Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
En Riks zegt kut met -dt. Ook raarrrrr.
Alle reacties Link kopieren
zei Riks kudt?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Heb even topic doorgelezen, heerlijk had niet eens hoeven kijken



David en Mara die alsmaar benoemen hoe goed ze bij elkaar passen en dat ze het helemaal zien zitten, krijg het er Spaans benauwd van.



Ik denk dat de maagden daar nog niets aan veranderd hebben. Vriend en ik zaten de wachten op de volgende ochtend scène, maar Herman had wat ons betreft geen 'ikhebvannachtsexgehad hoofd'
Ach, boer Marcel stond ooit in zwarte onderbroek op de slaapkamer van zijn vrouwen.

Misschien had Olke een gebreide onderbroek waarmee hij de dames heeft verwend.

Marcel had ook een leuke luxe kingsize douchecabine (Ik zie nog de kritische blik van zijn uiteindelijke keuze.)

Die uiteindelijke keuze werd gekozen, terwijl de tweede keuze (gewillige) naar huis werd gestuurd.



Ja, is hier al gezegd over de eerste vegetariër die weg moest. Die was blij om haar kindjes weer bij haar kindjes te zijn.

Ik vond haar ook de leukste voor hem.



En dit stukje vanwege die gebreide onderbroek voor dozen.

Jammer dat ze niet alles van het huis hebben laten zien.

Misschien zat er geen slot op slaapkamer en badkamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:53:

[...]



Komen daar ook boeren aan te pas?



Ik hoop dat ik vrijdag klaar ben met die boeren. Zit hoogzwangert op de bank, last van maagzuur en boeren laten. Word vrijdag ingeleid of keizersnede, afhankelijk hoe kind ligt want zij draait nog vrolijk rondjes in mijn buik.



Ontopic, die omslag die Sandra maakte vind ik wel heel erg plosteling. Rijmt niet met de dag ervoor dat zij nog zo gewillig was en snel naar Texas kon komen. Al kan er best wat gebeurd zijn buiten de camera's om.
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 19 april 2017 @ 20:01:

zei Riks kudt?Riks zei ook getverderrie en dat mag echt niet als strenggelovige. Foei!
't Is al met al een heel gedoe
quote:girasole3 schreef op 19 april 2017 @ 11:47:

Ik heb sterk het gevoel dat er bij Olke meer gebeurd is dan wij hebben gezien.

Eerst waren zowel Alberdien als Sandra heel open en enthousiast en dat was bij beiden eigenlijk in 1 klap weg.

Alberdien heeft het chique opgelost door het op de kalfjes te gooien en te vertrekken.

Naar mijn idee stond Sandra toen ook op het punt te vertrekken.

Wat er precies gebeurd is zullen we wel nooit te weten komen.



Volgens mij hoeft er niet eens per se iets gebeurd te zijn. Ik heb ooit gedate met iemand waar ik het echt heel goed mee kon vinden, totdat hij verklaarde over zijn oren verliefd te zijn en zich daar opeens ook naar ging gedragen. Ik had dat gevoel helemaal (nog) niet en ik voelde me zó onder druk gezet, zo benauwd. En van het ene op het andere moment was die gezellige vent voor mij veranderd in iemand die met al zijn verliefde acties ver over mijn grenzen heenging. En als gevolg daarvan vond zo'n beetje alles wat hij deed opeens bloedirritant.



Kan me (op basis van wat we tot nu toe gezien hebben) heel goed voorstellen dat dit precies zo gegaan is bij Olke en Sandra.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 april 2017 @ 13:35:

[...]









Misschien breit hij ook mutsen voor mutsen?

Of is dat te HOT voor daar?De echte mutsenbreister hier is Marit. Zij breidde haar muts in het vliegtuig op de heenreis van Amsterdam naar Calgary. Gelezen in haar dagboek.
Alle reacties Link kopieren
@Swinta, wat leuk!

Heeeeel veel succes vrijdag.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 12:29:

[...]



Ja, het is wel leuk om te bedenken wát er bij Olke gebeurd kan zijn, waardoor er zo'n ommezwaai bij de dames heeft plaatsgevonden.



- Ze zijn erachter gekomen dat hij alleen naar muziek van Frans Bauer luistert, en dan ook de hele dag.

- Hij blijkt in zijn vrije tijd Birkenstocks te dragen (als je het mij vraagt echt het meest onflatteuze schoeisel ooit gemaakt).

- Hij heeft als hobby breien, en eist dat de vrouwen door hemzelf gemaakte creaties dragen.



Het kan allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Gaat er hier eigenlijk iemand naar de grote BZV afterparty op 13 mei in Utrecht? Of iemand als eens geweest?
Alle reacties Link kopieren
Waar vind ik grappige blogs over de BZV uitzendingen 2017?

Ik zag er via FB een keer één voorbijkomen, maar die kan ik niet meer vinden. Iemand een tip?
http://www.upcoming.nl/zw ... s-worstelt-en-dumpt-marit
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 20 april 2017 @ 08:55:

Waar vind ik grappige blogs over de BZV uitzendingen 2017?

Ik zag er via FB een keer één voorbijkomen, maar die kan ik niet meer vinden. Iemand een tip?http://www.bzvfanforum.nl ... els-na-aflevering-11.html



Je kunt per week terugbladeren. En keuze uit wel ongeveer 10 blogs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 20 april 2017 @ 08:55:

Waar vind ik grappige blogs over de BZV uitzendingen 2017?

Ik zag er via FB een keer één voorbijkomen, maar die kan ik niet meer vinden. Iemand een tip?



Hof van Postel . Com



Blogs van boer Henk van het veeteeltforum
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik ga lekker lezen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn dat jullie eigen blogs?
LOEP ME MAAR aub.
De preview op NPO1 laten Sandra en Olke in leuke posities zien.

Riks was ook nog in beeld tijdens een verhoor.

De rest was niet in beeld of het ging te snel.



Ja, misschien is er ook nog een special erna?

Geen tijd om terug te kijken of die beelden niet al in de laatste aflevering te zien zijn geweest.

Ik weet alleen nog dat Sandra een gehoornde toestand had gevangen like a real Texan Cowwhooman.



Ik geloof dat ik Olke wel the raindance wil zien doen. Daar dragen ze ook van dat soort kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de preview bekeken, nog geen vonken tussen Olke en Sandra, het kwam allemaal wat 'verplicht' over.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Wat voor preview bedoelen jullie?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 20 april 2017 @ 16:38:

Wat voor preview bedoelen jullie?Voorspel
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 20 april 2017 @ 16:38:

Wat voor preview bedoelen jullie?Van de NPO, aldaar te vinden.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 20 april 2017 @ 13:14:

Zijn dat jullie eigen blogs?



Nee, van mij niet in elk geval.

Boer Henk van het veeteeltforum is al jaren een begrip
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 19 april 2017 @ 22:04:

Gaat er hier eigenlijk iemand naar de grote BZV afterparty op 13 mei in Utrecht? Of iemand als eens geweest?Watte?
quote:mdh schreef op 20 april 2017 @ 16:30:

Ik heb de preview bekeken, nog geen vonken tussen Olke en Sandra, het kwam allemaal wat 'verplicht' over.Dat komt echt niet meer goed tussen die twee. Hebben jullie die vijandige blikken van haar in de vorige aflevering niet gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven