1. het is weer zover, wie ook?
Log nu in om te reageren
  1. Internagelaktisch
  2. Nee, ik ben zwanger en heb juist totaaaal geen trek in zooi.
  3. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

4. quote:
    missyd schreef op 19 april 2017 @ 21:49:
    Nee, ik ben zwanger en heb juist totaaaal geen trek in zooi.
    mazzelkont
  5. Ja, ik heb er ook last van. Ik probeer er zo min mogelijk aan toe te geven....

Find people who will make you better (M. Obama)
  6. quote:

Beetje wel ;-). Ik ben in 4 weken tijd 2 kg afgevallen, terwijl je juist zou verwachten dat je aan zou moeten komen.
    Buiten m'n zwangerschappen om ben ik net holle bolle gijs (niet alleen tijdens PMS), maar nu dus gelukkig even niet.
  7. Ik heb daar ook last van. Ik probeer het te negeren, maar soms gaat dat helaas niet.

Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
  8. :popcorn: hier ook......
  9. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

10. Net een paar dagen geleden gehad.

Dan ben ik onverzadigbaar, keukenkastjes open, zoeken naar chocola, hagelslag,
    chips. Dan moet ik gewoon eten, vreselijk. Tegelijkertijd met PMS krijg ik ook een aanval van nestdrang.
    Ga ik allerlei dingen schoonmaken, vooral ontkalken badkamer. Is ook wel handig. ;-)
  11. Yep, hier ook net achter de rug. Ik ga er altijd maar vanuit dat die bijna onstilbare honger betekent dat mijn lichaam ook gewoon wat meer eten nodig heeft. En troostvoer natuurlijk. Lang leve chocolade en chocoladekoekjes :-9

Leergierig; die schoonmaakmanie heb ik achteraf, tijdens de PMS maak ik juist extra veel troep.
  12. Ik las dat je vreethonger had in Pim's :sick:
  13. Yep. Al twee weken. Mijn cyclus is compleet verkloot na twee rondes ivf en een miskraam. Inmiddels komt mijn vijfde bloeding eraan, 18 maanden geleden was de tweede ronde ivf. Ik gok erop dat het over drie weken zover is. Tot die tijd mag ik onbeperkt thee en komkommer. Het helpt alleen niet tegen de patat, kroket, kaassoufle, skittles, m&m's, gebakken banaan, chocolade, ijs, pizza, chips, honingdrop, kaas, cola, milkshake, tosti, nutella trek. Gelukkig lig ik in bad en is er niks in huis...rijst, melk, vlees, bruinbrood, roomboter, tomaat, paprika en komkommer is er wel, maar dat komt dus niet in mijn lijstje voor.
  14. Was het maar alleen de honger... ik ben dan altijd doodmoe. Ik krijg mezelf dan echt niet vooruit gesleept en wil het liefst in een winterslaap. (Met thee, chocolade, en chips)