Hoe betrouwbaar is locatie van Happn?

20-04-2017 09:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!
anoniem_334901 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 14:56
96.53% gewijzigd
My life, my way
Hij kon niet toevallig de hond daar uitgelaten hebben?
Ik vind het eerder een creepy app.
Hoe weet jij waar hij wel of niet kan of moet zijn? Vind je redenatie nogal creepy.
Volgens mij klopt het wel aardig.

Maar hij kan je op verschillende plaatsen/manieren gekruisd hebben natuurlijk.

In de auto, jij in een winkel terwijl hij op straat loopt. De app loopt continue door, niet alleen als jij m opent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 09:08:

Ik vind het eerder een creepy app.Ja ik wist eigenlijk niet dat dat zo nauwkeurig werkte met locatie, dus ga het maar weer verwijderen
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 20 april 2017 @ 09:08:

Hoe weet jij waar hij wel of niet kan of moet zijn? Vind je redenatie nogal creepy.Snap ik dat je dat vind! Maar ik weet waar ik woon en dat daar niets is (winkels / bekende o.i.d. ) zijn waar hij moet zijn, zoals ik zeg het is nogal afgelegen.
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 20 april 2017 @ 09:11:

Volgens mij klopt het wel aardig.

Maar hij kan je op verschillende plaatsen/manieren gekruisd hebben natuurlijk.

In de auto, jij in een winkel terwijl hij op straat loopt. De app loopt continue door, niet alleen als jij m opent.Oké! nee dat klopt maar ik ben alleen maar thuis geweest vandaar, en omdat ik nogal afgelegen woon en daar niet echt iets is vond ik het vreemd.
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 20 april 2017 @ 09:06:

Hij kon niet toevallig de hond daar uitgelaten hebben?Nope, geen hond en zo ie zo geen plek waar die normaal zou zijn
My life, my way
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 09:14:

[...]





Oké! nee dat klopt maar ik ben alleen maar thuis geweest vandaar, en omdat ik nogal afgelegen woon en daar niet echt iets is vond ik het vreemd.Als je echt de hele dag niet de deur uit bent geweest is het wel opmerkelijk, als ik het me goed herinner kan je in de app ook zien waar je elkaar gekruisd hebt toch?
Alle reacties Link kopieren
Op de site van de consumentenbond staat er een artikel over privacy, over deze app.

Misschien de moeite waard om te lezen? Het is een artikel van Februari.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 20 april 2017 @ 09:20:

[...]





Als je echt de hele dag niet de deur uit bent geweest is het wel opmerkelijk, als ik het me goed herinner kan je in de app ook zien waar je elkaar gekruisd hebt toch?Ja nee precies, vandaar ook mijn vraag! Ik zie dat we elkaar 'gekruist' zijn in de straal rond mijn woning
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:helmadepelma schreef op 20 april 2017 @ 09:23:

Op de site van de consumentenbond staat er een artikel over privacy, over deze app.

Misschien de moeite waard om te lezen? Het is een artikel van Februari.Ah , ga ik gelijk doen, dankjewel!
My life, my way
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 09:23:

[...]





Ja nee precies, vandaar ook mijn vraag! Ik zie dat we elkaar 'gekruist' zijn in de straal rond mijn woning Dat is best raar ja, dat zou me ook niet lekker zitten. Maar goed, je kan er weinig mee en ik zou me er niet te druk om maken.

ik zou de app nog even laten staan om te zien of het vaker gebeurd maar ik heb slechte ervaringen met ex
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan,wat ik vergat is dat je ook kan googelen op betrouwbaarheid happn. .dan kom je ook 1 en ander tegen. .
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden die app gewoon Stalker moeten noemen. Man man man...
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 09:08:

Ik vind het eerder een creepy app.Zo nou. Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 20 april 2017 @ 09:28:

[...]





Dat is best raar ja, dat zou me ook niet lekker zitten. Maar goed, je kan er weinig mee en ik zou me er niet te druk om maken.

ik zou de app nog even laten staan om te zien of het vaker gebeurd maar ik heb slechte ervaringen met ex Nee vandaar dat ik het me even afvroeg, omdat ik zelf geen eerdere ervaring heb met de app. Ik laat hem inderdaad wel even op mijn telefoon staan voor de zekerheid, thnx!
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 20 april 2017 @ 09:29:

Ze hadden die app gewoon Stalker moeten noemen. Man man man...Ja blijkbaar, geen idee dat je zo kon zien waar iemand zich bevind!
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:helmadepelma schreef op 20 april 2017 @ 09:29:

Graag gedaan,wat ik vergat is dat je ook kan googelen op betrouwbaarheid happn. .dan kom je ook 1 en ander tegen. .O goede, had ik niet eens aan gedacht om gewoon te googlen
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Maar dat ding geeft toch aan wie er binnen de straal die jij hebt aangegeven geweest zijn? Dus als hij in de auto op weg was naar een heel andere plek kan hij toch gewoon door die straal rond jouw huis gereden zijn?



Bizarre app trouwens, geen idee waarom mensen hun complete privacy te grabbel gooien. Blijkbaar loop je dus ook nog het risico dat andere denken dat je een stalker bent als je in de buurt komt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moniek1234 schreef op 20 april 2017 @ 09:40:

[...]





Ja blijkbaar, geen idee dat je zo kon zien waar iemand zich bevind! Volgens mij is het idee achter deze app dat je kan zien wie er bij jou in de buurt is. Dus ik snap je verbazing niet. Om het helemaal af te maken worden je gegevens inclusief naam en werkgever (en alle andere informatie uit je facebook profiel) doorgestuurd naar een Amerikaans marketing bureau, ik zou het lekker verwijderen en de kroeg in gaan om een leuke vent te ontmoeten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 20 april 2017 @ 09:51:

[...]





Volgens mij is het idee achter deze app dat je kan zien wie er bij jou in de buurt is. Dus ik snap je verbazing niet. Om het helemaal af te maken worden je gegevens inclusief naam en werkgever (en alle andere informatie uit je facebook profiel) doorgestuurd naar een Amerikaans marketing bureau, ik zou het lekker verwijderen en de kroeg in gaan om een leuke vent te ontmoeten.Ja klopt dat wist ik ook wel hoor dat je mensen te zien krijgt op basis van of ze in de buurt waren! Alleen ik wist niet dat je zo specifiek de straal kon zien van waar dat dan was, daar verbaasde ik me even over! Ik ben ook zeker van plan het weer te verwijderen, is niet echt iets voor mij dit
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 20 april 2017 @ 09:47:

Maar dat ding geeft toch aan wie er binnen de straal die jij hebt aangegeven geweest zijn? Dus als hij in de auto op weg was naar een heel andere plek kan hij toch gewoon door die straal rond jouw huis gereden zijn?



Bizarre app trouwens, geen idee waarom mensen hun complete privacy te grabbel gooien. Blijkbaar loop je dus ook nog het risico dat andere denken dat je een stalker bent als je in de buurt komt.Ik zeg niet dat hij een stalker is hoor! En theoretisch gezien kan dat inderdaad wel, alleen die kans is niet zo groot. Ik vroeg het me meer af omdat het opmerkelijk is. En gezien zijn reactie(s) na de afwijzing en zo vond ik het een beetje vreemd aanvoelen.
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Wat een grappige app
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven