Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:greeneyedcoco schreef op 13 april 2017 @ 18:32:

Net Tatjana Simic zien voorbijkomen bij Shownieuws. Onherkenbaar: ogen lijken anders te staan, opgeblazen lippen. Zonde, ze is echt 13 in een dozijn geworden. Niets natuurlijks meer aan.Ik zag haar bij RTL late night en verbaasde me juist over hoe mooi ze blijft. Ik vind het echt een mooie en leuke vrouw! Dat onherkenbare en "niets natuurlijks meer aan" zie ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Even filmpje gekeken van Tatjana bij Boulevard. Er is vast van alles gedaan, maar goed gelukt! Ik vond alleen haar voorhoofd opvallend onbeweeglijk, verder een mooie iets vollere Tatjana.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 14 april 2017 @ 08:23:

[...]



Ik zag haar bij RTL late night en verbaasde me juist over hoe mooi ze blijft. Ik vind het echt een mooie en leuke vrouw! Dat onherkenbare en "niets natuurlijks meer aan" zie ik niet.ik ook niet vond haar prachtig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind Tatjana ook een mooie vrouw. De behandelingen? die ze heeft ondergaan zijn subtiel en netjes uitgevoerd.
Alle reacties Link kopieren
Jim Carrey



Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 18 april 2017 @ 09:47:

Jim Carrey



[afbeelding]
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Een greep uit de, erm, unieke outfits op Coachella:



Selena Gomez in een outfit die mijn barbie ook had begin jaren '90





15 Muppets zijn gestorven voor Katy Perry's jas





Kylie Jenner verkleed als highlighter





Vanessa Hudgens





Victoria's Secret Angel Alessandra Ambrosio (de eerste outfit waarvan ik denk: ja, dit is wel een leuke en praktische festival-outfit)





Rita Ora





Amber Rose is haar broek vergeten (let ook op de doorzichtige hakken: heel comfortabel in het gras!)





Kate Bosworth





Modern Family's Ariel Winter
quote:Alixane schreef op 18 april 2017 @ 16:08:

[...]



Dat was ook mijn reactie....
Ik vind het enig, die foto's.



Ze doen allemaal zo hun best om er uniek en apart bij te lopen op dat festivalletje, terwijl ze helemaal niet zo zijn, maar het 'moet' want het is Coachella.

Totaal niet authentiek.

Prachtig.
Ik durf overigens wel te wedden dat Alessandra Ambrosio geen 5 Rolling Stones nummers kan opnoemen.



Bandshirts zeggen niets meer.



The Weekend ziet er trouwens heel fatsoenlijk uit.

Hij snapt het, hoe normaler je je kleed op Coachella, hoe meer je opvalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 18 april 2017 @ 18:50:

Ik durf overigens wel te wedden dat Alessandra Ambrosio geen 5 Rolling Stones nummers kan opnoemen.



Bandshirts zeggen niets meer.



The Weekend ziet er trouwens heel fatsoenlijk uit.

Hij snapt het, hoe normaler je je kleed op Coachella, hoe meer je opvalt.





Kan ik ook niet. Niet eens twee.



En wat is je mening nu?
Alle reacties Link kopieren
Is kate bosworth op die foto op coachella?!?
quote:gedanst schreef op 18 april 2017 @ 19:01:

[...]





Kan ik ook niet. Niet eens twee.



En wat is je mening nu? Dat je geen rolling stones bandshirt moet dragen zoals zij
Alle reacties Link kopieren
vreselijk die coachella outfits

en Ariel Winter vanaf cup 80D kan je niet zonder BH rondlopen
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:Rouge__ schreef op 18 april 2017 @ 19:21:

vreselijk die coachella outfits

en Ariel Winter vanaf cup 80D kan je niet zonder BH rondlopen



Ze heeft zelfs nog een borstverkleining ondergaan, omdat ze zo rap heel groot werden. Kan je ook zien in Modern Family.

Ach, op die leeftijd mag je er best mee te koop lopen, maar dit is wel wat stijlloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 18 april 2017 @ 19:25:

[...]





Ze heeft zelfs nog een borstverkleining ondergaan, omdat ze zo rap heel groot werden. Kan je ook zien in Modern Family.

Ach, op die leeftijd mag je er best mee te koop lopen, maar dit is wel wat stijlloos.weet ik, tis sowiso geen pan zou dan eerder een ordinare marlies dekkers er onder aan doen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 18 april 2017 @ 09:47:

Jim Carrey



[afbeelding]Wat is hij oud geworden
Alle reacties Link kopieren
Julia Roberts is voor de vijfde keer door People Magazine verkozen tot Worlds Most Beautiful Woman





De reageerders op de Daily Mail zijn het er niet mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Julia, prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Quote Liadan "De reageerders op de Daily Mail zijn het er niet mee eens."



Gokje; de reageerders zijn voornamelijk mannen. Het blad people is voornamelijk voor vrouwen en die hebben een ander idee van de mooiste vrouw.



Dat nieuwe kapsel van Katy Perry staat haar natuurlijk goed maar ik vond haar toch mooier in de meer natuurlijke look met lang donker haar





Trouwens als je google images Katy Perry zoekt, zie je eigenlijk alleen maar van die bewerkte "plastic" foto's.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 19 april 2017 @ 23:24:

Quote Liadan "De reageerders op de Daily Mail zijn het er niet mee eens."



Gokje; de reageerders zijn voornamelijk mannen. Het blad people is voornamelijk voor vrouwen en die hebben een ander idee van de mooiste vrouw.



[...] Mijn gok: voornamelijk een bepaald type man uit de Britse achterbuurten. Ik ken genoeg mannen die Julia wel een hele mooie, elegante vrouw vinden, juist ook omdat haar gezicht niet heel standaard is. Maar als jouw droomvrouwen types als Katie Price en Amy Childs zijn, met hun plastic lichamen en loeistrakke kleding, dan snap ik dat ze niet jouw cup of tea is.



Ik vind haar nog steeds prachtig, in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
@the-dowager

Het was niet zozeer mijn mening.

Maar wil je aub niet een quote zelf aanpassen?! Want "uit de Britse achterbuurten" heb ik niet geschreven.

Dus wil je dat ook weer verwijderen?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 20 april 2017 @ 10:26:

@the-dowager

Het was niet zozeer mijn mening.

Maar wil je aub niet een quote zelf aanpassen?! Want "uit de Britse achterbuurten" heb ik niet geschreven.

Dus wil je dat ook weer verwijderen?Uit de Britse achterbuurten schrijft ze zelf, dat staat niet in de quote.
quote:c_estelle schreef op 20 april 2017 @ 11:00:

[...]





Uit de Britse achterbuurten schrijft ze zelf, dat staat niet in de quote. Nee, ik had het in een ander font toegevoegd aan de quote, en eronder gezet dat ik de quote 'gefixt had', maar ik snap dat dat verwarrend over kan komen, dus is het aangepast, sorry koffiekopje!
Alle reacties Link kopieren
Het is aangepast, al vond ik het daarvoor ook wel duidelijk wie het geschreven had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven