Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Ik snap Sandra ook wel. Ze is overgebleven en dan wordt er meer of minder verwacht dat ze happy go lucky in de armen van Olke valt.

Maar ze twijfelt gewoon nog. En dan zit je daar, ver weg, kunt het niet even thuis rustig overdenken..
Alle reacties Link kopieren
'Grappig' dat eerst Alberdien werd afgefakkeld op het forum en nu Sandra.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Omdat Sandra ook ineens zo'n enorme ommezwaai heeft gemaakt? Van 'ik kan hier volgende week wonen' tot ' ik heb vriendschapsgevoelens vooor je maar niet verliefd'.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 19 april 2017 @ 11:30:

Omdat Sandra ook ineens zo'n enorme ommezwaai heeft gemaakt? Van 'ik kan hier volgende week wonen' tot ' ik heb vriendschapsgevoelens vooor je maar niet verliefd'.



Oh eens hoor

Vind het ook bizar hoe ze na dat gesprek aan de ontbijttafel ook ineens omdraaide.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sterk het gevoel dat er bij Olke meer gebeurd is dan wij hebben gezien.

Eerst waren zowel Alberdien als Sandra heel open en enthousiast en dat was bij beiden eigenlijk in 1 klap weg.

Alberdien heeft het chique opgelost door het op de kalfjes te gooien en te vertrekken.

Naar mijn idee stond Sandra toen ook op het punt te vertrekken.

Wat er precies gebeurd is zullen we wel nooit te weten komen.
Alle reacties Link kopieren
Zo gek is dat toch niet?



Ze kennen elkaar nauwelijks he, vanaf de speeddate tot de finaleronde is het een paar weken waarbij je geen moment echt samen bent geweest om elkaar goed te leren kennen, constant zijn er andere dames of camera's in de buurt..



Je reageert puur op wat je op tv ziet, een leuke kop en manier van doen, maar misschien is zijn karakter niet zoals verwacht waardoor ze al beetje twijfelde, als je dan vervolgens te horen krijgt dat je meteen een keuze moet maken en zo snel mogelijk naar hem toe moet verhuizen zou ik ook spontaan raar gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Is het al zondag?
You don't have to fit into the format
Ik denk dat jij gelijk hebt Girasole. Ik kreeg ook de indruk dat Sandra ook bezig was zich uit de voeten te maken. Er is misschien iets voorgevallen waar ze beiden op afgeknapt zijn maar Sandra besloot het nog een kans te geven. Had ze beter niet kunnen doen als zehet echt niet meer zag zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 11:53:

Is het al zondag?Nee Lotte; het is pas woensdag. Nog 4 nachtjes slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 april 2017 @ 11:47:

Ik heb sterk het gevoel dat er bij Olke meer gebeurd is dan wij hebben gezien.

Eerst waren zowel Alberdien als Sandra heel open en enthousiast en dat was bij beiden eigenlijk in 1 klap weg.

Alberdien heeft het chique opgelost door het op de kalfjes te gooien en te vertrekken.

Naar mijn idee stond Sandra toen ook op het punt te vertrekken.

Wat er precies gebeurd is zullen we wel nooit te weten komen.



Misschien is het ook/toch de ex van Olke, die de helft van het bedrijf bezit, en naar zeggen daar dagelijks te vinden is.

Nou daar zou ik ook echt geen trek in hebben hoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zou ook kunnen.

Vind het heel opvallend dat er bij beiden sprake was van een plotselinge ommezwaai.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 april 2017 @ 12:07:

Nee Lotte; het is pas woensdag. Nog 4 nachtjes slapen Onmenselijk.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:20:

[...]



Onmenselijk.



Intussen maar hier lekker mutsen! Nice, toch
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 19 april 2017 @ 12:24:

Intussen maar hier lekker mutsen! Nice, toch

Ja, het is wel leuk om te bedenken wát er bij Olke gebeurd kan zijn, waardoor er zo'n ommezwaai bij de dames heeft plaatsgevonden.



- Ze zijn erachter gekomen dat hij alleen naar muziek van Frans Bauer luistert, en dan ook de hele dag.

- Hij blijkt in zijn vrije tijd Birkenstocks te dragen (als je het mij vraagt echt het meest onflatteuze schoeisel ooit gemaakt).

- Hij heeft als hobby breien, en eist dat de vrouwen door hemzelf gemaakte creaties dragen.



Het kan allemaal.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 11:53:

Is het al zondag?Ho ho. Eerst komt vrijdag he. Die is veel spannender. Voor mij dan.
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:29:

[...]



Ja, het is wel leuk om te bedenken wát er bij Olke gebeurd kan zijn, waardoor er zo'n ommezwaai bij de dames heeft plaatsgevonden.



- Ze zijn erachter gekomen dat hij alleen naar muziek van Frans Bauer luistert, en dan ook de hele dag.

- Hij blijkt in zijn vrije tijd Birkenstocks te dragen (als je het mij vraagt echt het meest onflatteuze schoeisel ooit gemaakt).

- Hij heeft als hobby breien, en eist dat de vrouwen door hemzelf gemaakte creaties dragen.



Het kan allemaal.Met die zelfgebreide sokken erin!
Alle reacties Link kopieren
quote:Swinta schreef op 19 april 2017 @ 12:44:

Ho ho. Eerst komt vrijdag he. Die is veel spannender. Voor mij dan. Komen daar ook boeren aan te pas?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 19 april 2017 @ 12:50:

Met die zelfgebreide sokken erin!





Dat MOET het toch geweest zijn?!
You don't have to fit into the format
Je ziet Olke teveel in de thuissituatie. Daar is hij een wat onhandige gorilla. Hij had zich beter kunnen neerzetten als leider van een groot bedrijf.

Dat maakte Marc ook aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:20:

[...]



Onmenselijk.Komt goed schatje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:29:

[...]



Ja, het is wel leuk om te bedenken wát er bij Olke gebeurd kan zijn, waardoor er zo'n ommezwaai bij de dames heeft plaatsgevonden.



- Ze zijn erachter gekomen dat hij alleen naar muziek van Frans Bauer luistert, en dan ook de hele dag.

- Hij blijkt in zijn vrije tijd Birkenstocks te dragen (als je het mij vraagt echt het meest onflatteuze schoeisel ooit gemaakt).

- Hij heeft als hobby breien, en eist dat de vrouwen door hemzelf gemaakte creaties dragen.



Het kan allemaal.







Misschien breit hij ook mutsen voor mutsen?

Of is dat te HOT voor daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 19 april 2017 @ 12:54:

Je ziet Olke teveel in de thuissituatie. Daar is hij een wat onhandige gorilla. Hij had zich beter kunnen neerzetten als leider van een groot bedrijf.

Dat maakte Marc ook aantrekkelijker.Dat was dan ook niet echt moeilijk, want jezus wat een saaie zak is dat zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 april 2017 @ 11:47:

Ik heb sterk het gevoel dat er bij Olke meer gebeurd is dan wij hebben gezien.

Eerst waren zowel Alberdien als Sandra heel open en enthousiast en dat was bij beiden eigenlijk in 1 klap weg.

Alberdien heeft het chique opgelost door het op de kalfjes te gooien en te vertrekken.

Naar mijn idee stond Sandra toen ook op het punt te vertrekken.

Wat er precies gebeurd is zullen we wel nooit te weten komen.Dit.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 april 2017 @ 13:35:

Misschien breit hij ook mutsen voor mutsen?

Wie weet joh.

En onderbroeken voor dozen.
You don't have to fit into the format
Olke zegt de hele tijd: Hoest met jouwwww.

In alle afleveringen minstens 1 keer.

Afknapperrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven