Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:Nyntje schreef op 14 april 2017 @ 20:43:

De B&J Topped Chocolate Caramel Cookie Dough heb ik laatst gehad, die was erg lekker!Nu heb ik er helemaal zin in
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 april 2017 @ 22:22:

Vanaf 18 april:



[afbeelding]Deze ga ik ook uitproberen,ben benieuwd. Ik vond de knettersuiker erg lekker van tony
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 14 april 2017 @ 22:22:

Vanaf 18 april:



[afbeelding]Jammieeee! Ik heb de paaschocola overgeslagen dit jaar, maar hier reserveer ik alvast een plekje voor. Ben benieuwd naar de combinatie honeycomb en kardemom. Vooral kardemomfan hier.
Alle reacties Link kopieren
Oeh die nieuwe Tony!? Nog drie daagjes slapen....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe Tony klinkt zeker erg lekker! Ik vond de witte variant met wortel ook niet zo'n succes....
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft me verrast met deze reep chocolade. En wow wat is die lekker!!!



Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Die ziet er lekker uit! Ook op mijn lijstje
quote:Lotte35 schreef op 14 april 2017 @ 22:25:

En de wit-wortel-walnoot is de winnaar van de Limited Editions van 2016, dus die blijft in het assortiment.

Jammer, want ik vind 'm vies. De melk-cola vind ik veeeeeeel lekkerder.



Jammer, inderdaad, ik vind m ook heel vies, en dat terwijl ik echt wel heel erg veel van witte chocola én worteltaart houd.......



Ach, scheelt wel weer caloriën
quote:wiezel schreef op 13 april 2017 @ 20:51:

[...]



Zeker! Frambozenijs met daaromheen een soort frambozenpuree en dan chocolade. Echt frambozen smaak. MjammmZoiets lag er twee jaar geleden toch ook al in de supermarkt?
quote:wiezel schreef op 13 april 2017 @ 20:51:

[...]



Zeker! Frambozenijs met daaromheen een soort frambozenpuree en dan chocolade. Echt frambozen smaak. MjammmZoiets lag er twee jaar geleden toch ook al in de supermarkt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 16 april 2017 @ 13:35:

Jammer, inderdaad, ik vind m ook heel vies, en dat terwijl ik echt wel heel erg veel van witte chocola én worteltaart houd.......



Ach, scheelt wel weer caloriën

Ik had me er ook heel wat van voorgesteld, maar bah, wat was dat een tegenvaller.

Wist ik veel dat ze er rauwe wortels doorheen zouden jassen? (Zo smaakte het althans.)



Ik heb de calorieën juist nodig, maar die haal ik dan wel uit een andere reep
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:niekie1 schreef op 13 april 2017 @ 20:36:

Geen ijs maar een reep.



[afbeelding]Niet kopen. Echt totaal geen interessante reep
Alle reacties Link kopieren
De melk honeycomb kardemom is bij 2 mensen die ik ken goed in de smaak gevallen!
quote:Lotte35 schreef op 16 april 2017 @ 15:34:

[...]



Ik had me er ook heel wat van voorgesteld, maar bah, wat was dat een tegenvaller.

Wist ik veel dat ze er rauwe wortels doorheen zouden jassen? (Zo smaakte het althans.)



Ik heb de calorieën juist nodig, maar die haal ik dan wel uit een andere reep Ik had juist het idee dat de kardemom die rare smaak er aan gaf..... Zo'n vage nasmaak....
Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 17 april 2017 @ 11:46:

Ik had juist het idee dat de kardemom die rare smaak er aan gaf..... Zo'n vage nasmaak....

Oh, kan ook hoor.

Ik vond 'm naar plantenstengels smaken, en daar ben ik gewoon niet zo gek op
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Om even terug te komen op het ijs Heb 2 van de 3 nieuwe smaken Ben&Jerry geprobeerd: Salted Caramel Brownie en die is zooo lekker! Ook vooral die laag chocolade boven op, daar kan ik wel een hele pot van op. De Strawberry heb ik ook geprobeerd, die vind ik minder maar dat is misschien omdat ik niet zo om aardbei ijs geef.



Heb gisteren zo'n pot van Magnum op, de witte variant. Smaakt precies naar Magnum White op een stokje. In het ijs zelf zitten ook stukjes witte chocola. Lekker maar niks kan tippen aan Ben&Jerry! (die 3 nieuwe smaken zijn trouwens nog duurder dan de gewone smaken)
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 15 april 2017 @ 21:21:

Mijn vriend heeft me verrast met deze reep chocolade. En wow wat is die lekker!!!



[afbeelding]Blonde chocola? is dat gewoon witte chocolade? Hij ziet er wel lekker uit.
quote:Lotte35 schreef op 17 april 2017 @ 11:51:

[...]



Oh, kan ook hoor.

Ik vond 'm naar plantenstengels smaken, en daar ben ik gewoon niet zo gek op



Hoe weet jij hoe plantenstengels smaken

Ik heb zondag het slagroomsoesjes ijs van Hertog op, koop maar niet wat een zoete zooi zeg en de smaak was ver te zoeken !




Deze is erg lekker, wel dunner dan Calvé dus je moet oppassen dat het niet van je mes glijdt maar prima smaak !
quote:paper-clip schreef op 18 april 2017 @ 18:52:

[img]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]



Deze is erg lekker, wel dunner dan Calvé dus je moet oppassen dat het niet van je mes glijdt maar prima smaak !Haha deze heb ik ook! Ik giet een beetje op brood/cracker ipv smeren. Werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 18 april 2017 @ 18:50:

Hoe weet jij hoe plantenstengels smaken

Ik zat echt te wachten op de eerste die deze opmerking zou maken



Het smaakt naar hoe plantenstengels ruiken.

Ik had laatst ook borrelnoten die naar verf smaakten.

Heel raar. Ik neem niet geregeld een bekkie verf, maar toch had ik metéén die associatie.



Maar ik ben ook best een beetje vreemd hoor
You don't have to fit into the format
We kunnen een groepje beginnen, ik heb dat ook

Ik moet dus echt geen paranoten want die vind ik naar grond smaken, niet dat ik dat op heb maar ze smaken zoals grond ruikt.

Peren kunnen soms ook zo'n grondsmaak hebben bah !
quote:Lady_Vintage schreef op 18 april 2017 @ 19:16:

[...]





Haha deze heb ik ook! Ik giet een beetje op brood/cracker ipv smeren. Werkt perfect.



Oh ja dat is handiger, ga ik dat doen !

Weet je wat ook lekker is, pindakaas op een rijstwafel mmmmmm !
quote:yolo8 schreef op 16 april 2017 @ 19:26:

De melk honeycomb kardemom is bij 2 mensen die ik ken goed in de smaak gevallen!Ik heb hem zaterdag gekocht, vind hem ook lekker
quote:paper-clip schreef op 19 april 2017 @ 14:52:

We kunnen een groepje beginnen, ik heb dat ook

Ik moet dus echt geen paranoten want die vind ik naar grond smaken, niet dat ik dat op heb maar ze smaken zoals grond ruikt.

Peren kunnen soms ook zo'n grondsmaak hebben bah !E zijn ook mannen met een luchtje op wat naar grond ruikt. Ik denk dan altijd dat ze ook zo smaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven