Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers.... 8 eieren vandaag. Staryou, rhyhorn, en meer van dat soort meuk. 2 keer een machop, dat was het leukste. We zijn nu op de helft van de tweede evolutie. Verder dus, voor niets. We hebben nog 7 nieuwe eieren. Zou daar wel wat leuks in zitten. Aerodactyl of een baby, please....



Toch geeft het moed dat jullie wel leuke hebben. Er is nog een kans!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het voor je polkat! Hier zojuist een koffing uit mn ei, viel tegen. Hopen dat in de overige eieren nog wat leuks zit. Scheelt wel dat 2km lopen voor een koffing nog altijd leuker is dan die 5 km eieren met hun eeuwige staryu erin.
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 19 april 2017 @ 20:43:

Ik ben jaloers.... 8 eieren vandaag. Staryou, rhyhorn, en meer van dat soort meuk. 2 keer een machop, dat was het leukste. We zijn nu op de helft van de tweede evolutie. Verder dus, voor niets. We hebben nog 7 nieuwe eieren. Zou daar wel wat leuks in zitten. Aerodactyl of een baby, please....



Toch geeft het moed dat jullie wel leuke hebben. Er is nog een kans!Rhyhorn verdient meer waardering Die kan echt heel sterk worden als rhydon. Ik kan m'n sterkste nu niet opwaarderen omdat hij in een gym zit, maar anders was hij inmiddels boven de 3000.
Alle reacties Link kopieren
Hier wel een snorlax tijdens dit event (wel evengoed in een 10km ei). Er is dus nog hoop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 19 april 2017 @ 22:09:

[...]



Rhyhorn verdient meer waardering Die kan echt heel sterk worden als rhydon. Ik kan m'n sterkste nu niet opwaarderen omdat hij in een gym zit, maar anders was hij inmiddels boven de 3000.Mee eens! Ik heb er ook 1 die het heel goed doet! Is ook net onder de 3000, kan iets hoger, maar zit ook in een gym. Ik kreeg ook een rhyhorn uit een ei vanavond, was er blij mee vanwege de Rhydon!
Alle reacties Link kopieren
Nu er dubbele xp wordt uitgedeeld vang ik alles wat langs komt (behalve mr. Mime en die irritante apen dan ). Maar veel pokestops heb ik niet in de buurt dus ik sta nu op 0 gewone ballen, 16 great balls en 99 ultra's....

Gelukkig morgen weer werken en in de pauze mijn tas aanvullen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg overigens m'n derde Aerodactyl uit een 2 km ei! En alle drie "een wonder" volgens de appraise!
Alle reacties Link kopieren
Wat te doen? Ik heb niet genoeg evoluties voor een Lucky egg, namelijk maar een stuk of 50



Zal ik dan mijn nieuwe nog wel evolueren, vandaag tijdens het event, en het Lucky egg niet gebruiken?



Of dan maar evolueren wat ik wel kan evolueren en wél een Lucky egg gebruiken?
50 x 2000 = 100000 punten erbij, nog buiten je nieuwen. Daar zou ik het voor doen want al is het niet maximaal, het is nog steeds veel meer dan wat je normaal haalt met een ei. Of eerst nog even duiven vangen. Voor elke 4 gevangen kan je er 1 extra evolven .
Alle reacties Link kopieren
quote:Eze schreef op 19 april 2017 @ 22:09:

[...]



Rhyhorn verdient meer waardering Die kan echt heel sterk worden als rhydon. Ik kan m'n sterkste nu niet opwaarderen omdat hij in een gym zit, maar anders was hij inmiddels boven de 3000.Bij mijn vorige werk zat een rhyhorn nest. Hij is voor mij net zo waardeloos als een venonat of en apom: niet heel veel voorkomend, maar een vervelende sta-in-de-weg voor leuke
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Leuke ontdekking gedaan vanmorgen. Het chikorita nest wat hier in de buurt zat is een abra nest geworden. Heb er al 3 uit gevangen. Kan ik mooi sparen voor een alakazam. Die heb ik nog niet. Gisteren had ik ook een rhyhorn uit mn ei, dus behoorlijk waardeloos. Vandaag ook al een pichu en een tyrogue uit mn eieren, lekker begin van deze dag dus.

Misschien een stomme vraag, maar in wat evolueert tyrogue? Er staat nl een vraagteken bij...
Alle reacties Link kopieren
Tyrogue kan net als Eevee in verschillende evolueren, nl. Hitmonchan (gen1), Hitmonlee (ook gen1) en Hitmontop (gen2). Als je hem in Hitmontop wilt laten evolueren, dan moet de HP van Tyrogue het hoogste zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog een leuk weetje: bij die vechtende pokemon Hitmonlee en Hitmonchan is hun naam afgeleid van Bruce Lee en Jackie Chan. Hitmontop is dan weer niet gebaseerd op een beroemd persoon.
Alle reacties Link kopieren
Ook wij zitten in hotel in ander land. Gisteren heel veel gelopen en veel uitgebroed. Heb nu nog negen 2 km eieren in tas. Heb nu ruim 25 eieren uitgebroed, maar slechts 1 nieuwe namelijk een magby. Geen lapras of smootchum. Wel drie keer aerodactyll, maar die had ik al.



Heb nu eieren van schiphol en mijn woonplaats en van hier, maar nergens een lapras? Wel heel veel togepi's, squirtles, tangela's. Naast magby was alleen chanseuy nuttig ivm candy voor evolve. Vandaag weinig tijd op te wandelen. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:naillil schreef op 20 april 2017 @ 09:06:

Tyrogue kan net als Eevee in verschillende evolueren, nl. Hitmonchan (gen1), Hitmonlee (ook gen1) en Hitmontop (gen2). Als je hem in Hitmontop wilt laten evolueren, dan moet de HP van Tyrogue het hoogste zijn.Maar je kan er zelf geen invloed op uitoefenen zoals bij eevee? Bij eevee was het de naam veranderen, maar dat is bij tyrogue dus niet zo. Dus het is eigenlijk random wat je krijgt na evolueren....
Alle reacties Link kopieren
Leuk om de lijstjes te zien van wat iedereen uit de eieren heeft gekregen tijdens dit event. Onze vangst (wel met aanschaf van extra incubators, die trouwens wel snel op zijn met al die 2 km eieren... En toch die 2km eieren erin blijven stoppen, omdat je weet dat er goede pokemon uit kunnen komen ):

2km:

Gastly (3x)

Lickitung (2x)

Miltank(2x)

Togepi(4x)

Sudowoodoo

Sneasel

Tyrogue (2x)

Grimer

Magby

Elekid

Phanpy

Pichu

Cleffa

Rhydon (4x)

Igglybuff (2x)

Shellder

Bulbasaur

Geodude

Doduo

Machop

Smoochum

En nog wat ik niet meer weet...



10km:

Larvitar (2x)

Snorlax

Mareep (konden we evolueren in Flaaffy)



We hebben trouwens ooit een snorlax in het wild gevangen. Vrij aan het begin van de release van het spel. Daarna nooit meer in het wild gezien.

Welke vrij normale pokemon komen jullie bijna nooit in jullie omgeving tegen? Wij zien zelden een clefairy, charmander, machop, slugma, snubbull, sunkern.
Alle reacties Link kopieren
@ Bowgirl : het is niet helemaal random... Je hebt er misschien zelf geen invloed op zoals dat je de naam kunt veranderen, maar als je meerdere Tyrogues hebt, dan moet je diegene evolueren waarvan de HP hoger is dan de attack/defense. Dan krijg je een Hitmontop. Als je de tyrogue evolueert, waarvan de attack het hoogste is, dan krijg je een Hitmonlee en als de defense het hoogste is, dan krijg je een Hitmonchan. Als de waardes alledrie evenhoog zijn, dan pas is het random...
Alle reacties Link kopieren
@Bowgirl: als je wilt weten wat het hoogste is, dan klik je op je Tyrogue en dan op het menuutje rechtsonderin. Daarna op appraise en dan begint zo'n poppie te praten over je pokemon en wat zijn sterkste kracht is.
Alle reacties Link kopieren
quote:naillil schreef op 20 april 2017 @ 09:43:

@ Bowgirl : het is niet helemaal random... Je hebt er misschien zelf geen invloed op zoals dat je de naam kunt veranderen, maar als je meerdere Tyrogues hebt, dan moet je diegene evolueren waarvan de HP hoger is dan de attack/defense. Dan krijg je een Hitmontop. Als je de tyrogue evolueert, waarvan de attack het hoogste is, dan krijg je een Hitmonlee en als de defense het hoogste is, dan krijg je een Hitmonchan. Als de waardes alledrie evenhoog zijn, dan pas is het random...Oke, waar de HP staat dat weet ik, maar waar zie ik dan wat de attack/defense is? Hoef alleen nog maar een Hitmontop namelijk, maar nu lees ik een beetje "Abra Kadabram Alakazam"
Alle reacties Link kopieren
quote:naillil schreef op 20 april 2017 @ 09:54:

@Bowgirl: als je wilt weten wat het hoogste is, dan klik je op je Tyrogue en dan op het menuutje rechtsonderin. Daarna op appraise en dan begint zo'n poppie te praten over je pokemon en wat zijn sterkste kracht is.Ik snap het. Dank je
Alle reacties Link kopieren
Jaloers, Nailil! Je hebt er een heel stel die ik graag had willen uitbroeden (tyrogue; wil er graag eentje die hitmontop wordt, grimer; heb ik wel, maar geen goede, machop; kreeg vlak na elkaar twee goede en heb hem nu al tijden als buddy om ze allebei machamp te maken, nog 100km te gaan; miltank want die heb ik nog niet en doe mij de rhyhorn maar voor de candy ).





De Pokemon die bij jou zeldzaam zijn, zie ik ook niet zo vaak, behalve dan als er toevallig een nest is.
Alle reacties Link kopieren
@ChrochetAway: haha! Sorry voor het Abra Kadabra Alakazam. Snap je het wel van het menuutje als je op de tyrogue klikt. Hetzelfde menuutje als wanneer je hem wilt transferren. Alleen nu klik je dus op appraise en dan begint dat mannetje te vertellen over je pokemon en wat zijn hoogste kracht is ( attack, defense of hp). Ik heb nu geen tyrogue met een hoogste hp-waarde dus ik zou nu geen Hitmontop krijgen. Je moet dus ook een beetje geluk hebben...
Alle reacties Link kopieren
@Eze: Ja, konden we maar ruilen! Machamp en Rhydon waren bij ons trouwens ook de laatste (verkrijgbare) pokemon van gen1 die we nog nodig hadden. Machamp de allerlaatste. Met hem hebben we als buddy ook veel gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Zoontje en ik hebben deze week bij elkaar 37 eevees geëvolueerd en het werden allemaal gen1 evoluties. Zou je voor gen 2 nadat je de naamtruc gebruikt hebt, echt moeten gaan wandelen?
Alle reacties Link kopieren
Oke, ff checken, ik ga erheen, appraise en dan zegt hij beste kwaliteit Defense. En dan zie ik 47/47 HP onder mijn pop staan. Dus wat zou het worden dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven