Geld & Recht alle pijlers

Welke Simonly hebben jullie?

06-03-2017 20:01 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben op zoek naar SIM-only (niet naar Simon-Ly, want die zit in China ) maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb nu een abonnement en betaal 25 euro per maand, dit vind ik teveel.



Thx en een fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Bij Ben. Onbeperkt bellen/sms'en plus 2.5 gig internet en maandelijks opzegbaar voor €17,- per maand. Bevalt me uitstekend!



Vriend ook bij Ben. 600 min plus 1.5 gig voor €10,- per maand en maandelijks opzegbaar.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:janna-sophie schreef op 06 maart 2017 @ 23:14:[...]





Die korting heb ik omdat we ook tv en internet van kpn hebben en duurt tot we dat opzeggen. Maar ook 17euro is goedkoop voor dit abonnement, ik ben heel blij met kpn ( om meerdere redenen).Ja klopt 17 is ook goedkoop. Waar dan? Want ik zie dit voor 25 euro bij kpn. En dat was al een 2 jaars! abo. (300 belminuten en onbeperkt internet bij KPN,)
.
Tele2 onbeperkt sms en bellen + 4GB data, ik betaal volgens mij 24 euro per maand, nu ongeveer 1 jaar.

Maar Tele2 heeft ook veel goedkopere abo's en om eerlijk te zijn bevalt het netwerk me véééé'l beter dan hollandsnieuwe die ik hiervoor had. Veel sterker, veel meer bereik en heul veul sneller internet.
Alle reacties Link kopieren
Tele2 heeft in principe ook alleen 4G. Zonder 4G telefoon mag je er niet eens een abo afsluiten want 3G gaat niet over hun eigen netwerk. Je krijgt wel 3G als er geen 4G is, maar dat willen ze zoveel mgl beperken.

Ik ben wel benieuwd naar de 4G dekking van Tele2 in het buitenland. Dat was bij Vodafone prima. Lang bij Vodafone gebleven vanwege de buitenlandbundels. Maar ze zijn nu echt te duur geworden Zelfs met de kortingen die ze nu geven. Ik had daar voor hetzelfde geld maar 100 belminuten en dat was te weinig. Nu heerlijk onbeperkt bellen. Als ik ergens in de wacht wordt gezet en het duurt een kwartier, loop ik tenminste niet leeg.
.
Hollandsnieuwe, 7,- per maand. Ik heb geen idee wat ik ervoor krijg aan sms/belminuten maar mijn tegoed staat standaard op 21,- dus veel zal ik er niet van gebruiken maar vind her een prettig idee dat ik niet "door beltegoed heen kan zitten".
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 07 maart 2017 @ 08:46:

Hollandsnieuwe, 7,- per maand. Ik heb geen idee wat ik ervoor krijg aan sms/belminuten maar mijn tegoed staat standaard op 21,- dus veel zal ik er niet van gebruiken maar vind her een prettig idee dat ik niet "door beltegoed heen kan zitten".



+1



Internet doe ik trouwens bijna altijd via wifi.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Belle73 schreef op 07 maart 2017 @ 09:06:

[...]





+1



Internet doe ik trouwens bijna altijd via wifi.Ik ook. Alleen maar via WiFi want daarbuiten heb ik geen internet.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 07 maart 2017 @ 09:24:

[...]





Ik ook. Alleen maar via WiFi want daarbuiten heb ik geen internet.Waarom niet? Toch superhandig om onderweg wat op te kunnen zoeken?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Symio, 3 euro per maand. En dat is in mijn geval nog 2,90 teveel, want ik heb geen internetbundel, gebruik alleen wifi.
"Boring conversation anyway"
quote:impala schreef op 07 maart 2017 @ 09:27:

[...]



Waarom niet? Toch superhandig om onderweg wat op te kunnen zoeken?Ik ben nooit onderweg Nou ja, een half uurtje als zoon naar de psz gaat (kwartiertje heen, kwartiertje terug) of bij het doen van de wekelijkse boodschappen, maar dan houdt mijn uithuizigheid verder wel op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een aanbieder kiezen op basis van het netwerk dat het beste bereik heeft daar waar jij woont.

Zelf heb ik Simpel sim-only, op het netwerk van T-Mobile. Bij mij thuis en hier in de stad is dat een prima netwerk, maar als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders 'in de provincie' ben, heb ik 0,0 ontvangst. Alleen achter in de tuin is er een heel klein straaltje connectie. Vodafone en KPN hebben op die plek veel betere netwerken.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 maart 2017 @ 07:49:

[...]



Ja klopt 17 is ook goedkoop. Waar dan? Want ik zie dit voor 25 euro bij kpn. En dat was al een 2 jaars! abo. (300 belminuten en onbeperkt internet bij KPN,)Ik heb dit abonnement al jaren en ik ga het ook niet meer opzeggen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 07 maart 2017 @ 09:41:

Ik zou een aanbieder kiezen op basis van het netwerk dat het beste bereik heeft daar waar jij woont.

Zelf heb ik Simpel sim-only, op het netwerk van T-Mobile. Bij mij thuis en hier in de stad is dat een prima netwerk, maar als ik bijvoorbeeld bij mijn ouders 'in de provincie' ben, heb ik 0,0 ontvangst. Alleen achter in de tuin is er een heel klein straaltje connectie. Vodafone en KPN hebben op die plek veel betere netwerken.Symio maakt gebruik van het KPN netwerk. Hier vlakbij de grens toch altijd goede ontvangst. Maar één keer kreeg ik de mededeling: welkom in Duitsland, maar toen stormde het ook. Geen wonder dat de grens dan opschuift:-) En dat was zeker 10 jaar geleden.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
zoon (12) heeft hollandsnieuwe van 10 euro
Pre paid van T- mobile. Geen abo meer voor mij. Ik doe 1 soms 2x per jaar 50 euro op. En daar doe ik lang mee, bel zelden, smsen niet, geen Whats app. Internet via WiFi.
Ik heb al jaren naar volle tevredenheid sim-only van t-mobile. Jarenlang geen mobielinternet gehad en rond de 8 euro per maand betaald. Nu heb ik 500mb internet + 150 minuten bellen + 100 sms'jes voor 11 euro 49.

Dit is inclusief 2,50 euro korting omdat mijn man ook bij T-mobile zit (Het heet T-Mobile Samen voordeel).

Ik woon in de randstad.
Alle reacties Link kopieren
.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh, dit is een oude post.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
07-03-2017 08:37
Tele2 heeft in principe ook alleen 4G. Zonder 4G telefoon mag je er niet eens een abo afsluiten want 3G gaat niet over hun eigen netwerk. Je krijgt wel 3G als er geen 4G is, maar dat willen ze zoveel mgl beperken.

Ik ben wel benieuwd naar de 4G dekking van Tele2 in het buitenland. Dat was bij Vodafone prima. Lang bij Vodafone gebleven vanwege de buitenlandbundels. Maar ze zijn nu echt te duur geworden Zelfs met de kortingen die ze nu geven. Ik had daar voor hetzelfde geld maar 100 belminuten en dat was te weinig. Nu heerlijk onbeperkt bellen. Als ik ergens in de wacht wordt gezet en het duurt een kwartier, loop ik tenminste niet leeg.

Update: Ik weet inmiddels hoe de buitenland dekking van Tele 2 is: Waardeloos.
Was deze week in Duitsland, ben het halve land doorgereden en had nergens 4G. Een hele enkele keer 3G maar over het algemeen een hele langzame verbinding en soms zelfs helemaal geen bereik. En dat is dus zwaar kut als je een hotelletje wil boeken onderweg.
Ik ben weer terug naar Vodafone. Die heeft de tarieven inmiddels verlaagd en omdat ik ook Ziggo heb, krijg ik 5 euro korting pm en dubbele data. (En een extra tv zender pakket, met (hbo) series en films, leuk extraatje).

Ik krijg nu onbeperkt bellen en 3 GB internet voor 20 euro. Dat is vier euro meer dan ik bij Tele2 betaalde, maar daar had ik maar 1,5 GB. Bellen en internetten vanuit de EU gaat vanaf volgende maand sowieso uit je normale abo, dus ik zou dan alleen buiten de EU nog een buitenlandbundel nodig hebben en dat is via Vodafone ook goed te doen.
Tele2 is alleen aan te raden als je in Nederland blijft. Hier is de 4G dekking prima.
Edit: Maar voor binnen NL zijn er goedkopere opties!
.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_294011 wijzigde dit bericht op 13-01-2018 16:49
99.81% gewijzigd
Mijn dochter heeft net haar abo bij T-Mobile omgezet en betaalt nu 17,50 voor 1 GB en onbeperkt bellen en sms'en in NL en Europa. Niet heel goedkoop als ik de andere reacties lees, maar ik zit al zo lang naar tevredenheid bij Ben/T-Mobile dat we daar een beetje blijven hangen.
MinkeDeWit schreef:
28-05-2017 22:57
Mijn dochter heeft net haar abo bij T-Mobile omgezet en betaalt nu 17,50 voor 1 GB en onbeperkt bellen en sms'en in NL en Europa. Niet heel goedkoop als ik de andere reacties lees, maar ik zit al zo lang naar tevredenheid bij Ben/T-Mobile dat we daar een beetje blijven hangen.
Die heb ik ook. Ben er zeer te vreden mee.
De dekking van t-mobile is goed. In Duitsland, Denemarken, Noorwegen en Zweden heb je overal bereik (mits je niet bovenop een berg zit natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
ekeim schreef:
06-03-2017 20:54
Ik heb simpel, €10 voor bellen, 1 gig internet en onbeperkt sms. Werkt prima!
Dit :)
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven