Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:isa__88 schreef op 19 april 2017 @ 11:11:

Ik vond het ook heel naar om te zien gister, nou ja bij alle afleveringen gaat het zo eigenlijk.

Ze vechten continu in het bijzijn van Jace, je ziet zijn gezichtje soms ook echt wegtrekken , hij weet dondersgoed dat het over hem gaat.



Maar ik weet niet wat er was afgesproken, volgens mij mocht Jace weer bij Jenelle wonen als ze haar leven idd op de rit had maar ze blijven maar bekvechten over Jace.

Moet zeggen dat Jenelle wel echt veranderd is (behalve de ruzies met haar ma) ze zorgt ook goed voor Kaiser, ze is misschien niet de meest stabiele persoon maar ze heeft nu wel een redelijk normaal gezinnetje en haar leven op de rit, vind ik persoonlijk maar die ruzies tussen haar en Barbara... dat stopt gewoon niet zolang dit met Jace niet is geregeld.

Het beste voor Jace is, als geen van twee nog iets in de melk te brokkelen heeft.

Af en toe, onder strenge begeleiding een bezoekje, meer zou er niet moeten zitten.

Ze hebben dit kind totaal verpest met hun gedrag.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:karin12345 schreef op 19 april 2017 @ 11:21:

[...]



Het beste voor Jace is, als geen van twee nog iets in de melk te brokkelen heeft.

Af en toe, onder strenge begeleiding een bezoekje, meer zou er niet moeten zitten.

Ze hebben dit kind totaal verpest met hun gedrag.

Klopt, ben ik het helemaal mee eens.

Snap ook niet zo goed waarom MTV nooit ingegrepen heeft eigenlijk.
.
quote:isa__88 schreef op 19 april 2017 @ 11:23:

[...]



Klopt, ben ik het helemaal mee eens.

Snap ook niet zo goed waarom MTV nooit ingegrepen heeft eigenlijk.

Alles voor de kijkcijfers???

Wat een verrot systeem, in Nederland zou dit niet mogen, dan was er al veel eerder ingegrepen.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:karin12345 schreef op 19 april 2017 @ 11:24:

[...]



Alles voor de kijkcijfers???

Wat een verrot systeem, in Nederland zou dit niet mogen, dan was er al veel eerder ingegrepen.

Alles voor de kijkcijfers inderdaad en dat zo'n jochie de dupe is doet er kennelijk niet toe.

Precies, hier in Nederland hadden denk ik al aardig wat instanties op de stoep gestaan.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:isa__88 schreef op 19 april 2017 @ 11:11:

Ik vond het ook heel naar om te zien gister, nou ja bij alle afleveringen gaat het zo eigenlijk.

Ze vechten continu in het bijzijn van Jace, je ziet zijn gezichtje soms ook echt wegtrekken , hij weet dondersgoed dat het over hem gaat.



Maar ik weet niet wat er was afgesproken, volgens mij mocht Jace weer bij Jenelle wonen als ze haar leven idd op de rit had maar ze blijven maar bekvechten over Jace.

Moet zeggen dat Jenelle wel echt veranderd is (behalve de ruzies met haar ma) ze zorgt ook goed voor Kaiser, ze is misschien niet de meest stabiele persoon maar ze heeft nu wel een redelijk normaal gezinnetje en haar leven op de rit, vind ik persoonlijk maar die ruzies tussen haar en Barbara... dat stopt gewoon niet zolang dit met Jace niet is geregeld.



Dat dacht ik dus ook en ik vind ook dat ze positief is veranderd sinds David.



Denk dat toch echt Barbara nu gewoon aan het vervelen en stoken is puur omdat ze David niet mag (heeft ze vaak gezegd) en vorige week of de week ervoor had ze een opmerking gemaakt dat ze niet wil dat Jace in een huis zit met David, denk dat ze daarom niet meewerkt ondanks dat het zo goed gaat met Jennelle.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt vreselijk om te zien. Heb ook al een paar keer gehuild voor de tv, dat koppie van hem terwijl die 2 vrouwen tekeer gaan (over hem!). Hartverscheurend (helpt niet echt dat ik een dochter heb van ongeveer zijn leeftijd, moet er niet aan denken dat die zoiets moet meemaken). Hij was veel beter afgeweest in een pleeggezin, stel dat hij bij zo'n Brendon & Theresa had gewoond (van Carly), wat een ander leven had hij dan voor zich gehad (want dat hij nu beschadigd is lijkt me wel duidelijk).
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LaVidaPura schreef op 19 april 2017 @ 11:35:

[...]





Dat dacht ik dus ook en ik vind ook dat ze positief is veranderd sinds David.



Denk dat toch echt Barbara nu gewoon aan het vervelen en stoken is puur omdat ze David niet mag (heeft ze vaak gezegd) en vorige week of de week ervoor had ze een opmerking gemaakt dat ze niet wil dat Jace in een huis zit met David, denk dat ze daarom niet meewerkt ondanks dat het zo goed gaat met Jennelle.Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat Barbara bang is, dat als Jace terug gaat naar Jenelle dat ze Jace veel minder mag zien en het contact met Jenelle ook stukken minder word.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:isa__88 schreef op 19 april 2017 @ 11:38:

[...]



Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat Barbara bang is, dat als Jace terug gaat naar Jenelle dat ze Jace veel minder mag zien en het contact met Jenelle ook stukken minder word.



Ja klopt, dat is ook tussen die 2 uitgesproken. Jenelle wil haar moeder sowieso niet meer zien, en toen Barbara iets zei van "je gaat Jace bij me weghouden" ontkende Jenelle dat niet.



Jace was denk ik beter afgeweest in een warm pleeggezin.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:karin12345 schreef op 19 april 2017 @ 11:21:

[...]



Het beste voor Jace is, als geen van twee nog iets in de melk te brokkelen heeft.

Af en toe, onder strenge begeleiding een bezoekje, meer zou er niet moeten zitten.

Ze hebben dit kind totaal verpest met hun gedrag.



Precies! Wat een drama maken Jenelle en Barbara er ook van zeg....



Wat ziet Kailyn er uit zeg! Heel goedkoop.
Wat wie doet en waarom doet er helemaal niet toe.

Het resultaat is, dat een kind ongelofelijk beschadigd is en wordt door twee vrouwen voor wie hij geen prioriteit is.

Die hebben zichzelf vakkundig uitgeschakeld als mogelijke opvoeders van Jace.





Jace moet naar een goed pleeggezin en therapie, wil hij hier ooit nog overheen komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan barbara niet uitstaan.

Janelle is ook niet voor niets zo geworden. Volgens mij kwam het barbara allemaal wel goed uit dat het met janelle jaren geleden zo slecht ging. Kon zij de perfecte moeder/redder uithangen. Maar nu komt haar ware motief in beeld. Allemaal eigen belang. Want nu het een stuk beter gaat met janelle lijkt ze daar helemaal niet trots of blij mee te zijn. En ze is dan ook helemaal niet van plan jace over te dragen aan janelle. Puur eigen belang, niet in het belang van jace ( en dat verzint ze maar van alles wat janelle niet goed doet zodat het lijkt alsof het in het belang van jace is.

Als ik janelle was zou ik hier ook heel boos om worden. Al pakt zij dat gigantisch verkeerd aan natuurlijk door dat telkens in bijzijn van jace uit te vechten.

Triest allemaal, echt triest.
quote:juliadenders schreef op 19 april 2017 @ 12:13:

Ik kan barbara niet uitstaan.

Janelle is ook niet voor niets zo geworden. Volgens mij kwam het barbara allemaal wel goed uit dat het met janelle jaren geleden zo slecht ging. Kon zij de perfecte moeder/redder uithangen. Maar nu komt haar ware motief in beeld. Allemaal eigen belang. Want nu het een stuk beter gaat met janelle lijkt ze daar helemaal niet trots of blij mee te zijn. En ze is dan ook helemaal niet van plan jace over te dragen aan janelle. Puur eigen belang, niet in het belang van jace ( en dat verzint ze maar van alles wat janelle niet goed doet zodat het lijkt alsof het in het belang van jace is.

Als ik janelle was zou ik hier ook heel boos om worden. Al pakt zij dat gigantisch verkeerd aan natuurlijk door dat telkens in bijzijn van jace uit te vechten.

Triest allemaal, echt triest.



Door alles uit te vechten in het bijzijn van Jace is Jenelle ook ongeschikt als opvoeder.

Allebei fout.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja absoluut. Jammer genoeg laat janelle zich zo gek maken door haar moeder.
Barbara had de laatste afleveringen regelmatig een blauw poloshirt aan dat flink bevlekt was. Viel mij op. Stukje eigen hygiene loog er niet om. Hoewel dit uiteraard een momentopname is.
Ik vind Kaylin trouwens heel mooi uitzien in de reünie. Een ander vind haar er ordi uitzien.



Ze worden gestyled en opgemaakt. Ik vind het goed gelukt.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 19 april 2017 @ 17:33:

Ik vind Kaylin trouwens heel mooi uitzien in de reünie. Een ander vind haar er ordi uitzien.



Ze worden gestyled en opgemaakt. Ik vind het goed gelukt.

Ik vind haar er soms ordinair uitzien maar dat komt dan vooral soms vanwege die tattoos, verder vind ik haar een leuke meid maar ze heeft wel issues.

Ook niet de meest makkelijke persoon geloof ik om mee om te gaan.
.
Die tattoos zijn idd opvallend en niet te overzien.
Ze had overigens ontzettend veel interesse in de zwangere buiken van Jenelle en Chelsea. Bij Chelsea was ze beduidend "warmer" en reageerde ze nóg blijer.

Je zag wel dat er verschil in band is tussen hen.
Misschien werden beide mama's in spé niet goed door die buikknuffelsessie met haar handen. Ik vond het wat extreem en zou dat zelf niet leuk hebben gevonden. Maar goed....dan moet dat gezegd worden anders weet de ander dat niet en kan dus niets veranderen aan zijn of haar gedrag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Kail er ook wat ordinair uitzien. Het is allemaa net iets te veel. Bij amber heb ik dat ook altijd een beetje. Mischien past het niet helemaal bij de gelegenheid of vind ik meer naturel mooier bij hen staan.
Life is always rocky when you're a gem.
Vind Amber en Kaylin wel totaal verschillende types. Kaylin mag ik, Amber mag ik ab-so-luut niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een pleeggezin is echt niet zomaar de beste oplossing hoor. Jace houdt wel van die vrouwen. En zal het liefst bij beiden willen wonen. Ik snap niet dat jullie roepen dat ie maar gewoon uit zijn huis moet worden geplukt en bij wild vreemde mensen moet gaan wonen.... wat niet betekent dat ik het ookniet afschuwelijk vind om tr zien! Ik snap idd niet dat er niet wordt ingegrepen door mtv of iets anders. Dit is zo onveilig en idd kindermishandeling. Maar ik zou toch zeggen dat er eens hulp moet komen daarvoor. Inzicht geven in wat dat doet met een kind? Een toeziend voogd en meer zicht op hoe het eraan toegaat. Ik vind het bijna raar om zelf verder te kijken terwijl je weet dat dit niet kan. Als het in nl zou zijn geweest zou ik het programma geschreven hebben. En heel nl in opstand zijn gekomen denk ik.

Denk dat Barb en Janelle beide slachtoffer zijn van ook weer hun opvoeding.
quote:maasje schreef op 19 april 2017 @ 21:46:

Een pleeggezin is echt niet zomaar de beste oplossing hoor. Jace houdt wel van die vrouwen. En zal het liefst bij beiden willen wonen..

De meeste uit huis geplaatste kinderen houden nog van hun ouders en willen liever het vertrouwde terug dan in een vreemde omgeving terecht komen.

Maar die wederzijdse liefde is niet maatgevend bij het besluit die kinderen toch uit huis te plaatsen.

Daar zijn dan heus zwaarwegende redenen voor, het gebeurt niet zo maar.
quote:maasje schreef op 19 april 2017 @ 21:46:



Denk dat Barb en Janelle beide slachtoffer zijn van ook weer hun opvoeding.En op deze manier komt er nu een derde slachtoffer bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van wie is kailin nou zwanger

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven