt me niet.



Bijna 2 uur gewandeld,dat ging echt goed.Nu strompel ik weer als een oud vrouwtje door het huis.Rug gaat wel iets beter maar ik had slimmer moeten zijn en niet zo eigenwijs



Ik maak voor vanavond een geroosterde tomatensoep.Tomaten staan in de oven nu,stokbrood erbij voor de kinderen.

Voor mezelf een salade met griekse balletjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Coetje zolang gewandeld. Jullie avondeten klinkt weer super lekker. Heb je niet telkens honger met koolhydraatarm eten? Vind het wel heel knap hoor.



Bezoek was leuk, volgende week komt hij weer. Heb inderdaad even gehuild en ben weer kapot nu. Voel arm ook echt nog steeds en dat zou volgens mij allang niet meer moeten. Ben echt doodsbang dat kuur niet is aangeslagen en bacterie nog welig tiert Ik weet het ook allemaal niet. En meneer de chirurgijn is lekker op vakantie.
Ik ga pannenkoeken bakken vanavond.
Drink een kop verse muntthee
Alle reacties Link kopieren
Vergif met water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven