Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Lovestar schreef op 19 april 2017 @ 20:26:

[...]





Zin in sex sowieso. Maar ik vind mijn date ook leuk Dus sex met hem zou leuk zijn



Ik ben blij voor je Eva dat het lijkt dat je snel je vorige date te boven bent. Wat een veerkracht!

Ben benieuwd hoe het met je date vergaat. Leuk voor je!



Bedankt voor je compliment En het lijkt niet zo, het is ook zo. Zaterdag was het even rot, maar heb de gevoelens er laten zijn, mij rot gevoeld en dat was kort en krachtig. Als iemand niet wil, dan is dat goed zo. Kan ik dan heel snel loslaten, omdat het mij de energie niet waard is mij daar aan vast te houden. Dat heeft geen enkele zin in mijn ogen.

Graag of niet en is het niet.Jammer. Het was nog maar 1,5 maand ook

Ben zelf trouwens ook wel blij te merken dat het zo snel gaat, ik wist het al, omdat ik dat steeds weer heb ook na mijn laatste kortstondige relatie van 8 maanden, maar iedere keer heb ik een "angst" dat het mij verdriet gaat doen als ik mijzelf geef. Die angst is onterecht blijkt steeds weer. Dus hoop nu wat onbezorgder te kunnen gaan genieten als er weer een liefde op mijn pad komt.

Kwetsbaar zijn, alleen maar liefde geven en loslaten van angst. Mooi doel.
quote:greenbean schreef op 19 april 2017 @ 17:05:

[...]





PFffff ik dacht dat het aan mij lag en aan mijn veeleisendheid, maar blijkbaar hebben jullie die ervaring dus ook... Inderdaad weinig mannen die de juiste knopjes weten te vinden. En is het bij jullie ook zo dat je de ene keer zin hebt in een snelle wip en dat het een andere keer wel wat langzamer en uitgebreider mag, zonder meteen op het doel af te gaan zeg maar?

Mijn ervaring is dat mannen hetzelfde riedeltje willen herhalen. Dat zei mijn ex op een gegeven moment ook, dat hij niet begreep dat dezelfde techniek de ene keer wel effect had en de andere keer niet.Mijn ervaring is dat het wisselend is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sun!



Tinderrelaties kunnen inderdaad lastig zijn. Ik ken de communicatieproblemen. Vraag je je toch af waarom het allemaal zo moeilijk moet.



Zit je nog op tinder of niet meer?
Sun, rot voor je!

Soms krijg ik de indruk dat sommige mannen overvallen worden door emoties, ze daar in mee gaan tot het te serieus wordt en ze dan pas gaan na denken. Dan zit jezelf al in een flow van, oooh dit wordt wel wat en ben je een beetje op het verkeerde been gezet. Niet bewust, maar sommige mannen denken volgens mij pas vaal later na, waar wij al met de eerste date mee bezig zijn.

Ik weet nu wel, als een man na een date of 8 nog steeds zegt er nog geen naam aan te willen geven, dan mag hij wieberen van me. Dan wordt het ook niks.



Vind het wel echt naar hoe hij dit heeft afgehandeld, de confrontatie uit de weg. Dat vind ik heel vermoeiend zulke mannen, zeg dan gewoon waar het op staat.
Alle reacties Link kopieren
Ja bizar is het allemaal echt hoor... snap het zelf ook niet! We waren 5 maanden aan het "daten" prille relatie tsja hoe wil je het noemen. Hadden het over de toekomst en hebben elkaars vrienden ontmoet... alles bij elkaar snap ik nog steeds niet waar het mis ging! In mijn ogen was alles goed. Hij heeft ook nooit iets aangegeven, dacht echt dat we op 1 lijn zaten... En dan opeens als ik weg ben dit... ja super lastig 2 maanden elkaar niet zien, maar ik zag het wel als een test. Ben er helaas alleen zelf voor geslaagd.



Ja ik zit wel weer op tinder, ben gewoon wel toe aan een leuke date. Maar wil uiteindelijk wel meer dan dat, wil wel iets serieus. En ben daar van begin af aan altijd heel open in. Snap mannen niet die zeggen hetzelfde te willen en zich dan toch opeens zo kunnen bedenken?



En vorige week nog contact zoeken want hij mag me graag en "vond me wel leuk toen we met elkaar omgingen" dus we konden toch gewoon normaal met elkaar omgaan?



Auw... Dat was best pijnlijk, dus jullie begrijpen vast wel wat ik daarop heb geantwoord ????
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
Ja je zegt het mooi eva! Of het is iets of het is niets...



Wees gewoon duidelijk in wat je wil... En dan zeggen ze dat vrouwen zo lastig zijn ????
Smile, you're designed to!
Pfff heb ik weer...toch maar nummers uitgewisseld met de piloot. Vraag ik om foto's van hem... ziet hij er heeeel anders uit dan op zijn Tinder foto's... en zeker niet beter! Dus dat wordt m niet!



Gisteren toch van mijn principe afgeweken wat betreft het sturen van sexy foto's. 2 gemaakt voor de griek in Griekenland. Was best beetje eng want zoiets had ik nog nooit gedaan. Maar hij stelde het heeeeel erg op prijs. Hij belde namelijk gelijk op! Bijna een uur met elkaar gesproken. We hebben het er zelfs al over gehad dat ik hem kom opzoeken in Athene... we zullen zien
quote:CherokeeRose1977 schreef op 19 april 2017 @ 19:41:

Ok wat denken jullie, echt of nep? Krijg net dit berichtje;



I just couldnt stand and move on with my life without saying hi to a really cute girl!:) Im a pilot and flying there friday, i dont log in here very often leave me your whatsapp if you want to meet Echt. Maar volgens mij wilt hij dat jij zijn knuppel bestuurt
Alle reacties Link kopieren
quote:Petite_max schreef op 19 april 2017 @ 14:45:

@jempo, je bent toch nog aardig jong toch?



Klopt, begin 20. Mijn eerste vriend werd ziek, heb daardoor vooral een hoop gegeven, snel volwassen moeten worden, heel vroeg keuzes moeten maken of ik een toekomst met hem zag. Een heleboel gegeven en voor mijn gevoel weinig voor terug gekregen. Toen hij beter werd had hij geen zin meer in de relatie, behoorlijk verdrietig allemaal.



Ik gun mijzelf daarom enorm een gezonde fijne relatie. Maar ik wil er ook niet zo voor hoeven vechten, dat heb ik de afgelopen jaren al genoeg gedaan. Ik hoop dat het nu naar mij toe komt. Zo niet dan wil ik daar ook oké mee zijn,



Heb hier met veel plezier meefeschreven en gelezen en wens iedereen heel veel succes en liefde!!
Jempo jij ook! Blijf dicht bij jezelf dan komt het hoe dan ook goed.
@Sun

welkom!

Wat een stomme gast! Ik zou er gelijk klaar mee zijn en jij gelukkig ook. Het lijkt mij zuur, 2,5 single en de alles al meegemaakt te hebben ein-de-lijk een leukerd gevonden te hebben, dan dit. Het had zo moeten zijn, maar wat heb je eraan? Hij klonk sowieso niet alsof hij helemaal over de pijn van het vreemdgaan heen was. Dat is op zich niet erg, een randje dan.

En dan zijn houding en gedrag daarna Je bent ervan af! Maar ja, jammer is het natuurlijk wel. Denk je een leuke vent te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jempo, alle goeds voor jou!
quote:Lovestar schreef op 19 april 2017 @ 22:20:

[...]





Echt. Maar volgens mij wilt hij dat jij zijn knuppel bestuurt Ja dat doet hij maar lekker zelf!
Alle reacties Link kopieren
@lovestar



Thnx! Ja heel zuur maar als ik zo een beetje de verhalen van iedereen lees dan ben ik echt niet de enige....! Soms denk ik wel eens dat je dit soort vervelende dingen wel mee moet maken omdat je zelf nog ergens aan moet werken... Ik heb bij jullie soortgelijke conclusies ook wel eens gelezen...!

Maar bah! Waar zijn toch al die leuke, lieve, stoere en vooral normale mannen? Jullie lijken me stuk voor stuk ook echt leuke vrouwen dat moet gewoon wel aan die rare mannen van tegenwoordig liggen... (En voor die paar mannen hier, ok sommige vrouwen sporen idd ook niet ;) ) Wat is dit toch voor een gekke tijd!?
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
Dun, welkom.



Aan de andere kant. Jij hebt toch ook genoten van de periode samen. Soms heeft her geen zin om te denken wat als. Je hebt genoten, nu even slikken en bij de volgende er gewoon weer lekker ontspannen instappen. Komt vast helemaal goed met je.



Jempo, je mag natuurlijk ook gewoon blijven meeschrijven he? Wie weet waar je over een paar weken weer staat. En pittig wat je zegt over je vorige relatie. Maar ook voor jou staat de juiste wel ergens te zoeken naar je.



Lola. Geldt ook voor jou he? Er is voor iedere vrouw een juiste man, dus ook voor jou.



Noxx



Eva, Lovestar. Lekker bezig.



Hier een apart verhaal. Wordt ik op messenger benaderd door een ex tinderdate die me geblokt heeft op wa. Ze wil met me gaan salsadansen want ze had zon heerlijk lichamelijk contact met me. Haha. Ze blokte me omdat ik zo op sex gefixeerd was. Toch maar eens kijken of ik ritmegevoel heb grijns
Wees meester en vormgever van jezelf
Sun, wat jammer dat het niet anders is afgelopen. Ten eerste denk ik vooral: jij was er klaar voor om in te stappen, maar hij niet. Dat ligt niet aan jou, ergens kon hij misschien niet meegaan met de diepgang en de volheid van wat er bij een relatie komt kijken. Dat je echt zegt tegen de ander; ik kies voor jou.



Soms denk je dan (ik spreek even als vrouw, sorry voor wie zich daardoor gechargeerd voelt) ik ben te veel, ik verwacht te veel en vraag te veel. Maar ik geloof dat er mannen zijn die niet bang zijn om zo'n band met je aan te gaan.



Anderzijds denk ik nu ook even over mijn eigen situatie; date al af en aan een paar jaar, soms wat langer met de een, soms een crush. Als je dan eens een leuke, normale, positieve, sexy man tegenkomt is het bijna alsof je de loterij hebt gewonnen. Terwijl hij tussen degene die echt bij je passen, misschien maar bleekjes afsteekt. En dan zeg je na een aantal jaar vrijgezel en wat mislukte dates sneller, voor deze man ga ik.

Is het mogelijk dat hij ergens beter aanvoelde dan jij dat jullie het niet zouden redden, dat hij het niet in zich had of dat jullie niet genoeg samen hadden om echt iets op te bouwen?
Oei oei....Ik voel een sloerie-moment aankomen Wat erg dit eigenlijk

Is iemand waar ik eerder mee gekletst had. We hebben van die prikkelende gesprekken. Hij zegt wat ie vindt en wilt, wat voor mij soms te direct is en ik denk: oké Maar een aantrekkingskracht die voelbaar is door het scherm. De sloerie in mij is aangewakkert



Ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet geloof ik Ik wil gaan sloeren, maar voel ook veel weerstand. Ik ken dit niet zo goed van mijzelf.....Ik voel een soort van gierende spanning, maar ook terughoudendheid dus. Ik weet niet of ik mijzelf wil laten gaan of dat ik aan het zoeken ben wat mij over die drempel zet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 april 2017 @ 23:46:

Oei oei....Ik voel een sloerie-moment aankomen Wat erg dit eigenlijk

Is iemand waar ik eerder mee gekletst had. We hebben van die prikkelende gesprekken. Hij zegt wat ie vindt en wilt, wat voor mij soms te direct is en ik denk: oké Maar een aantrekkingskracht die voelbaar is door het scherm. De sloerie in mij is aangewakkert



Ik weet niet zo goed wat ik met mijzelf aan moet geloof ik Ik wil gaan sloeren, maar voel ook veel weerstand. Ik ken dit niet zo goed van mijzelf.....Ik voel een soort van gierende spanning, maar ook terughoudendheid dus. Ik weet niet of ik mijzelf wil laten gaan of dat ik aan het zoeken ben wat mij over die drempel zet.Gewoon gaan sloerie. Genieten maar
Wees meester en vormgever van jezelf
Wat is de sloeroptie, lovestar?

Ik zou zelf nog liever echt gaan sloeren dan sexten met een 'vreemde'.
quote:Eva- schreef op 19 april 2017 @ 20:42:

[...]



Ben benieuwd hoe het met je date vergaat. Leuk voor je!



Bedankt voor je compliment En het lijkt niet zo, het is ook zo. Zaterdag was het even rot, maar heb de gevoelens er laten zijn, mij rot gevoeld en dat was kort en krachtig. Als iemand niet wil, dan is dat goed zo. Kan ik dan heel snel loslaten, omdat het mij de energie niet waard is mij daar aan vast te houden. Dat heeft geen enkele zin in mijn ogen.

Graag of niet en is het niet.Jammer. Het was nog maar 1,5 maand ook

Ben zelf trouwens ook wel blij te merken dat het zo snel gaat, ik wist het al, omdat ik dat steeds weer heb ook na mijn laatste kortstondige relatie van 8 maanden, maar iedere keer heb ik een "angst" dat het mij verdriet gaat doen als ik mijzelf geef. Die angst is onterecht blijkt steeds weer. Dus hoop nu wat onbezorgder te kunnen gaan genieten als er weer een liefde op mijn pad komt.

Kwetsbaar zijn, alleen maar liefde geven en loslaten van angst. Mooi doel.



We kennen elkaar van het forum, een bepaald topic. Best wat gedeeld met elkaar. Ik kan iets bij voorstellen hoe je patronen van vroeger waren. En als ik zie hoe je er tegenwoordig mee omgaat (en deze post ook) en ook met deze date, dan heb ik veel bewondering voor je! Maar goed, dat wist je al



Met elke ervaring groei je weer en natuurlijk kom je (oud) verdriet en zeer tegen. Maar je weet ook wel dat je het aankan
quote:CherokeeRose1977 schreef op 19 april 2017 @ 21:51:

Pfff heb ik weer...toch maar nummers uitgewisseld met de piloot. Vraag ik om foto's van hem... ziet hij er heeeel anders uit dan op zijn Tinder foto's... en zeker niet beter! Dus dat wordt m niet!



Gisteren toch van mijn principe afgeweken wat betreft het sturen van sexy foto's. 2 gemaakt voor de griek in Griekenland. Was best beetje eng want zoiets had ik nog nooit gedaan. Maar hij stelde het heeeeel erg op prijs. Hij belde namelijk gelijk op! Bijna een uur met elkaar gesproken. We hebben het er zelfs al over gehad dat ik hem kom opzoeken in Athene... we zullen zien



*rollende ogen* Jammer zeg! NEXT!



Wat leuk dat het positief uitgepakt heeft! Het is even spannend, maar alleen doen als je er goed bij voelt. Opzoeken kan.....Als het geen stomende weekend/vakantie wordt, kan je lekker wat van het land ziet en andere leuke Grieken mannen opzoeken Of naar de sauna.....



Ik heb btw ook sexy foto's, of beter gezegd 1. Geeft wat weg, maar niet teveel. Geen hoofd.
quote:Sun87 schreef op 19 april 2017 @ 22:59:

@lovestar



Thnx! Ja heel zuur maar als ik zo een beetje de verhalen van iedereen lees dan ben ik echt niet de enige....! Soms denk ik wel eens dat je dit soort vervelende dingen wel mee moet maken omdat je zelf nog ergens aan moet werken... Ik heb bij jullie soortgelijke conclusies ook wel eens gelezen...!

Maar bah! Waar zijn toch al die leuke, lieve, stoere en vooral normale mannen? Jullie lijken me stuk voor stuk ook echt leuke vrouwen dat moet gewoon wel aan die rare mannen van tegenwoordig liggen... (En voor die paar mannen hier, ok sommige vrouwen sporen idd ook niet ;) ) Wat is dit toch voor een gekke tijd!?



Nee, zeker niet. Neemt niet weg dat het klote is voor jou. Maar voor mij geldt gedeelde smart, is halve smart. Het is fijn om hier te kunnen zeiken, uithuilen, schoppen te krijgen etc.



Lief dat je dat zegt, maar ik geloof dat elk hier het nodige aan bagage heeft (maar wie niet?!)
quote:Robertooooh schreef op 19 april 2017 @ 23:09:

....

Hier een apart verhaal. Wordt ik op messenger benaderd door een ex tinderdate die me geblokt heeft op wa. Ze wil met me gaan salsadansen want ze had zon heerlijk lichamelijk contact met me. Haha. Ze blokte me omdat ik zo op sex gefixeerd was. Toch maar eens kijken of ik ritmegevoel heb grijns
quote:Manakamana schreef op 20 april 2017 @ 00:02:

Wat is de sloeroptie, lovestar?

Ik zou zelf nog liever echt gaan sloeren dan sexten met een 'vreemde'.



Ik kan dat echt niet....Vind ik zo raar om te doen met een vreemde. Het is zo plat en plastisch.



Maar goed, het is echt sloeren geworden Ik verbaas mijzelf.
Enjoy en verbaas jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven