Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?





Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.



Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.



Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.



Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 april 2017 @ 21:10:

"Het kan wel zijn dat je me niet aantrekkelijk vindt, je je doodergert aan mij en dat ik op geen enkele manier aan jouw wensen voldoe...maar daarom kunnen we toch wel een match zijn?"

Ja erg he hoe kun je jezelf zo naar beneden halen alleen maar om een relatie te hebben.

Ze zijn nog super jong.
Hij moet gaan tinderen. Kan hij gelijk swipen als het hem niet bevalt.
quote:Pretzel66 schreef op 18 april 2017 @ 21:09:

[...]



Dat is geen bord meer maar een heel flatgebouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 18 april 2017 @ 21:11:

[...]





Martijn Krabbe bedoel je, en volgens mij niet. ik pas het even aan... tjongejonge
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
En toch is richelle niet een heks, zoals dat mens van vorige week. Ze is best wel een beetje sneu en ik gun haar wel dat ze het geluk gaat vinden. Maar dan eerst met zichzelf. En pas later met een partner.



Ik hoop ook niet dat ze hier leest, want ik denk niet dat ze zulke kritiek aankan.



Heeeeeeel benieuwd naar het volgende paartje!!! Zouden ze getrouwd blijven? Ik denk voorlopig wel.
Alle reacties Link kopieren
Straks gaat het nog even verder bij RTL late night
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 18 april 2017 @ 21:11:

[...]



Ik probeerde het aardig te brengen.



ik wilde zeggen dat ik hem spuuglelijk vindWas Jeroen maar zoals jij.
Jeroen kan echt wel een leukere meid aan de haak slaan. Al vind ik hem ook niks. Maar Richelle... écht,na vandaag kan ik alleen maar dit denken:
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 18 april 2017 @ 21:11:

Wat ze gemeen hebben zijn de stress rode vlekken in hun nek. Ik zag het ook
quote:tulpje21 schreef op 18 april 2017 @ 21:11:

Maar waarom geven ze Jeroen dan geen sportieve vrouw??? Als hij dat zo belangrijk vindt. Zo moeilijk is dat toch niet. Sportieve vrouwen zat toch? Dat ze hem niet de ideale vrouw kunnen geven ok.. maar beginnen met een sportief iemand.. waarom niet?

Ik snap heel goed dat hij dat wil. Ik vind een sportieve vent ook veel aantrekkelijker dan een vent met een maatje meer die zoveel cola drinkt.Snap ik ook niet. Als ze iemand matchen die geen druppel drinkt aan iemand die 4 avonden per week de kroeg uit komt kruipen, wordt dat ook niets.
Waarom steken die wetenschappers hun handen niet in eigen boezem. Misschien is hij oppervlakkig. Nou en. Daar hadden ze rekening mee kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren
Apart dat die wetenschapper dan Jeroen een soort van de schuld geeft..!
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Waarom steken die wetenschappers hun handen niet in eigen boezem. Misschien is hij oppervlakkig. Nou en. Daar hadden ze rekening mee kunnen houden.Idd!
Kom op, nu krijgt Jeroen de zwarte piet toegespeeld, maar ze kenden elkaar nog geen 24 uur en ze zat als een octopus om m heen met haar tentakels. Daarbij had ze het continu benauwd op haar manier en liep te miepen dat ze het zo zwaar had. Gelijk cola erbij en een peuk om bij te komen

Nee Jeroen is moeders mooiste niet, maar kom op, zij is bloedje irritant!
quote:reckless schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Apart dat die wetenschapper dan Jeroen een soort van de schuld geeft..!Dat heet je eigen hachje redden.
Ik denk dat wel wetenschappelijk is bewezen door dit experiment dat je de verkeerde partners aantrekt als je de verkeerde instelling hebt. Dat gebeurt dus zelfs als je die partner nooit gezien hebt en niet zelf uitkiest
quote:fientje1982 schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Waarom steken die wetenschappers hun handen niet in eigen boezem. Misschien is hij oppervlakkig. Nou en. Daar hadden ze rekening mee kunnen houden.Ja precies en ik snap best dat als je heel sportief bent je dat leuk vind dat je partner dat ook is, daarom heb ik een man gekozen die graag met me op de bank hangt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier veel negatiefs over Richelle waar ik het grotendeels wel mee eens ben, maar die Jeroen is wat mij betreft toch ook echt wel een eersteklas lul de behanger hoor!
.
Alle reacties Link kopieren
Als ik Richelle was zou ik een fake account maken op wat datingsites! Ik zou 'm krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 18 april 2017 @ 21:12:

En toch is richelle niet een heks, zoals dat mens van vorige week. Ze is best wel een beetje sneu en ik gun haar wel dat ze het geluk gaat vinden. Maar dan eerst met zichzelf. En pas later met een partner.



Ik hoop ook niet dat ze hier leest, want ik denk niet dat ze zulke kritiek aankan.



Heeeeeeel benieuwd naar het volgende paartje!!! Zouden ze getrouwd blijven? Ik denk voorlopig wel.Ze heeft wel een groot USP: je hoeft maar 1 x naar de schoonfamilie voor een verjaardag!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:mama_lin schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Kom op, nu krijgt Jeroen de zwarte piet toegespeeld, maar ze kenden elkaar nog geen 24 uur en ze zat als een octopus om m heen met haar tentakels. Daarbij had ze het continu benauwd op haar manier en liep te miepen dat ze het zo zwaar had. Gelijk cola erbij en een peuk om bij te komen

Nee Jeroen is moeders mooiste niet, maar kom op, zij is bloedje irritant!



Dit.

In het begin stond ik aan de kant van Richelle maar dat werd al gauw anders.

Vier het leven een beetje. Zij loopt elke keer overstuur weg, praat alsof ze elk moment in janken uit gaat barsten en dan inderdaad die cola en die peuken...

Voor haar is het liedje "heel zwaar leven" gemaakt. Man wat heeft zij het moeiluk moeiluk.
Jeroen heeft het nooit een kans gegeven. Richelle wel. Hij had op z'n minst kunnen proberen om Richelle beter te leren kennen.
Hoe strakker zij haar tentakels om hem heen wikkelde, hoe verder hij haar van zich af duwde. Hij deed het wel op een horken-manier. Dat had netter gekund.
quote:fientje1982 schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Waarom steken die wetenschappers hun handen niet in eigen boezem.



Deden ze toch ook al bij de vorige stellen. Zij matchen perfect, maar de stellen moeten het wel willen he?!



Alleen bij Chantal en Nicolai zetten ze vraagtekens, dus die zullen wel getrouwd willen blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 18 april 2017 @ 21:13:

Kom op, nu krijgt Jeroen de zwarte piet toegespeeld, maar ze kenden elkaar nog geen 24 uur en ze zat als een octopus om m heen met haar tentakels. Daarbij had ze het continu benauwd op haar manier en liep te miepen dat ze het zo zwaar had. Gelijk cola erbij en een peuk om bij te komen

Nee Jeroen is moeders mooiste niet, maar kom op, zij is bloedje irritant!Een octopus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven