Geld & Recht alle pijlers

Speelgoed en kinderkleding verkopen op mp

18-04-2017 13:24 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit iets verkocht op mp maar wil nu toch wel beginnen. Krijg zoveel dingen die mijn smaak niet zijn.



Mijn vraag is hoeveel kan je op mp of een fb groep vragen voor speelgoed nieuw in de doos en kleding met het prijskaartje er nog aan.



Bijvoorbeeld ik heb een jas van B Nosy die 50 euro kost. Prijskaartje er nog aan. Wat moet ik dan vragen?



Lego duplo die nieuw 40 euro kost. Wij hebben hem dubbel wat vraag je daar voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:huisvrouw86 schreef op 18 april 2017 @ 15:54:

Eerlijk gezegd heb ik het geduld er niet voor als ik het zo lees. Ga kijken wat ik kan weggeven en speelgoed misschien toch aan de kinderen geven al is het mijn smaak niet. Het jasje staat dochter wel leuk alleen dan heeft ze nu 4 zomerjasjes.Ja dat denk ik ook wel eens. Ik heb ook wel eens een advertentie verwijderd en het produkt daarna weggegeven.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:huisvrouw86 schreef op 18 april 2017 @ 15:54:

Eerlijk gezegd heb ik het geduld er niet voor als ik het zo lees. Ga kijken wat ik kan weggeven en speelgoed misschien toch aan de kinderen geven al is het mijn smaak niet. Het jasje staat dochter wel leuk alleen dan heeft ze nu 4 zomerjasjes.Welke maat heeft je dochter, misschien interesse in kleding.
Alle reacties Link kopieren
Stel een bieden vanaf in, en dan nog zijn mensen zo brutaal om een mail te sturen met ik bied 5 euro, terwijl ik bieden vanaf 15 euro instel.

En vaak heb ik de verkoop "rond" en heb ik week later nog geen geld op mijn rekening.

Zoveel werk en ergernis voor 10 euro opbrengst ik gooi het liever weg .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven