Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Dory_1 schreef op 18 april 2017 @ 11:09:

[afbeelding]



Lucky girl ah ja,
Alle reacties Link kopieren
Nog een laatste opmerking over de tattoos: het schijnt dat JDM tegen een fan heeft gezegd dat hij en Norman 'matching tattoos' hebben laten zetten.

Benieuwd of dat waar is en of we daar ooit nog iets van gaan zien!
Wow. I wish I could speak whale.


dus Norman dat hartje en Jeffrey de invulling van dat hartje?
quote:Cirice schreef op 17 april 2017 @ 23:59:

quote:Dory_1 schreef op 18 april 2017 @ 10:50:

Het ziet er naar uit dat dit Norman's nieuwe tattoo is...

[afbeelding]



Wat ontzettend lelijk.

Maar goed, Starshine zat er niet ver naast met haar tattoo-opties Hmmmpf. Lelijk.
quote:Starshine-2 schreef op 18 april 2017 @ 10:59:

[...]



en toen zette ik er later bij -om te stangen, ik geef het toe- "Insert reference to her who shall not be named [here]".

Dat is ook verwijderd.

Ik ben een rebel Star
*bakvismodus aan*

Ach een toef slagroom op dat hartje van Norman dan hoef je er niet naar te kijken, alleen maar aan te likken!

*bakvismodus uit*
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 18 april 2017 @ 20:28:

*bakvismodus aan*

Ach een toef slagroom op dat hartje van Norman dan hoef je er niet naar te kijken, alleen maar aan te likken!

*bakvismodus uit*
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 18 april 2017 @ 20:28:

*bakvismodus aan*

Ach een toef slagroom op dat hartje van Norman dan hoef je er niet naar te kijken, alleen maar aan te likken!

*bakvismodus uit*
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 18 april 2017 @ 10:59:

[...]



en toen zette ik er later bij -om te stangen, ik geef het toe- "Insert reference to her who shall not be named [here]".

Dat is ook verwijderd.

Ik ben een rebel



Hahahaha

Wat zijn die mensen toch kinderachtig.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
En uhhh dat hartje, niet echt een kunstwerk. Maar goed, zal wel wat achter zitten en not my problem.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren










Wow. I wish I could speak whale.
quote:mama_lin schreef op 18 april 2017 @ 20:28:

*bakvismodus aan*

Ach een toef slagroom op dat hartje van Norman dan hoef je er niet naar te kijken, alleen maar aan te likken!

*bakvismodus uit*
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik ben volgens mij echt al MAAAAAAAAANDEN niet hier geweest, combinatie van werken, thuisstudie, huishouden (want samenwonen sjawel) en weinig op mijn laptop. Maar ik leef nog! En ik kijk nog steeds met alle liefde TWD!
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Baami! Leuk dat je je weer meldt!
Alle reacties Link kopieren
Bij het herkijken kwam die scene waarmee die stuff & thangs-meme is begonnen. Ik zat wel even stiekem te gniffelen, maar het viel me ook op dat hij (m.i althans) helemaal niet zo overdreven thaaangs zegt.
Alle reacties Link kopieren




Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 19 april 2017 @ 17:00:

Bij het herkijken kwam die scene waarmee die stuff & thangs-meme is begonnen. Ik zat wel even stiekem te gniffelen, maar het viel me ook op dat hij (m.i althans) helemaal niet zo overdreven thaaangs zegt. Klopt dat valt ook wel mee, maar het is echt een eigen leven gaan leiden. Ik blijf het hilarisch vinden
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 20 april 2017 @ 09:59:

[...]





Klopt dat valt ook wel mee, maar het is echt een eigen leven gaan leiden. Ik blijf het hilarisch vinden Inderdaad. In mijn herinnering zei hij het heel overdreven, maar dat komt dus puur door die meme (die hilarisch blijft, ja).
haha, net als Cooorrral. En the kang. Rick is gewoon grappig met z'n spraakgebrek.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik beloof jullie dat als ik straks weer lang kan zitten dat ik dan alles bij ga lezen. Maar bijlezen op mobiel is echt super irritant, de pagina verspringt steeds door reclame of loopt compleet vast. Ellende!



Met mijn rug gaat het inmiddels eigenlijk heel goed! Ik loop soms 20/30 minuten achter elkaar. Ben ik daarna wel total loss maar hé, het is een begin! Qua zitten is het 10/15 minuten per keer. Langzaam opbouwen dus. Volgens de fysio ben ik volgend jaar pas weer helemaal de oude.. Pffff!



Nu dat de goede kant op gaat ben ik gisternacht uit bed gegaan omdat ik het gevoel had dat er iets in mijn keel zit waardoor ik minder lucht binnen krijg.. Had ik al een paar keer gevoeld de nachten daarvoor maar als ik dan op een iets andere manier ging liggen ging het weer weg. Gisteren helaas niet en dus 's middags naar de dokter gegaan.. Zag niet in mijn mond maar voelde wel een vergrote schildklier dus bloed laten prikken en die uitslag was gelukkig goed. Maar ja, nog steeds geen diagnose nu. Dus doorgestuurd voor een echo voor een eventuele cyste op de schildklier, ik kan vanmiddag gelukkig al in het ziekenhuis terecht! Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Oh, en nog een leuke update:



IK HEB GEDROOMD OVER NEGAN..



Ik was in de apocalypic world en ik stond samen met een groep overlevenden, waaronder Negan, naar een hek te kijken zoals ze ook om de gevangenis hadden. Aan de andere kant van het hek liepen zombies en mensen die in de serie overleden waren. Sasha, Beth, Hershel etc. Voor het hek lag een spoor van buskruit wat ontstak, in slow motion verbrande dat en veranderde het in een explosie van stukjes rood papier die langzaam naar beneden dwarrelden.. Alle walker neer en een pad door de walker heen richting een soort nieuwe wereld.. Daar liepen we heen en daar was het gewoon vrede, geen dood meer, geen walker helemaal niet gewoon weer GOED!



Toen ging Negan steeds apart staan/zitten want hij voelde zich ongelooflijk schuldig voor alles wat hij gedaan had. Ik ging steeds bij hem zitten om hem te vertellen dat iedereen hem vergeven had en niet meer boos op hem was. Toen hij dat eindelijk geloofde sloeg hij z'n armen om mij heen en duwde mij heel dicht tegen hem aan..



Dat was het! Geen seks hhahaha maar zoooo fijn!! AAAAHHH!!
Alle reacties Link kopieren
Succes weer Coda! Ik hoop op een voorspoedig herstel voor je en dat je maar weer snel achter de computer kunt
Wow. I wish I could speak whale.
Beterschap coda, we duimen voor je! Leuke droom



Hier ben ik in de 'use it or lose it' bui. Allemaal dingen die op marktplaats of weggeefhoek geknald worden. Decluttering has begun!



Zondag ga ik helemaal los. Dan is man thuis en kan beneden blijven met de kids, dan ga ik de zolder leegklauwen.

Handig zo'n zolder, maar ongemerkt verzamel je zoooooooveel zooi
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Kom even aanwaaien. Ben in voorbereiding van onze vakantie!

Lees over leuke dromen over TWD. Heb ik ook gehad maar dan iets minder gestructureerd. en ja...niet helemaal over Negan...over Rick zoiets...

Ik krijg helemaal een tick, denk ik! Ben ik aan het rijden dan let ik net iets meer op de omgeving. Met name of die wel zombie proof is of dat ik echt denk, dit is iets om te wonen en te overleven!

Zo gaat mijn dochter ergens paard rijden c.q. zorgen voor een zorgpony/paard en de weg er naar toe is erg mooi! Net voor de wei staat een heel statig huis. Zoiets als Hilltop maar dan zelfs net iets groter. Er staat een muur omheen, heel ruim want er is genoeg grond. Alleen die muur is van baksteen maar niet erg hoog.

Ik stel me dan voor dat die muur opgehoogd wordt of dat we de weien er omheen bij betrekken en daar een muur omheen zetten. Zou heel mooi zijn om te overleven.



En ja, mijn dochter zegt wel vaker wanneer we bijna daar zijn..."Mam, rij nou eens door". Maar ja, mijn droomwereld!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven