Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalchallenge 2017 - Deel 2

03-04-2017 20:00 2884 berichten
Nieuwe meeschrijvers welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
Hamaika 1,64m 86 67 72.8 +0.4 -13.2
Maureen 1.74m 75 67 75.9??? 0 +0.9
Polkadot 1.78m 96.1 75 88.3? -0.2 -7.8
Flyingdaydreams 1.77m 98 80 89.4? -0.5 -8.6
Sneeuwwitje80 1.80m 81.3 75 78.5? 0 -2.8
Strawberry 1.65 83 65 73.3??? -0.9 -9.7

Na meerdere weken niet reageren –> = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 07:42
65.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thanks suikerbroodje (krijg trek van die nickname van jou haha). Ik heb het nu in 38 min gelopen (bagger tempo) en wil naar de 30. Dat is doel 1 en dan weer trainen voor de 10km! Daarna zien we wel weer verder haha.
Alle reacties Link kopieren
Oeh. 10km. Ik geloof niet dat dat mij ooit lukken gaat. Ik ben al erg blij als 5km lukt. Ook als dat in 38min is.
Ik ben weer terug van een weekendje offline. Ik heb me niet kunnen wegen vanmorgen, ga ik morgen doen. Ik verwacht wel een dikke plus eigenlijk, ik heb veel te veel genoten van het eten... Wat goed van alle minnen bij iedereen en als het plus is, is het maar een kleintje. Knap hoor!



Iemand vroeg hoe het gaat met spullen in huis hebben: ik kan maar beter geen ongezonde dingen in huis halen, want dan gaat het. Ik hoef doordeweeks alleen met mezelf rekening te houden, in het weekend ben ik meestal met m'n vriend samen. Dan is het lastiger. Wij houden beide enorm van chocola, maar hij is gezegend met zo'n lijf dat nergens een grammetje van aankomt (het is zo oneerlijk!!!). Ik heb nog niet voldoende discipline om dan maar te zeggen dat ik niet hoef. Dat doe ik doordeweeks wel.
Tabel is bijgewerkt. Ik heb jou op N/A gezet Jua. Heel veel succes met jouw verhuizing en ik hou jou sowieso in de tabel aangezien je weer terugkomt.



Suikerbroodje wij gaan vaak gelijk op ja met de plussen ne met de minnen. Bizar hahahaha, maar we gaan er weer voor. Goed dat je weer hebt gelopen.



Jane-Ice jaloers, ondanks de paaseitjes en de pizza niks aangekomen. Respect!



Mousecat zijn er geen dingen die hij wel lust en jij niet? Zodat ze toch in het zicht kunnen liggen?



Nikki slim om als je dan dingen in huis haalt dingen te halen die de kids wel lusten en jij niet.



Twilight die onder de 82.5 gaat jou gewoon lukken.



Zwaantje ja dat valt dan nog mee na het weekend. En ook flink hard gelopen dus weer. Jij gaat die min ook redden. Komende week is die van jou.



Hildes prima als je morgen weegt, ik hoor het wel! Bij mij ook een plus deze week. was ook te verwachten. Maar we herpakken ons weer. En als je doordeweeks goed oplet kan het weekend cheaten toch niet zoveel kwaad?



Mijn dag was prima vandaag. Half uur gefietst, niets gesnaaid, en verder rustig aan gedaan. Ongesteldheid loopt ook op zijn eind dus hopelijk weer op weg naar een min.
Alle reacties Link kopieren
Gaat nog lastig worden deze week! Vrijdag familiedag en zaterdag nog een feestje. Aiiiiii



Zwaantje 5 km in 38 ik wou dat ik het kon! !



Hier nu aan de cola en tucjes.....

Morgen gewoon weer aan het werk, en in het normale ritme. Fles cola is nu leeg!



Succes deze week allen! Jua succes met verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
@ suikerbroodje en twilight: Thanks maar het is in hardloopbegrippen echt langzaam haha. Ik kon eerst ook nog geen km dus als je traint komt dat wel vanzelf



Vannacht echt slecht geslapen dus ben nu heel moe. Hoop dat ik me een beetje aan mijn lijstje kan houden want dat is moeilijker als ik zo weinig energie heb helaas.
Ik kom me ook weer melden. Ik ga straks bijlezen. Wat een rare week.



De vakbond kan niets voor me doen qua werk. Tenminste dat is wat ze daar zeggen. Ga nog wel dingen insturen naar ze toe maar verwacht er niet veel van.



Vorige week ook gebeld door de locatie waar ik werkte. Of ik wel terug wou komen, want zei zijn zeer tevreden over mij.

Dus het ligt puur aan m'n werkgever. Vanmorgen op gesprek geweest. En begin donderdag bij hun. Jeej zo leuk.



Ik geloof dat de paasdagen qua afvallen niet super waren. Maar het werk hield me zo bezig dat ik er 's nachts wakker van lig.



Hopelijk hadden jullie fijne paasdagen met goede resultaten.
Dubbel
anoniem_103862 wijzigde dit bericht op 18-04-2017 20:45
Reden: En verkeerd gerekend...
% gewijzigd
In schaammodus: 77,5 kg, +1,8



En nu weer de knop om.
Alle reacties Link kopieren
Oei hildes idd de knop weer om proberen te zetten! Succes weer deze week!



Hier vandaag een balans dagje gister toch wat teveel gegeten.



Voor alle minnetjes gefeliciteerd en alle plussen zet m weer op!



Hier een enorm drukke week omdat ik volgende week maar 1 dag werk ivm de meivakantie.
Goedemorgen ladies.



Balen van die 1,8 erbij Hildes. Heb ik ook weleens gehad, het merendeel zal dan vocht zijn. Niet opgeven hoor meis. Ik was deze week ook ruim in de plus maar nu vanochtend even gespiekt en het is alweer een stukje lager.



Twilight hier ook weer 2 etentjes deze week. Voordeel is wel dat 1 bij mij komt eten zaterdag, dus dan kan ik zelf bepalen wat we gaan eten. Maar zondag zal het wel patat ofzo worden, dus ik mag de rest van de week niet cheaten. Wel balen dat het net de 2 dagen voor het weegmoment zijn.



Zwaantje balen dat je zo beroerd geslapen hebt. Juist wel gezond eten dan vandaag hoor meis, juist vanwege de energie die dat dan geeft.



Woeffie fijn als je weer op die locatie kan beginnen. Maar kom je dan niet weer onder die eikel te werken? En heb je nog nieuw gewicht voor in de tabel of wacht je tot maandag?



Nikki oh wat heerlijk wel, volgende week maar 1 dagje. Ik 3 hahaha, was blij maar nu jaloers op jou. Alhoewel als je dan alles nu moet afmaken en stress hebt..... Succes.



Hier gisteren een half uur gewandeld in de lunch, een uur gefietst en qua eten goed gedaan met andijvie gisteravond. Wel op de dag n broodje beenham op maar ok haha.



Fijne dag allemaal!
Woeffie, het is wel een gekke situatie denk ik nu op jouw werk. Hoop dat je je plekje weer een beetje kunt vinden!



Hamaika, vocht zou goed kunnen, daar heb ik wel vaker last van. Vanochtend op de weegschaal was het alweer een stuk minder erg.



Gister liep een overleg op het werk uit, waardoor ik niet meer op tijd op de training kon zijn :( Vandaag maar eens kijken of ik zelf een stukje kan hardlopen. Mijn voet doet nog wel steeds pijn, ik hoop toch dat dat snel weer beter gaat. Tot nu helpen de oefeningen, koelen, en behandeling van de chiropractor nog niet heel veel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames vanmorgen even snel naar de sportschool gegaan voor Mn werk.



Haha Hamaika ja ik ben eigen baas dus als ik vrij neem betekent dat de week ervoor of erna extra druk. Maar als je voor jezelf bezig bent is dat minder erg vind ik. Ik heb Mn salon naast Mn huis dus voelt niet echt als op Mn werk zijn.



Mijn eetlijstje vandaag

O: cracker hummus

T:-

L: 2 proteïne boterhammen met zuivelspread en ham

T: bakje kwark met kaneel

D: magere runderlap met snijbonen en aardappel

T:?
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

@ Woeffie: wat een gedoe zeg! maar wel heel fijn dat je nu weer aan de slag kan. Leidinggevende kunnen zon stempel drukken!



Mooi lijstje nikki! en leuk dat je een eigen bedrijf hebt Ik ben in loondienst maar heb gelukkig wel een job waarin ik veel zelf kan bepalen. Die vrijheid is heel belangrijk voor me.



Ik heb net hardgelopen. Probeerde wat harder te lopen. Nou dat is gelukt! maar ik was helemaal kapot na 2 km dus toen ben ik gestopt... Echt wat een bagger conditie Naja we blijven maar stug doortrainen...



Eetlijstje van vandaag:



O: twee boterhammen 1 met ei en 1 met kaas

T: -

L: Anderhalve wrap met roomkaas kip en rauwkost (Lekkkeeeerrr)

T: schaaltje chips (had ik erg trek in en als het bij een schaaltje blijft is het prima

D: zoete aardappelstamppot met sla, paprika, zongedroogde tomaatjes en feta

T: ?
Alle reacties Link kopieren
Oh zwaantje klinkt heerlijk je stamppot!!

Ja ben ook erg blij om eigen baas te zijn. Mn man is altijd een hele week van huis dus is ook makkelijker combineren. Moet alleen wel opletten dat ik ook vrije tijd neem. Ik heb vaak de neiging altijd ja te zeggen tegen Mn klanten maar heb ook nog een gezin natuurlijk. Dus sinds een half jaar neem ik ook echt af en toe vrij.

En ehm heerlijk dat bakje chips! Moet ook af en toe kunnen anders hou je het niet vol en dan gaat de hele zak leeg waarschijnlijk
Goedemorgen meiden. Wat is het rustig hier?



Hildes fijn dat het wss toch vocht was en het op de weegschaal alweer minder was. Hier hetzelfde. Ben je nog gana hardlopen of geef je je voet nog wat rust?



Nikki wat leuk dat je een salon hebt thuis. Wat doe je precies? Wel fijn vooruitzicht dat je na de drukke week wel even wat dagen voor jezelf hebt. Wel belangrijk ja om je eigen vrije tijd in d egaten te houden.



Zwaantje goed dat je je niet opgeeft en trouw blijft gaan hardlopen. Hier nog eentje in loondienst. En wat n mega lekker avondeten had jij!



Hier heb ik een goede week tot zover. Er wachten wel 2 etentjes dus dit weekend, dus vooraf, vandaag en mrgen maar even opletten. Gisteren ook weer een uurtje gefietst.



Tailormade, Sannenas, Bloempie waar zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag heel goed opletten! Gisteren een jarige, dus taart en gourmet. Ik zal beginnen met mijn wandeluurtje nu. Fijne dag allemaal!
Hamaika: ik ben gister nog wel gaan hardlopen, maar het ging niet zo lekker... vandaag maar weer even niks, morgen een wedstrijd: werpdriekamp.



Zwaantje: die stamppot klinkt goed!



Wat was het vanochtend weer koud, heb m'n handschoenen en oorwarmer aangehad op de fiets naar werk. Ik hoop dat het toch wel snel wat warmer gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Hahah wat een opmerkingen over mijn avondeten! En het is zooooo simpel. Mochten jullie het recept willen dan hoor ik het wel ;)



@suikerbroodje: is het gelukt vandaag?



@hamaika: Thanks maar kost soms wel veel moeite. Als ik een goede training heb gehad wil ik wel elke dag maar als k bagger heb gelopen word ik daar echt sjago van!
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook weer even! Beetje druk van de week dus weinig tijd!



Ja zwaantje graag je recept!



Ik heb een kapsalon/schoonheids salon Hamaika

Zelf doe ik de kapsalon kant en het meisje wat bij me werkt doet de schoonheids salon. ze huurt een gedeelte want toen ik het zelf allebei nog deed was dat veel te veel met de kindjes erbij.



Hier wat eten betreft is het even wat minder. Niet heel erg slecht maar merk dat echt gezond eten er een klein beetje bij inschiet. Ik eet niet bewust genoeg. Volgende week weer een nieuwe ronde Haha de weegschaal staat trouwens nog wel hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ben weer ziek daarom had ik even niet gereageerd. Woog vanochtend 84 maar dat komt dus wel beetje door ziek zijn en weinig kunnen eten
Zo hier ben ik ook weer.



Balen Bloempie dat je ziek was. Beterschap en welkom terug.



Suikerbroodje is het gelukt met opletten?



Hildes hoe ging jouw wedstrijd? En ja wat is het belachelijk koud he? Sjees, bijna mei en nog de kachel aan s avonds.



Zwaantje . Balen is dat ja als het dan ff minder gaat met sporten. Maar zal vanzelf beter gaan. Ik heb dat conditieprobleem ook wel, soms gaan we na de lunch met de trap naar het werk en was zeker in het begin dan helemaal kapot. Nu nog redelijk kapot, maar wel iets minder. Kost wel doorzettingsvermogen ja.



Nikki herkenbaar die drukte. Ik heb deze week en de komende 2 weken ook zulke weken. Nu eindelijk ff tijd voor het forum haha. Mooie oplossing van die salon zo en waarschijnlijk kunnen jullie dan in geval van vakantie ook elkaar wel overnemen.



Bij mij gaat het deze week ook met ups en downs qua eten. Ik heb wel genoeg gesport, dat gaat lekker, maar qua eten heb ik hetzelfde als jij Nikki. Niet bewust genoeg en ook wel iets teveel cheat momenten. Vanchtend was er wel wat af, maar ja nu heb ik vandaag en morgen een etentje....... Denk dat de weegschaal maandag niet heel lief is. Ik streef maar naar op gewicht blijven en dan in de nieuwe week er weer tegenaan.



Fijn weekend ladies.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat het een beetje zoals bij jou Hamaika. Sport gaat goed, eten niet. En vanavond nog een etentje ook.... Maar vandaag wel een nieuwe training van mijn app gedaan. 5 minuten lopen (warming up), 10 minuten rennen, 5 minuten lopen, 10 minuten rennen, 5 minuten lopen (cooling down). Totaal 5,17km gelopen/gerend. Klinkt niet lang, 2x 10 minuten hardlopen, maar een maand geleden had ik niet gedacht het te kunnen. En aansluitend heb ik de honden uitgelaten en nog 5,5 km gelopen. Aan het bewegen ligt het dus niet. Maar toch denk ik niet dat de weegschaal lief voor me zal zijn maandag.



Beterschap Bloempie! Allemaal een heel fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
@ Bloempie: vervelend dat je ziek bent. Beterschap!



@Nikki: recept van de stamppot kan je hier vinden: http://uitpaulineskeuken. ... te-aardappelstamppot.html Ik gooi er zelf dan nog een aardige berg paprika doorheen (rauw). Geeft wat meer bite.



Ik heb gisteren iets te veel gesnoept dus voor vandaag wel weer een strakke planning gemaakt zodat ik niet aankom dit weekend. Vanavond wel wat lekkere stokbroodjes en kaasjes dus nu moet ik me overdag wel echt gedragen om de schade te beperken, maar dat gaat goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, hoe is het met jullie?



Ik was in Frankrijk voor en tijdens de Pasen en ben afgelopen dinsdag aan mijn nieuwe baan begonnen.

Ben gewoon helemaal vergeten om hier te schrijven... en nog meer om te lijnen



Ik ga mijn leven beteren en maandag mijn gewicht doorgeven.

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven