Entertainment alle pijlers

Patricia paay plas video, deel II

20-02-2017 23:11 77 berichten
Vrolijk verder zeiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 19 april 2017 @ 10:45:

De Telegraaf

57 min geleden



Micky vond Patricia Paay 'heftig persoon'



Patricia Paay was "een heftig persoon om mee te dealen" volgens Micky Hoogendijk. Dat zegt de fotografe, voor wie Adam Curry na 22 jaar huwelijk scheidde van La Paay.



"Dat was een pittig zijtraject", zegt Micky over de scheiding van Adam en Patricia in de Volkskrant. “Als je 22 jaar getrouwd bent, is dat heel pijnlijk.” Christina, de dochter van Adam en Patricia, koos ervoor bij haar vader en zijn nieuwe vriendin te gaan wonen. "Maar ik was niet verantwoordelijk voor zijn relatie. Het was niet mijn bedoeling dit te doen. Het gebeurde.”



Adam viel in april 2009 voor Micky, die graag een kind had gekregen met de internetondernemer. "Toen ik met Adam was, kwam ik op een dag huilend thuis, roepend: ik wil toch nog een kind. Hij zei: dan doen we dat toch? Christina wilde ook wel een zusje of broertje.” Toen Micky een half jaar later nog niet zwanger was heeft ze het "losgelaten”. "Het was te beladen, ik wilde niet dat het een obsessie werd.”

Huilen



Dat ze geen moeder is, betreurt de fotografe. "Ik geniet van mijn vrijheid, heb vijf petekinderen. Maar dat verdriet zit diep. Ik blijf een moederlijk persoon. Als je wilt dat ik ga huilen, moet je daar prikken.”



Begin 2015 liep de relatie van Micky en Adam na zes jaar op de klippen. "Het vertrouwen was ineens verdwenen. Er is iets niet verteld, of ik heb iets niet gezien”, zegt Micky, die drie jaar getrouwd was met Adam, over de breuk. "Ik wil niet in detail treden, er ligt al genoeg op straat, maar wat mijn betreft is de deur dichtgegaan.”





, Die titel Missie, en dan het artikel...........



Dekt niet helemaal de lading.



Enfin, Mickey weer even op het podium..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jemig, mevrouw Paay gaat weer iemand voor de rechter slepen. Dit keer is het Johan Vlemmix, die wilde een sekspop maken die op haar leek en nu wil mevrouw 30.000 euries.

Ik vraag me af op grond waarvan, hij heeft het niet gedaan toch?

Het begint wel op te vallen dat ze zoveel mensen voor de rechter haalt en geld wil zien. Zouden de zaken zo slecht gaan?

http://www.weekend-online.nl/nieuws/295 ... de-rechter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven