Entertainment alle pijlers

Wat is er gebeurd met Peter R de Vries?

17-04-2017 15:52 118 berichten
Ik zie opeens een filmpje voorbij komen op mijn tijdlijn. Peter r de vries die gefilmd wordt. Ik kan er geen chocola van maken. Weet iemand het wel?
Alle reacties Link kopieren
In rtl boulevard zei Peter dat het om een sociaal contact ging (wat hij bij die vrouw ging doen)
Het was haar exman, ze zijn al 1,5 jaar uit elkaar en Peterrrrrr heeft een open relatie./ geen relatie. Er is dus weining gebeurt.



En als je dit zo erg vind, open dan geen topic's met soort onzin. Je bent net zo erg als de filmer.
quote:winkelfanaat schreef op 18 april 2017 @ 20:25:

In rtl boulevard zei Peter dat het om een sociaal contact ging (wat hij bij die vrouw ging doen) Ja ik ga ook altijd op zaterdagavond met een capuchon over mijn kop en een fles wijn onder de arm gezellig een bakkie doen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 18 april 2017 @ 20:35:

[...]



Ja ik ga ook altijd op zaterdagavond met een capuchon over mijn kop en een fles wijn onder de arm gezellig een bakkie doen ;)

Hoe ging die quote ook alweer? I did not h.

Nee ik kom er niet op.
quote:winkelfanaat schreef op 18 april 2017 @ 21:50:

[...]



Hoe ging die quote ook alweer? I did not h.

Nee ik kom er niet op.Had Peter ook sigaren bij ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 18 april 2017 @ 20:25:

Het was haar exman, ze zijn al 1,5 jaar uit elkaar en Peterrrrrr heeft een open relatie./ geen relatie. Er is dus weining gebeurt.



En als je dit zo erg vind, open dan geen topic's met soort onzin. Je bent net zo erg als de filmer.Die man zegt dat zij nog een relatie hadden tot zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 18 april 2017 @ 21:52:

[...]



Had Peter ook sigaren bij ?Hij was de sigaar.
Alle reacties Link kopieren
Nou en dat hij ging neuken? Hij heeft toch een afspraak met zijn vrouw?

En als die filmer daadwerkelijk nog een relatie had tot afgelopen zaterdag, dan mag hij een hartig woordje met zijn eigen vrouw spreken in plaats van Peter R. zo te kakken te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 18 april 2017 @ 19:52:

[...]



Met die Leonie is het kennelijk uit

http://www.show.nl/showfl ... am-voor-peter-r-de-vries/Zegt de Privé, die zich baseert op het Vivaforum. Dat ik dit nog mag meemaken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Geweldig haha
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 18 april 2017 @ 23:21:

Nou en dat hij ging neuken? Hij heeft toch een afspraak met zijn vrouw?

En als die filmer daadwerkelijk nog een relatie had tot afgelopen zaterdag, dan mag hij een hartig woordje met zijn eigen vrouw spreken in plaats van Peter R. zo te kakken te zetten.Maar het is natuurlijk vrij hilarisch dat Peterrrrrr die kwaaie vent uit zijn EIGEN huis probeerde te laten zetten. En niet wilde vertrekken. De pliesie was daar ook vrij duidelijk in, zo van, 'Ga nou maar naar huis, Peter'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 18 april 2017 @ 23:49:

[...]



Zegt de Privé, die zich baseert op het Vivaforum. Dat ik dit nog mag meemaken. Geweldig
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 17 april 2017 @ 16:54:

Peter R. had/heeft een open relatie, dus vanwaar die heisa?

Overigens dacht ik dat hij inmiddels uit elkaar was met Jacqueline.

Waarschijnlijk is die vent kwaad dat Peter zijn vrouw wilde doen.

Misschien is Peter wel uitgenodigd omdat die vrouw een zaak met hem wilde bespreken en helemaal niet omdat ze elkaar wilden bepotelen.



Hoe dan ook is de kerel er niet blij mee.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 19 april 2017 @ 12:21:

[...]



Waarschijnlijk is die vent kwaad dat Peter zijn vrouw wilde doen.

Misschien is Peter wel uitgenodigd omdat die vrouw een zaak met hem wilde bespreken en helemaal niet omdat ze elkaar wilden bepotelen.



Hoe dan ook is de kerel er niet blij mee.





Dat zou allemaal heel plausibel zijn, ware het niet dat er een fles champagne bij betrokken was.



Peter heeft zich gewoon vergaloppeerd. Als de éigenaar van een huis je vertelt dat je moet opbokken, moet je niet gaan emmeren over 'huisvredebreuk' maar gewoon opkrassen.



Ik heb Peter verder heel hoog zitten hoor. Maar dit is gewoon dom.
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen, Peter R. heeft deze dame gewoon via LinkedIn leren kennen https://slebs.nl/2017/04/ ... -mijn-vrouw-via-linkedin/
quote:99sjakie schreef op 26 april 2017 @ 18:00:

Geen zorgen, Peter R. heeft deze dame gewoon via LinkedIn leren kennen https://slebs.nl/2017/04/ ... -mijn-vrouw-via-linkedin/wat een onleesbaar blogje. prutswerk
Alle reacties Link kopieren
quote:99sjakie schreef op 26 april 2017 @ 18:00:

Geen zorgen, Peter R. heeft deze dame gewoon via LinkedIn leren kennen https://slebs.nl/2017/04/ ... -mijn-vrouw-via-linkedin/Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
We weten nu wel dat het de goedkoopste Lidl wijn was en geen champagne. Dat valt me dan weer vies tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven