Composiet spoelbak keuken

19-04-2017 20:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Heeft er iemand ervaring met composiet spoelbak in de keuken? Wij hebben een composiet aanrechtblad en ik vind het wel mooi als de spoelbak hetzelfde spul is. Het moet er dan een zijn met afgeronde hoeken las ik.
Heb je al nagedacht hoe je omgaat met kalk?

Wij hebben een composieten aanrechtblad en naast de kraan hebben we een kalkvlek waar we mee in onze maag zitten. We willen hem weghebben maar we zijn bang dat schoonmaakazijn of antikal het composiet aantast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel_Madelief schreef op 19 april 2017 @ 21:01:

Heb je al nagedacht hoe je omgaat met kalk?

Wij hebben een composieten aanrechtblad en naast de kraan hebben we een kalkvlek waar we mee in onze maag zitten. We willen hem weghebben maar we zijn bang dat schoonmaakazijn of antikal het composiet aantast.

Hoe blijft mijn composiet werkblad mooi?



- Het blad kunt u schoonmaken met de gebruikelijke zachte huishoudmiddelen zoals allesreinigers en u kunt een glasreiniger gebruiken voor het vetvrij maken.

Kalkvlekken op het blad en rond de kraan kunt u het beste verwijderen met schoonmaakazijn, of een ander in de handel verkrijgbaar ontkalkingmiddel. Volg de gebruiksaanwijzingen op de verpakking.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een composiet aanrechtblad. Eens in de zoveeel tijd doe ik wat Cif met bleekmiddel op een sponsje en 'schuur' ik het aanrecht op. Gaat prima en alle vlekken zijn verdwenen!

Kreeg de tip van mijn keukenboer!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, wij hebben zwart composiet met een soort glinstering. Je moet dit altijd meteen droogmaken anders zie je heel goed vlekken van ingetrokken of opgedroogd water.

Schoonmaak azijn kan gewoon. Dasty niet
Bedankt!
quote:aankleefsjaan schreef op 20 april 2017 @ 04:06:

Mooi, wij hebben zwart composiet met een soort glinstering. Je moet dit altijd meteen droogmaken anders zie je heel goed vlekken van ingetrokken of opgedroogd water.

Schoonmaak azijn kan gewoon. Dasty niet Ik heb precies hetzelfde soort blad, ik vind het waardeloos. Ik vind ook dat het blad dof wordt maar dat schijnt erbij te horen? Ik probeer mij er maar niet teveel aan te storen maar ik zou dit nooit meer willen in een volgende keuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven